| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 15 Şubat 2025 21:07 Güncellenme tarihi: 15 Şubat 2025 21:10

Trabzonspor'da 4 maçlık seri sona erdi

Trabzonspor, Beşiktaş'a 2-1 kaybederken, gol yememe serisini de yitirmiş oldu.

Trendyol Süper Lig'in 24. haftasında Trabzonspor, deplasmanda Beşiktaş ile karşılaştı ve sahadan 2-1 mağlup ayrıldı.

Bordo-mavililer, son dört lig maçında kalesini gole kapatmış ve bu süreçte 10 puan toplamıştı. Ancak Beşiktaş karşısında ilk yarıyı 1-0 önde tamamlamasına rağmen ikinci yarıda yediği gollerle mağlubiyetten kurtulamadı. 

Bu sonuçla Trabzonspor’un dört maçlık gol yememe serisi de sona ermiş oldu.

Yorumlar (12)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

S
Serko61
1 yıl önce

Defoooolll şenol defoooolll yeter artık yeteeeerrr

T
Trabzonsporlu
1 yıl önce

Tek cümle. Bu takımdan utanıyorum.

Şef
1 yıl önce

BÖYLE BASİT GOLLER YENMEZ...KALECİMİZ ADINA ÜZGÜNÜM...İLK YARI SONUNDA VE MAÇIN SONUNDA KAÇ POZİSYON GELDİ ATAMADIK. BİR NUSKA YAZDIRIN BARİ.

A
Abuzer
1 yıl önce

Sadece şenolu gönderin biz bize yeteriz

T
Tango
1 yıl önce

Wake yok galibiyet yok özet

Tüm Yorumlar (12)

S
Serko61
1 yıl önce

Defoooolll şenol defoooolll yeter artık yeteeeerrr

T
Trabzonsporlu
1 yıl önce

Tek cümle. Bu takımdan utanıyorum.

Şef
1 yıl önce

BÖYLE BASİT GOLLER YENMEZ...KALECİMİZ ADINA ÜZGÜNÜM...İLK YARI SONUNDA VE MAÇIN SONUNDA KAÇ POZİSYON GELDİ ATAMADIK. BİR NUSKA YAZDIRIN BARİ.

A
Abuzer
1 yıl önce

Sadece şenolu gönderin biz bize yeteriz

T
Tango
1 yıl önce

Wake yok galibiyet yok özet

X
xxxxx61
1 yıl önce

Abi bi teknik hoca bu takimin8 numaraya ihtiyaci oldugunu nezaman görecek göremez cünkü hoca deyil kör .bu maci resmen Verdi.kenarda resmen uyuyo.futbol bilgisi 00000.birak git ne olur birakin bu takimin yakasini.bu takimi bir kisi ayakda tutuyor oda ugurcan

K
korkaklar kaybeder
1 yıl önce

alın size efsane yıllarca 3büyükler karşısında takıma top oynatmayan rakibin üstüne gitmeye korkan hoca..buna dünya yıldızlarını al yine şamp. olamaz..bu zaten fbjk gs yi yenemez...

R
Remzi
1 yıl önce

Seri aslında çoktan biteceki fakat omur bu sefer şapkadan tavşan çıkaramadı olan bu yoksa Şenol ve etkisiz elamanlarının bize hiçbir faydası yok…

T
trabzon uyutuldu
1 yıl önce

trabzon eski akiladamları medyası hz. güneşle sittin sene bu rakpileri yenmedin..7-1 lik bjk faciasında da hz. güneş vardı..bu tür bi mağlubiyeti bize hiçbi hoca yaşatmadı..hatta sezon başlamadan organize saldırdınız avcı hoca alayını istanbul çimlerine gömdü..27 seon sonra fbyi kadıköye serdi..lakin yaranamadı..bjkye inönüyü dar etti..fbjk medyası bile apo hocaya düşman oldu biz gerektiği gibi sahip çıkmadık..adama söylemedik sözz bırakmadık..bu hz güneşte 1996 ta fbye şamp. hedye etti

O
Oflu
1 yıl önce

Arkadaş hiç mi futbol izlemiyorsunuz? Bizim kalitesiz takım için hiç bir seri olamaz. Bizim kalitesiz takımın Süper Ligdeki rakipleri ancak ve ancak Adanademirspor, Bodrumspor, Hatayspor ve Kayserispor olabilir,. Kayserispor'u her iki maçta da yenemedik. İskenderunspor'u deplasmanda yenemeyen bizim kalitesiz takım için deplasmanda Besiktaş'a 2-1 yenilmek çok büyük başarıdır.

A
Akçaabat
1 yıl önce

Bizim takım 5. sınıf bir takım. Futbol izleyen hemen anlar bunu.

A
Akcaabatli
1 yıl önce

Biyelika,avci,günes Bunlari getiren utansin Al birini vur öpürüne Istifa dogan Istifa