| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 19 Mayıs 2025 12:13 Güncellenme tarihi: 19 Mayıs 2025 12:15

Trabzonspor'da 9 futbolcu takıma dönüyor!

Trabzonspor'da farklı takımlara kiralanan 9 futbolcu geri dönecek.

Trabzonspor'da farklı takımlara kiralanan 9 futbolcu, 2024-2025 sezonunun tamamlanmasıyla birlikte bordo mavili kulübe geri dönecek.

Bordo mavililer Rayyan Baniya'yı Palermo, Barisic'i Leganes, Serkan Asan'ı Iğdır FK, Zekeriya Bulut'u Sebat Gençlik, Süleyman Cebeci'yi Karaman FK, Göktan Gürpüz'ü Karagümrük FK, Kerem Şen'i İstanbulspor, Poyraz Yıldırım'ı Ümraniyespor, Teklic'i ise Erzurumspor'a göndermişti.

Sezon sonu itibarıyla kiralık sözleşmesi sona erecek 9 isim de Trabzonspor'a geri dönecek. 

Trabzonspor yönetiminin, geri dönecek oyuncular için Teknik Direktör Fatih Tekke'nin raporu doğrultusunda bir yol haritası belirlemesi bekleniyor.

Kaynak: TAMER ATASOY

Yorumlar (18)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

G
garip
1 yıl önce

Yani?? Yeni transfer yapacak paramız da yok,öyle bir yönetim de....

G
Güven
1 yıl önce

Poyraz Efe Hariç hepsini gönderin yetmez takımın çoğu nu gönderin gene yetmez Tekkeyi de gönderin yetmez yönetim i de gönderin taraftarın içi soğusun birileri bedel ödesin Trabzonspor rahata kavuşsun

T
Ts061
1 yıl önce

Zarar üstüne zarar ve devam eden başarısız bi yönetim

Çınar
1 yıl önce

Kendim ettim kendim buldum.

M
Murat
1 yıl önce

Artık karamsar olmayalım bu takım bu sene çok iyi olacak merak etmeyin yönetim düzgün işler yapsın sadece gerekli transferler forfet ortasaha defans duruma göre diğer transferler yapılır birde U19 dan 4-5 oyuncu sonra inşallah iyi olacak gelenlerden baniya defansta olur diğerleri kiralanır çok önemli değil

Tüm Yorumlar (18)

G
garip
1 yıl önce

Yani?? Yeni transfer yapacak paramız da yok,öyle bir yönetim de....

G
Güven
1 yıl önce

Poyraz Efe Hariç hepsini gönderin yetmez takımın çoğu nu gönderin gene yetmez Tekkeyi de gönderin yetmez yönetim i de gönderin taraftarın içi soğusun birileri bedel ödesin Trabzonspor rahata kavuşsun

T
Ts061
1 yıl önce

Zarar üstüne zarar ve devam eden başarısız bi yönetim

Çınar
1 yıl önce

Kendim ettim kendim buldum.

M
Murat
1 yıl önce

Artık karamsar olmayalım bu takım bu sene çok iyi olacak merak etmeyin yönetim düzgün işler yapsın sadece gerekli transferler forfet ortasaha defans duruma göre diğer transferler yapılır birde U19 dan 4-5 oyuncu sonra inşallah iyi olacak gelenlerden baniya defansta olur diğerleri kiralanır çok önemli değil

O
Oflu
1 yıl önce

Bizim kalitesiz takıma dönmemek için can atıyorlar dır.

T
taraftar
1 yıl önce

Yetenekli futbolcu dediğin sahaya çıktığı zaman kumaşını gösterir.90 dakikada bir iki hareketle futbolcu olunmaz.Maçın yüzde kaçında varsın önemli olan o.Boşuna kadroyu şişirmeye gerek yok.Adam olacak çocuk sahada bellidir.

T
TS
1 yıl önce

Poyraz hariç ,Tam trabzon idman ocağına döndü ts ,içerde çam ozan vb dışardan bunlar ts un futbolcu profillerine bak kim bu 3 sezonda batıran kulup içinde dışında profiller kim? Bu durumu nevzat aydın başkan çözer müdahale etmeli ts için.

T
ts
1 yıl önce

3 SEZONDUR ÇOK ÖNEMLİ KÖTÜ TRANSFERLER YAPILDI

A
Anadolu
1 yıl önce

Para ver al, para ver gönder. Bu kafayla ne borç biter ne de başarı gelir. Bu döngüye kim neden oluyor?

A
Anadolu
1 yıl önce

Şampiyonluk hedefi olan takımın oyucusu bir alt lige kiralanabiliyor. Yaşanan başarısızlığı bundan iyi ne açıklayabilir. Örnek Teklic.

H
Hüseyin
1 yıl önce

Yahu ulan bu kadar işe yaramaz ikinci ligde dahi oynayamayacak kapasite de( futbol) culari kim aldı...

O
Oğuzhan Öztürk
1 yıl önce

Başkanın istifa etmesi lazım artık. KOVULMASI MI GEREKİYOR. ERTUĞRUL DOĞAN sanki mahalle takımı yönetiyor

K
Kakan Tahsin
1 yıl önce

Poyraz Efe yıldırımi kiralık göndereceğinize kendiniz A takımında neden oynatmıyorsunuz? Gençlere ne zaman güveneceksiniz. Parayla futbolcu alarak istanbul takımlarıyla mücadele edemezsiniz. Osimeni alamazsınız. Özünüze dönün. Alt yapıdaki futbolcuları A takimina kazandırın. Adamadan bir Trabzonsporlu olarak bunları söylüyorum.

A
Ahmet Ali Aygün
1 yıl önce

Allah rızası için Hüseyin Serkan ismini duyunca futbola soguyom yıllık 30 trilyon verilmez ikinci lig adamlarına,ozan,okay,bakayeme,viska zaten yaşlı fuzuli

Y
Yusuf dönmez
1 yıl önce

Gozel yorum yapmışsın kardeşim

Ömer
1 yıl önce

Bonservis ve tazminat dönemi başlıyor...Poyraz mutlaka birinci santrafor olmalı...

Ömer
1 yıl önce

Avcı diye biri geçti takımın kulübün içinden.. Ağaoğlu kaçtı...