| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 04 Mart 2018 08:51

Trabzonspor'da 10 futbolcu sınırda

Trabzonspor'da sarı sıkıntı

Beşiktaş maçı öncesi Trabzonspor'da en büyük sıkıntılardan biri, ceza sınırında 10 futbolcu olması.

Onur, Durica, Mustafa Akbaş, N’Doye, Sosa, Bero, Onazi, Okay, Hubocan ve Olcay sarı kart görmeleri durumunda bir sonraki hafta oynanacak Akhisarspor maçında forma giyemeyecek. Bordo-Mavili takımın teknik heyeti, oyunculara dikkatli olmalarını söylerken, özellikle hakemle gereksiz diyaloğa girilmemesi istendi.
 

Yorumlar (1)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

L
Lazo
8 yıl önce

ONUR 10 futbolcuya bedel. Onur sarı kart yemesinde kim yerse yesin :):):)