| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 26 Şubat 2018 13:08 Güncellenme tarihi: 01 Aralık 2025 22:57

Trabzonspor–Beşiktaş maçının biletleri satışa çıktı

Trabzonspor’un 5 Mart’ta Beşiktaş ile oynayacağı kritik karşılaşmanın biletleri satışa sunuldu. Fiyatlar kale arkalarında 40 TL’den başlayıp Platinum tribünde 425 TL’ye kadar yükseliyor.

Trabzonspor'un ligin 24. haftasında Beşiktaş ile oynayacağı maçın biletleri satışa sunuldu.

5 Mart 2018 Pazartesi günü saat 20.00’de oynanacak karşılaşmanın bilet fiyatları şöyle:

BİLET FİYATLARI

Kategori 6 (Kale Arkaları)​ 40 TL​​
Kategori 5 (Doğu 3) 60 TL
Kategori 4 (Doğu 2) 70 TL
Kategori 3 (Doğu 1) 80 TL
Kategori 2 (Batı 2 ) 100 TL
Kategori 1 (Batı 1) 110 TL
VIP Silver 250 TL
VIP Gold 300 TL
Platinum A-C Blok ​400 TL
Platinum B Blok 425 TL

Yorumlar (7)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

A
ayhan
8 yıl önce

Maçın pazartesi olması. Seyirci sayası açısından ciddi dez avantaj olacak gibi duruyor..Ama inşAllah en azından 30 bin seyirci o maçta olacaktır.

S
selim
8 yıl önce

paramızla çile çekeceğimiz bi maç daha. pazartesi artık eve 11 den önce gidemeyiz. sırf dönüş çilesi yüzünden maça gitmiyorum

M
Murat KUM
8 yıl önce

Deplasmana Geleceğiz Bilet YOK Bravo TFF Bravo TRABZONSPOR !!!

E
ERDEM
8 yıl önce

Usta ve Yönetiminin fiillen biteceği bir maçtır.

A
ayhan
8 yıl önce

Sende güzel keyif varmış.. VAllahi helal olsun. Biz Gebze den kalkıp gidiyoruz maçlara.. 2 gün sonra evimizde oluyoruz. İşimizden uzak kalıyoruz. O ne olacak.

Tüm Yorumlar (7)

A
ayhan
8 yıl önce

Maçın pazartesi olması. Seyirci sayası açısından ciddi dez avantaj olacak gibi duruyor..Ama inşAllah en azından 30 bin seyirci o maçta olacaktır.

S
selim
8 yıl önce

paramızla çile çekeceğimiz bi maç daha. pazartesi artık eve 11 den önce gidemeyiz. sırf dönüş çilesi yüzünden maça gitmiyorum

M
Murat KUM
8 yıl önce

Deplasmana Geleceğiz Bilet YOK Bravo TFF Bravo TRABZONSPOR !!!

E
ERDEM
8 yıl önce

Usta ve Yönetiminin fiillen biteceği bir maçtır.

A
ayhan
8 yıl önce

Sende güzel keyif varmış.. VAllahi helal olsun. Biz Gebze den kalkıp gidiyoruz maçlara.. 2 gün sonra evimizde oluyoruz. İşimizden uzak kalıyoruz. O ne olacak.

S
selim kardeşime
8 yıl önce

futbol zaten keyif oyunudur. maça tabiki keyfimizden gideceğiz. yoksa çok çile çekince daha mı mutlu oluyoruz. daha mı çok sevmiş oluyoruz. o zaman avni akerde kalsaydık üstü açık ıslansaydık. demek ki şartları iyileştireceksin ki insanlar aileleriyle maçlara gelsinler. kendileri vip yolda beş dakikada staddan çıkıyorlar.

M
marjinall7
8 yıl önce

Emice az daha sabırlı ol : ) Biliyorsun böyle maçlardan önce İl Emniyet Müdürlüğü kararı bekleniyor. 1-2 güne kadar, tribündeki yerinizi alabileceğiniz şekilde karar çıkacaktır. Hatırlatırım ki bizim tek antipatimiz, şirk dininin spora yansıyan çirkin yüzü Fenerbahçe’yedir. Misafirperverliğimizden memnun kalmanız dileğiyle…