Trabzonspor, Süper Lig'in 33. haftasında Alanyaspor'u Zubkov, Sikan (2) ve Banza'nın golleriyle 4-3 mağlup etti. Bordo-mavili ekip önemli bir galibiyet elde ederken, maç sonrası Asbaşkan Zeyyat Kafkas açıklamalarda bulundu.
Kafkas, galibiyete rağmen yaşanan haksızlıklara dikkat çekerek, "Maçlardan sonra konuşmaktan çok memnun değiliz. Galip gelsek de uğradığımız haksızlıklar sessiz kalamayacağımız şekilde. Kupada finale çıktık, geçen hafta malum hataları gördük. Neden Trabzonspor'a karşı böyle bir ön yargı var? Burada büyük bir emek var. Diyecek bir şey bulamıyoruz. Sonuç olarak 3 puan alıyoruz ama mutlu değiliz. Futbol kendi mecrasından çıkmış durumda. Sabrımız sınanıyor" dedi.
TFF Başkanı Hacıosmanoğlu yönelik eleştirilerde bulunan Kafkas, "TFF Başkanı adaletini Trabzonsporluluğu üzerinden yansıtmaya çalıştı. 'Bir hakem, Trabzonspor - Diyarbakırspor arasında maç oynanırken herhangi bir kararda inisiyatif hakkını kullanacaksa, Diyarbakırspor'dan yana kullansın' dedi. MHK üzerinde etkisi var mı, ona operasyon mu var, bunun cevabı kendisinde" ifadelerini kullandı.
VAR sistemine dair tartışmalara da değinen Asbaşkan Kafkas, "VAR'ın başında kimin olduğu önemli değil, burada sistemsel bir hata var. Kimisi yapı diyor, başka bir şey diyor. Trabzonspor üzerine bir oyun oynanıyor. Buna 'dur' diyecek olan da TFF Başkanıdır" şeklinde konuştu.
Öte yandan, Trabzonspor'un U19 takımının Barcelona ile oynayacağı final maçı ile ilgili olarak konuşan Kafkas, "Yarın sabah U19 final maçına gideceğiz. Büyük başarı elde ettiler. Çok iyi mücadele edip iyi işler yaptılar. İyi arkadaş ortamı var, iyi bir teknik adamları var. Tarihe isimlerini yazdırdılar. Yarınki maçta sonuç ne olursa olsun başarılı bir iş yapıldı. Türk futbolu güzel gençler yetiştirmiş oldu" dedi.
Tüm Yorumlar (14)
Güven
1 yıl önceBöyle serzenişte bulunmaktansa açık açık konuşun futbol da kirli el RTE elidir Osmanoğlu denen zat onun maşasıdır hepsi Trabzonspor un düşmanıdır nakta cesaretli olun taraftar kadar birilerinin arkasına saklanmayın
Lazz
1 yıl önceBirakin algi yapmayi.Ayagindaki topu rakibe verin yapimi söyledi.Bukadar kötü transferi yapimi yapti.Abdullah hoca yapinin adamimi.Yapi Saraydaki bürakratlar deniyor.Onlarlami bu transferleri berabermi yaptiniz.Takimda niye disiplin yok.Disiplini yapimi bozuyor
Serko61
1 yıl önceHadi alakasız penaltıyı geçtim,daniloyu hemde son adam yaka paça indiriyor bırak kırmızıyı faul bile çalmıyor,bu şansalan tam operasyon çoçuğu kaç maçtır Trabzonsporu doğruyor..
Ankaralı Turgut
1 yıl önceVur vur inlesin. Trabzon dinlesin. İHO
Mesut
1 yıl önceBence tepki gereksiz. Tekke ve Uğurcan oyunu bu hale getirdi. Hakem mi Alanyalı oyuncuya asist yaptı. Vişça bu hataları hep yapıyor. Geç oyuncu değişikliğini hakem mi yaptı. Gereksiz bir açıklama.
Çevi61
1 yıl önceSürekli sınanıyor sabrımı, konuşunca da hak mahrumiyeti!!bu kadar kolay aleyhe penaltı sadece bize çalınıyor!!!enteresanı bizim futbolcalarda tepki yok!!! Sahada hakeme isyan eden yok!!!bize karşı çok cesurlar!!! Ayrıca sarı kartları bize çok kolay çıkardı!!Maça rakibi biz ortak ettik orası da ayrı maalesef!!o kadar rahat ortalar yatırdık ki!!!
Akcaabatli
1 yıl önceBu takimin futbol akil seviyesi cok düsük Birde f.tekke eklenince Sonuc taraftara büyük iskence
Özkar
1 yıl önceSezon basından beri böyle ne sabırmıs tasmadı gitti bence bos konuduyorsunuz ne yaparsanız yapın bu federasyonun bile birsey yapamayacadıgı hatta yapamadıgı hakem organizasyonuna kimse birsey yspamaz onlar farklı niryerden yönetiliyor
Holalı
1 yıl önceKüme düşüncemi sabrınız taşacak Zeyyat bey?
Burhan
1 yıl önceBazıları devlet parası ile haca gidiyor, yarınki U19 maçına gidiyorsanız cebinizden gidin lütfen kulüp parası ile gitmeyin, hiçbiri helal değil.
Mustafa Yılmaz
1 yıl önceBöyle devam ederse gelecek sezon ya E. Doğan yada İHO futbol yöneticiliğine veda edecek. Kimin gideceğine ise Trabzonspor Yönetimi karar verecek. Seçim sizin..
TRABZON61
1 yıl önceBunu musebbibi sizsiniz... Adam başkanlığa seçilip o DİYARBAKIR örneğini verdiğinde çıkıp masaya vuracaktınız.. TRABZONSPOR un hakkını kendi menfaatleriniz doğrultusunuda yiyemezsiniz diyecektiniz... şimdi ATI ALAN ÜSKÜDaR'ı geçti... Eğer biraz TRABZONSPOR sevginiz varsa İHO nun üyeliğini düşürürsünüz. En azından girişimde bulunursunuz.. Çünkü o adam kesinlikle TRABZONSPORlu değil...
29. 29. Gumushane
1 yıl önceIfederasyon başkanının trabzon spor üyeliğini düşürün
Ts6q
1 yıl önceHep laf aynı şeyleri söyleyin durun değişen bir şey yok