| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 12 Mayıs 2017 11:27

Trabzonspor'da 5 isim tehlikede

5 futbolcu sarı kart sınırında bulunuyor

Deplasmanda Adanaspor ile karşılaşacak olan Trabzonspor’da 5 futbolcu sarı kart cezası sınırında yer alıyor.

Bordo mavili takımda 3’er sarı kartı bulunan Mustafa, Aytaç, Onazi, Bero ile Rodallega, yarın oynanacak karşılaşmada sarı kart görmeleri durumunda cezalı duruma düşecek ve ligin 32’inci haftasındaki Medipol Başakşehir maçında görev yapamayacak.

 

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!