| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 27 Nisan 2025 15:20

Trabzonspor’da Alanyaspor maçı öncesi sürpriz hamle: Tekke üç yıldızı yedek bıraktı

Türkiye Kupası'nda Göztepe maçında ilk 11'de başlayan Nwakaeme, Savic ve Lundstram, Alanyaspor karşısında yedek soyundu.

Trabzonspor, Süper Lig'in 33. haftasında bugün saat 16.00’da sahasında Alanyaspor'u konuk edecek. Teknik direktör Fatih Tekke, Ziraat Türkiye Kupası yarı finalinde Göztepe karşısında ilk 11’de sahaya sürdüğü bazı önemli isimlerde değişikliğe gitti.

Tekke, Göztepe maçında ilk 11’de yer alan Anthony Nwakaeme, Stefan Savic ve John Lundstram’ı Alanyaspor karşısında yedekler arasında başlattı. Tecrübeli teknik adamın, maçın gidişatına göre bu oyunculara süre vermesi bekleniyor.

Karşılaşmayı hakem Ali Şansalan yönetecek. Şansalan'ın yardımcılıklarını Ceyhun Sesigüzel ve Esat Sancaktar üstlenirken, dördüncü hakem olarak ise Süleyman Bahadır görev yapacak.

İlk 11'ler şöyle:

Trabzonspor: Uğurcan, Malheiro, Okay, Batagov, Mustafa, Mendy, Ozan, Sikan, Visça, Zubkov, Banza

Alanyaspor: Ertuğrul, Lima, Fatih, Balkovec, Hadergjonaj, Yusuf, Coelho, Janvier, Vilhena, Sporar, Cordova

Yorumlar (3)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

T
Trabzonsporlu_61
1 yıl önce

Bıktık şu gereksiz ilk 11 değişikliklerinden

M
Mustafa
1 yıl önce

Doğruya Şampiyonluğa oynuyoruz dınlendırıyor.

M
Mustafa
1 yıl önce

Wakame ve Saviç'i Galatasaray maçlarına kadar sağlam ve formda tutalım. İnşallah o maçlarda bize çok lazım olacaklar. Bir de Zubkov ile Visca'ya da bişey olmasın. Finalde çok lazımlar bize ..