| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 03 Mart 2018 08:47

Trabzonspor'da 10 oyuncu...

Trabzonspor'da 10 oyuncu sınırda.

Trabzonspor'da Beşiktaş maçı öncesinde sarı kart sınırında olan oyuncuların fazlalığı dikkat çekiyor.


Bordo-mavili takımda kritik karşılaşma öncesi tam 10 oyuncu sarı kart ceza sınırında bulunuyor. Onur, Durica, Mustafa, N'Doye, Sosa, Bero, Onazi, Okay, Hubocan ve Olcay sarı kart görmeleri durumunda bir sonraki hafta oynanacak olan Teleset Mobilya Akhisarspor maçında forma giyemeyecek.
.

Yorumlar (1)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

A
araklıhasan
8 yıl önce

okay ve sosa hariç gerisi alternatifi olan oyuncular bide kalecinin alternatifi yok ama o da bi zahmet kart görmesin