Trendyol Süper Lig'in 24. haftasında Trabzonspor, deplasmanda Beşiktaş ile karşılaştı ve sahadan 2-1 mağlup ayrıldı.
Bordo-mavililer, son dört lig maçında kalesini gole kapatmış ve bu süreçte 10 puan toplamıştı. Ancak Beşiktaş karşısında ilk yarıyı 1-0 önde tamamlamasına rağmen ikinci yarıda yediği gollerle mağlubiyetten kurtulamadı.
Bu sonuçla Trabzonspor’un dört maçlık gol yememe serisi de sona ermiş oldu.
Tüm Yorumlar (12)
Serko61
1 yıl önceDefoooolll şenol defoooolll yeter artık yeteeeerrr
Trabzonsporlu
1 yıl önceTek cümle. Bu takımdan utanıyorum.
Şef
1 yıl önceBÖYLE BASİT GOLLER YENMEZ...KALECİMİZ ADINA ÜZGÜNÜM...İLK YARI SONUNDA VE MAÇIN SONUNDA KAÇ POZİSYON GELDİ ATAMADIK. BİR NUSKA YAZDIRIN BARİ.
Abuzer
1 yıl önceSadece şenolu gönderin biz bize yeteriz
Tango
1 yıl önceWake yok galibiyet yok özet
xxxxx61
1 yıl önceAbi bi teknik hoca bu takimin8 numaraya ihtiyaci oldugunu nezaman görecek göremez cünkü hoca deyil kör .bu maci resmen Verdi.kenarda resmen uyuyo.futbol bilgisi 00000.birak git ne olur birakin bu takimin yakasini.bu takimi bir kisi ayakda tutuyor oda ugurcan
korkaklar kaybeder
1 yıl öncealın size efsane yıllarca 3büyükler karşısında takıma top oynatmayan rakibin üstüne gitmeye korkan hoca..buna dünya yıldızlarını al yine şamp. olamaz..bu zaten fbjk gs yi yenemez...
Remzi
1 yıl önceSeri aslında çoktan biteceki fakat omur bu sefer şapkadan tavşan çıkaramadı olan bu yoksa Şenol ve etkisiz elamanlarının bize hiçbir faydası yok…
trabzon uyutuldu
1 yıl öncetrabzon eski akiladamları medyası hz. güneşle sittin sene bu rakpileri yenmedin..7-1 lik bjk faciasında da hz. güneş vardı..bu tür bi mağlubiyeti bize hiçbi hoca yaşatmadı..hatta sezon başlamadan organize saldırdınız avcı hoca alayını istanbul çimlerine gömdü..27 seon sonra fbyi kadıköye serdi..lakin yaranamadı..bjkye inönüyü dar etti..fbjk medyası bile apo hocaya düşman oldu biz gerektiği gibi sahip çıkmadık..adama söylemedik sözz bırakmadık..bu hz güneşte 1996 ta fbye şamp. hedye etti
Oflu
1 yıl önceArkadaş hiç mi futbol izlemiyorsunuz? Bizim kalitesiz takım için hiç bir seri olamaz. Bizim kalitesiz takımın Süper Ligdeki rakipleri ancak ve ancak Adanademirspor, Bodrumspor, Hatayspor ve Kayserispor olabilir,. Kayserispor'u her iki maçta da yenemedik. İskenderunspor'u deplasmanda yenemeyen bizim kalitesiz takım için deplasmanda Besiktaş'a 2-1 yenilmek çok büyük başarıdır.
Akçaabat
1 yıl önceBizim takım 5. sınıf bir takım. Futbol izleyen hemen anlar bunu.
Akcaabatli
1 yıl önceBiyelika,avci,günes Bunlari getiren utansin Al birini vur öpürüne Istifa dogan Istifa