| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 13 Temmuz 2025 16:34 Güncellenme tarihi: 13 Temmuz 2025 16:34

Trabzonspor'a yarım milyonluk transfer! Geleceğe yatırım

Amatör lige düşen Denizlispor'un altyapı patentli genç yıldız adayı Trabzonspor'a.

DENİZLİ, (DHA)- TARİHİNDE ilk kez amatör lige düşen Denizlispor'un altyapı patentli genç oyuncuları transferde kapışıldı. Transfer yasağı nedeniyle Süper Lig'den düştüğü 2021 yılından beri kadrosunu takviye edemeyip paraşütsüz amatöre gerileyen yeşil-siyahlıların eldeki genç futbolcuları da yuvadan uçtu.

Denizlispor'da Berkant Gündem, 2'nci Lig ekibi Ankaraspor'a satıldı. Berkant'ın bonservis bedeli açıklanmadı. Geçen sezonki kadrodan gençler Oktay Kısaoğlu ve Emre Burgaz, 3'üncü Lig'in yeni ekiplerinden Yeşil Yalova FK'ya verildi. İki oyucudan elde edilen gelirle ilgili bilgi de paylaşılmadı.

Denizlispor'da U16 takımında görev yaparak U15 Milli Takımı'nda da oynayan geleceğin yıldız adayı Mehmet Ali Şaşmaz'ın ise 500 bin TL bonservis karşılığı Trabzonspor altyapısına transfer olduğu öğrenildi.

Kaynak: DHA

Yorumlar (4)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

K
kaptanı derya
11 ay önce

şu ayıp denizli halkına yetmedi.anlı şanlı takımın gittiği yere bak.denizli spor bit marka idi halbuki

A
acg
11 ay önce

Ne olsum değil ne olacağım demeli. Trabzonspor bu transfer politikası ve bu borç ile devam ederse ekonomik iflasa sürüklenecek. Trabzonsporun geliri yok. Sıfır. Trabzonspor yıllık 2,5 milyon tl. faiz öder şu aşamada. TS mizin şu an sıfır borcu olsa bile yıllık en az 50 milyon Euro para lazım. Trabzonspora göre bu pahalı futbolcular ile. Satış yapmıyor. Gelir yok. Gider çok. Yeni aday Başkan yok.!

D
Dede
11 ay önce

Kirala iyiyse oynat para ederse sat öncelik trabzonspor başkan iyi duşunuyor

C
C Ayvaz
11 ay önce

Oynatmayacaksiniz madem. Neden aliyosunuz