Trabzonspor U19 takımı, UEFA Gençlik Ligi finalinde Barcelona'ya 4-1 mağlup olDU.
İsviçre'nin Cenevre kentindeki Colovray Spor Merkezi'nde oynanan karşılaşmada Barcelona'nın gollerini Diarra (2), Cuenca ve Alba kaydetti. Bordo-mavililerin tek golü ise Bican Tibukoğlu'ndan geldi.
Bordo mavili takımda Abdurrahman Bayram maç sonu açıklamalarda bulundu.
Abdurrahman Bayram'ın açıklamaları şu şekilde:
Bizim için tarif edilemez duygular. Mücadele açısından çok iyiydi. Hala gururlu ve güçlüyüz. İçimizde burukta olsa, gerçekten gururlandık. Barcelona gibi dünya deviyle oynamak bizim için farklı bir duyguydu. Dünyanın en büyük şehir takımı olduğumu Türkiye'den sonra dünyayada tanıtmış olduk.
Tüm Yorumlar (6)
Taraftar
1 yıl önceHerşey için teşekkürler
Fehmi
1 yıl önceBirazda basit oynasan varya olacak bu iş..
Oflu
1 yıl önceMaçta takımın en kötüsüydü, hiç koşmuyor.
Trabzonsporlu
1 yıl önceEvet, en büyük şehir takımlarından birisiyiz. Fakat hocalarından birisi bu gence koşması gerektiğini söylesin. Koşmayınca sahada sadece gezinen bir oyuncu olarak çok kötü görünüyor. Yanından gelip geçen Barcelona'lı oyuncuları biz seyirciler gibi izlediğini hissettim maç esnasında.
Arsinli
1 yıl önceAbdurrahman bir sol kanat oyuncusu olarak çalım atamayan çok ağır ve yavaş bir oyuncu, 20 yaşına gelmiş kanat oyuncusu olarak koşması gerektiğini öğrenememiş. Barcelona maçında sahadaki bütün oyuncuların arasında en kötüsüydü., neredeyse kalecilerden bile daha az koştu.
Açaabat
1 yıl önceHaklısın renktaş. Biraz da koşabilse.