| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 02 Nisan 2025 20:53 Güncellenme tarihi: 26 Ocak 2026 11:36

Trabzonspor Yarı Finalde, Kafkas’tan Hakem Tepkisi

Türkiye Kupası çeyrek finalinde Bodrum FK’yi uzatmalarda 3-2 mağlup eden Trabzonspor’da Asbaşkan Zeyyaf Kafkas, maç sonrası hakem yönetimine sert sözlerle tepki gösterdi.

Ziraat Türkiye Kupası çeyrek final mücadelesinde Trabzonspor, Bodrum FK ile karşı karşıya geldi. Normal süresi 2-2 sona eren karşılaşmada bordo-mavililer, uzatma bölümünde bulduğu golle sahadan 3-2 galip ayrıldı ve adını yarı finale yazdırdı.

Uzatmalarda Gelen Bilet
Büyük çekişmeye sahne olan mücadelede Trabzonspor, uzatma dakikalarında skor üstünlüğünü ele geçirerek turu geçen taraf oldu. Bordo-mavililer bu sonuçla Türkiye Kupası’nda yoluna devam etti.

Kafkas’tan Sert Açıklamalar
Karşılaşmanın ardından Trabzonspor Asbaşkanı Zeyyaf Kafkas, hakem yönetimine yönelik dikkat çeken açıklamalarda bulundu. Kafkas,
“Sayın TFF Başkanı, burada istifa seslerinin yükselmesi sizi olduğu kadar bizi de üzüyor. Futbolda adaletinize inandığımız için size destek olduk, bugün olsa yine destek oluruz. Biz sizden bir ayrıcalık istemiyoruz; siz de bizim gibi izlediniz” dedi.

“İyi Niyet Aramıyorum”
Kafkas, yaşananların sadece bir maçla sınırlı olmadığını savunarak,
“Artık burada iyi niyet aramıyorum. Bugün yaşananlar neydi biliyor musunuz? Bu, sadece bizim turu geçmemiz meselesi değil; yarı finalin ve bundan sonraki maçların dizayn edilmesiydi. Maçta gereksiz yere sarı ve kırmızı kartlar gösterildi” ifadelerini kullandı.

“Kötü Niyet Var”
Açıklamalarını sert bir dille sürdüren Kafkas,
“Gerçekten yazık oluyor. Ama bizim umudumuz devam ediyor. Körpecik delikanlılar Trabzon’dan dünyaya mesaj verdi. Hakeme kimse ağzını açmadı. Burada sorumsuzluk değil, kötü niyet var. Bunun böyle bilinmesini istiyorum” sözleriyle tepkisini dile getirdi.

Trabzonspor, Bodrum FK karşısında aldığı galibiyetle yarı final biletini alırken, karşılaşma sonrası yapılan bu açıklamalar kupa gündeminin merkezine oturdu. 

Yorumlar (12)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

T
TS
1 yıl önce

BU TFFener başkanına hiçbir zaman destek verilmemeli çünkü hakemler tff den aldıkları gazla ts u rahat akyazıda dogruyorlar, TS başkanı gerekirse Ankatada durumu anlatıp işi çözecek her maç ts a zarar veriliyor ayrıcalık degil adalet istiyoruz diyecek ts yönetimi.

H
Hayri
1 yıl önce

Vay vay harbiden çok sert olmuş,şakamısınız arkadaş bu olay kadınköyde olsaydı meclisten kanun çıkarırdı fbliler..

B
Bayro
1 yıl önce

İcraat icraat boş laf değil biz her maç şansalan, zorbay,Mehmet Türkmen görmek istemiyoruz. Bu adamları trabzonda turist olarak bile görmek istemiyoruz.

H
Hasan
1 yıl önce

Zorbay Küçük babadan Galatasaraylı. Babasının kim olduğunu ne iş yaptığını, nerede çalıştığını siz araştırın. Adam TS düşmanı. Her maçında elindengeldiği kadar hasar verip gider. Puan çalar, kart gösterir. TS maçları hep vukuatlıdır

6
61 ts
1 yıl önce

ŞU 2.LİG 3.LİG TRANSFER VİZYONU TS U BİTİRDİ CHAM NEDİR YA AYIPTIR TS FORMASINI GİYECEK BİRİ Mİ KİM NİYE CHAM OZAN VB ALIR TAKIMDA O.SAHA YOK YÜRÜMÜYOR, O.SAHA GÜÇLÜ ÜRETKENLİK OLURSA TAKIM YÜRÜR KOŞAR MAÇ KAZANIR BU TRANSFER VİZYONU TS UN SEVİYESİNİ DÜŞÜRDÜ PENDİKSPOR SEVİYESİNDE TRANSFERLER TS A YAKIŞMAZ OLMAZ

Tüm Yorumlar (12)

T
TS
1 yıl önce

BU TFFener başkanına hiçbir zaman destek verilmemeli çünkü hakemler tff den aldıkları gazla ts u rahat akyazıda dogruyorlar, TS başkanı gerekirse Ankatada durumu anlatıp işi çözecek her maç ts a zarar veriliyor ayrıcalık degil adalet istiyoruz diyecek ts yönetimi.

