| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 28 Nisan 2025 21:32 Güncellenme tarihi: 28 Nisan 2025 21:43

Trabzonspor'da Abdurrahman Bayram: "Dünyanın en büyük şehir takımıyız"

Trabzonspor'da Abdurrahman Bayram, Barcelona maçı sonrası açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor U19 takımı, UEFA Gençlik Ligi finalinde Barcelona'ya 4-1 mağlup olDU.

İsviçre'nin Cenevre kentindeki Colovray Spor Merkezi'nde oynanan karşılaşmada Barcelona'nın gollerini Diarra (2), Cuenca ve Alba kaydetti. Bordo-mavililerin tek golü ise Bican Tibukoğlu'ndan geldi.

Bordo mavili takımda Abdurrahman Bayram maç sonu açıklamalarda bulundu.

Abdurrahman Bayram'ın açıklamaları şu şekilde:

Bizim için tarif edilemez duygular. Mücadele açısından çok iyiydi. Hala gururlu ve güçlüyüz. İçimizde burukta olsa, gerçekten gururlandık. Barcelona gibi dünya deviyle oynamak bizim için farklı bir duyguydu. Dünyanın en büyük şehir takımı olduğumu Türkiye'den sonra dünyayada tanıtmış olduk.

Yorumlar (6)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

T
Taraftar
1 yıl önce

Herşey için teşekkürler

F
Fehmi
1 yıl önce

Birazda basit oynasan varya olacak bu iş..

O
Oflu
1 yıl önce

Maçta takımın en kötüsüydü, hiç koşmuyor.

T
Trabzonsporlu
1 yıl önce

Evet, en büyük şehir takımlarından birisiyiz. Fakat hocalarından birisi bu gence koşması gerektiğini söylesin. Koşmayınca sahada sadece gezinen bir oyuncu olarak çok kötü görünüyor. Yanından gelip geçen Barcelona'lı oyuncuları biz seyirciler gibi izlediğini hissettim maç esnasında.

A
Arsinli
1 yıl önce

Abdurrahman bir sol kanat oyuncusu olarak çalım atamayan çok ağır ve yavaş bir oyuncu, 20 yaşına gelmiş kanat oyuncusu olarak koşması gerektiğini öğrenememiş. Barcelona maçında sahadaki bütün oyuncuların arasında en kötüsüydü., neredeyse kalecilerden bile daha az koştu.

Tüm Yorumlar (6)

T
Taraftar
1 yıl önce

Herşey için teşekkürler

F
Fehmi
1 yıl önce

Birazda basit oynasan varya olacak bu iş..

O
Oflu
1 yıl önce

Maçta takımın en kötüsüydü, hiç koşmuyor.

T
Trabzonsporlu
1 yıl önce

Evet, en büyük şehir takımlarından birisiyiz. Fakat hocalarından birisi bu gence koşması gerektiğini söylesin. Koşmayınca sahada sadece gezinen bir oyuncu olarak çok kötü görünüyor. Yanından gelip geçen Barcelona'lı oyuncuları biz seyirciler gibi izlediğini hissettim maç esnasında.

A
Arsinli
1 yıl önce

Abdurrahman bir sol kanat oyuncusu olarak çalım atamayan çok ağır ve yavaş bir oyuncu, 20 yaşına gelmiş kanat oyuncusu olarak koşması gerektiğini öğrenememiş. Barcelona maçında sahadaki bütün oyuncuların arasında en kötüsüydü., neredeyse kalecilerden bile daha az koştu.

A
Açaabat
1 yıl önce

Haklısın renktaş. Biraz da koşabilse.