| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 30 Nisan 2017 11:57

Trabzonspor'da 1 gün izin

Trabzonsporlu futbolculara Gençlerbirliği karşılaşması sonrasında 1 gün izin verildi.

Spor Toto Süper Lig’in 29’uncu haftasında sahasında Gençlerbirliği ile golsüz berabere kalan Trabzonspor’da bu maçın ardından futbolculara bir gün izin verildi.


Bugünü dinlenerek geçirecek olan bordo mavililer, Pazartesi akşam saatlerinde Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri’nde toplanarak ligin 30’uncu haftasında oynayacağı Kayserispor karşılaşmasının hazırlıklarına başlayacak.
 

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!