H
Hayri
1 yıl önce

Vay vay harbiden çok sert olmuş,şakamısınız arkadaş bu olay kadınköyde olsaydı meclisten kanun çıkarırdı fbliler..

B
Bayro
1 yıl önce

İcraat icraat boş laf değil biz her maç şansalan, zorbay,Mehmet Türkmen görmek istemiyoruz. Bu adamları trabzonda turist olarak bile görmek istemiyoruz.

H
Hasan
1 yıl önce

Zorbay Küçük babadan Galatasaraylı. Babasının kim olduğunu ne iş yaptığını, nerede çalıştığını siz araştırın. Adam TS düşmanı. Her maçında elindengeldiği kadar hasar verip gider. Puan çalar, kart gösterir. TS maçları hep vukuatlıdır

6
61 ts
1 yıl önce

ŞU 2.LİG 3.LİG TRANSFER VİZYONU TS U BİTİRDİ CHAM NEDİR YA AYIPTIR TS FORMASINI GİYECEK BİRİ Mİ KİM NİYE CHAM OZAN VB ALIR TAKIMDA O.SAHA YOK YÜRÜMÜYOR, O.SAHA GÜÇLÜ ÜRETKENLİK OLURSA TAKIM YÜRÜR KOŞAR MAÇ KAZANIR BU TRANSFER VİZYONU TS UN SEVİYESİNİ DÜŞÜRDÜ PENDİKSPOR SEVİYESİNDE TRANSFERLER TS A YAKIŞMAZ OLMAZ

A
Ali Altun
1 yıl önce

Sayın Kafkas takımın başarısız olmasının tek sebebi yönetimdir. Avcı ile beraber sizde istifa etmeliydiniz. Fuzuli uzatmaları Şenol ve Fatih hoca ile oynamayin

O
Oflu Türk
1 yıl önce

HER MAÇ SONU HAKEM KONUŞACAĞINIZA 6 MİLYON YUROLUK BAŞARISIZ TRANSFERİ ANLATIN.PARA YOK İYİ FUTBOLCU HOCA ALAMIYORUZ DEYİN.TS TARAFTARI FUTBOLU ÇOK İYİ BİLİR HER ŞEY ORTADA

M
Muhammet özen
1 yıl önce

Ulan aşağılık mahluklar tiksinti metenin intikamı halen alınamadı mı ligde 20 puan çaldınız, yetmedi kupa maçlarında uyduruk kartlarla maçı katledip şuursuzca gittiniz, sen o uyduruk kartlaro al git müsait yerlere yerleştir. Utanmaz adam, hacının osmanı bütün beddualarımız sana

O
Oflu Türk
1 yıl önce

BURADAKİ YORUMLARA OLUMSUZ PUAN VERENLER BU TAKIMDAN VE DEVAMLI KAKEMLERLE UGRAŞIP BASARISIZLIKLARINI ÖRTBAS ETMEK İSTEYEN YÖNETİMDEN MEMNUNSANIZ SIZE DİYECEK BİR ŞEY YOK

Özdag imamoglu
1 yıl önce

Lafta okumus Yobaz taraftarla bu kadar olur..

Özdag imamoglu
1 yıl önce

Bir çok oflunun Sikebahceye her hangi bir sekilde simpati duyduklarini biliyoruz onun icin oflulararin lafina guven vermeyin.

Y
Yaşar. Dik bıyık
1 yıl önce

2008 beri hakkımızı yiyorlar herkes hâlinden. Memnun bir kimsede GS. Kiralik gelen ismini unutuyorum hakeme kırmızı kart gösteren futbolcudan buyana. En. İyisini yapmıştı y adamı almadınız GS dan yoneticiler o. Zamanki adam güzelde oynuyordu. Şimdi nerede bilmiyorum o çocuk haksızlığa. Karşıydı Allah yolunu açık etsin inşallah amin