UEFA Gençlik Ligi çeyrek finalinde Trabzonspor, güçlü rakibi Inter’i 1-0 mağlup ederek adını yarı finale yazdırdı. Mücadele büyük bir çekişmeye sahne olurken, temsilcimiz tarihi bir başarıya imza attı.
Maçın ikinci yarısı uzun süre golsüz geçerken, 79. dakikada sahneye çıkan Ekrem Terzi, Trabzonspor’u öne geçiren golü kaydetti. Genç oyuncunun gol sevinci ise pahalıya mal oldu. Golden sonra formasını çıkaran Terzi, bu hareketi nedeniyle sarı kart gördü ve cezalı duruma düştü. Böylece Trabzonspor’un yarı final mücadelesinde forma giyemeyecek.
Yarı finaldeki rakip ise Avusturya temsilcisi Salzburg oldu. Trabzonspor, Ekrem Terzi’den yoksun olarak çıkacağı bu kritik maçta finale yükselmek için sahada olacak.
Tüm Yorumlar (32)
İbo can
1 yıl önceSeni seviyoruz √√√ teşekkürler TRABZONSPOR
Turan
1 yıl önceTebrikler gencler a takımda sizleri yok sayan görmeyene ders verdiğnizi seyircimizinde size verdiği tesdeği atakıma yönetime ders olur kör ler sağırlar birbirini ağırlar anlayışını seyirci görünce anlamıştırlar iyşalağ
Turan
1 yıl önceGenclere selam olsun alt yapı gerceğini görmeyen yönetime antrönere kapak olsun a takım seyirciyi görügörüp kendine baksın
61 ts
1 yıl önceAferin helal olsın. TS YÖNETİMİ HOCASI KİM TS UN BAŞARISINI İSTİYORSA GELECEK SEZON AMASIZ FAKATSIZ BİR ŞEKİLDE U 19 DA BU BAŞARIYA ULAŞAN ŞUZAMANA KADAR TS 11 İNDE GELECEK SEZON OLMALI GELECEK SEZON SÜPER LİG DE TS 11 İNDE BU FUTBOLCULAR OLMALI 11 DE 4 YABANCI TECRÜBELİ YETENEKLİ UGURCAN MUSTAFA ONACHU( TRANSFER OLMALI) 7 FUTBOLCU YANINA EN AZ U19 DAN 4 OYUNCU OLMALI BU U19 DAKİ OYUNCULARI BAŞKA KULUPLERE VS KAPTIRMA GÖNDERME VS CAHİLLİGİ YAPMAMALI TS YETER.
Salih
1 yıl önceAyaklarına sağlık.
TRABZON61
1 yıl önceAttıığı gol çok klastı fakat yediği sarı kart çok basitti... Resmen kendine ve takımına ceza verdi... Yine de tebrikler...
Hüseyin Turgut
1 yıl önceEvet,Gurbetçiler gençler size emanet.Tam desdek zamanı.
Savatanica
1 yıl önceCok bekledim yanindaki biri ya da teknik heyet formasini cikarmaya calismaya baslayinca müdahale etsin ama nafile.Saha dışında da eğitim görmeleri gerekiyor,goruyorlarsa da görünüşe gore yeterli degil.
Teyzeoğli
1 yıl önceo görev bizde hiç merak etmeyin , gerçi ben buradayım maçtaydım fakat çocuklarım yeğenlerim bu görevi üstlenecekler.
Teyzeoğli
1 yıl önceŞimdi otur ağla , yahu bu forma çıkarmakta ne oluyor çıkarınca serinledin mi yoksa başından aşağı kaynar sular mı döküldü , bırakın bu forma çıkarmayı BI RA KIN , bağımlı oldunuz . Tebrik mi !! çok sinirliyim genç çok , önce disiplin.
Reis
1 yıl önceAsıl sorgulanması gereken futbol şovsa forma çıkarmak bu şovun bir parçası ise neden kart çıkarılıyor bu yasak kaldırılsın çünkü burada kimseye bir temas darbe hakaret aşağılama yok
Hakkı Haykıran Adam
1 yıl önceİyi tamamda Forma çıkarma eylemine kart göstermek nasıl bir saçmalık?! Bu eylemin kime ne zararı var?! FİFA bu kuralı derhal değiştirmelidir.
Fatih
1 yıl önceTam dayaklik
Şeref hoca ordu aybasti
1 yıl önceHeyecanına bağlayalım genede göğsümüzü jabarttilar tebrik ediyorum hepsinin alınlarından opuyorum
Fatih
1 yıl önceAslında biri engel olmaya çalıştı sanki ama yedekten geçince egosuna yenik düştü yazık oldu
Süleyman
1 yıl önceForma çıkarmanın cezasının sarı kart olduğunu bilmiyor mu? Kart sınırındaysa neden formasını çıkartıyor? Bu hatayı ancak aptallar yapar. Formanı çıkarınca boyun mu büyüdü ah akılsız.
Murat
1 yıl önceSevincini bitirmiş,gitmiş formasını çıkarıyor.İnsanda biraz da akıl olacak.
Görünen köy
1 yıl önceYarı finali dizlerini döverek tribünden izler
Görünen köy
1 yıl önceUmarım yarı final maçını dizlerine vurarak izlemez
Vahap
1 yıl önceTakıma hiçbir fayda sağlamayan hareket ve ceza alacağını bile bile bunu yapmanın cezası ayrıca külüb tarafından daha ağır ceza verilmeli. Bu tüm külüpler için geçerli
Mustafa muhcu
1 yıl önceYavrucuğum kart sınırında olduğun halde forma çıkarman daha yetismedin bir fırın ekmek yemen lazım böylesi bir maçta forma çıkarmak çok riskli olduğunu bilerek takıma zarar verdin olduğu simdi
Büyük Hamdi
1 yıl önceKart sıfırlanıyor diye okudum oynayacakmis
Eyüboğlu
1 yıl önceProfesyonel olmak maalesef zor
NURETTİN ÖZER
1 yıl önceASLAN EKREM SEVİNCİNDEN ÖYLE YAPTIN SÜPER LİGDEKİ FUTBOLCULAR YAPINCA BİR ŞEY OLMUYOR SENİ ALNINDAN ÖPÜYORUZ
Dayı
1 yıl önceTecrübesiz Oğlan 1 gol attım diye sevindi uşak
Kürşad
1 yıl önceBuna aptallık denir. Yanındaki arkadaşının o kadar uyarmasına rağmen bile isteye lades
Ts6161
1 yıl önceTüm futbolcular için söylüyorum,sevinirken forma çıkarmak yada kart görecek hareket yapmak aptallıktır
Kaya tan...
1 yıl önceForma cıkarmanın sarı kart olduğu belli. Neden çıkarıyorsun. Ne yaptığının farkında mısın. Güzel kardeşim.
Kaya tan...
1 yıl önceFormanı çıkarma.
Kaya tan...
1 yıl önceFormani cıkarma
Ahmet
1 yıl önceYarı finalde kartlar sıfırlanıyor
Ahmet usta
1 yıl önceOkuyup adam olamayan, top oynayıp bişe olmaya çalışıyor. Sonra kafa bu kadar çalışıyor.