Trabzonspor’un Atletico Madrid’den transfer etmeye hazırlandığı ve büyük oranda anlaşmaya vardığı Saul Niguez, sürpriz bir kararla transferden vazgeçti. 30 yaşındaki İspanyol orta saha oyuncusunun, ailevi nedenleri gerekçe göstererek Karadeniz ekibine katılmaktan son anda vazgeçmesi futbolseverleri şoka uğratmıştı.
Görüşmelerin olumsuz sonuçlanmasının hemen ardından devreye giren Flamengo, Saúl ile 3 yıllık sözlü anlaşmaya vardı. Brezilya kulübünde transferin mimarı ise Sportif Direktör José Boto oldu. Boto’nun gece boyunca süren birebir temasları ve ikna çabaları, Saúl’un kararını Flamengo’dan yana vermesinde etkili oldu.
İspanyol oyuncu Flamengo ile sözleşme imzalamak üzere Rio de Janeiro'ya ayak bastı.
Tüm Yorumlar (6)
Sezgin K.
11 ay önceTransferlerde talip olunan oyuncular ve yapılan ransfer politika tamamen amatörce. Kimse bu çalışmaları yapan futboldan anlamayan kafa bıraksın veya kovulsun. Yalvarmayla adammi gelir . Kabul gormediyse gec diğerine, zaman değerli.
avanoz
11 ay önceiyi alınmadı hayırlısı bu öncelikle gönderilmesi gerekenleri göndermeli wacame lustram saviç m.çam visça kesinlikle gönderilmesi gerekenler teknik süratli iki stoper lazım bir sol açık ve en önemlisi on numara oynayan Dominik Fitz alına bilir
Tursun
11 ay önceAlman sağbekte bir gecede uçtumsayın başkan orantısız güç kullanamamış Beyoğlu ağzıyla kulüp yönetirsen
Hasan
11 ay önceFlamingo'ya yüksek bedele gitmek için Trabzonspor 'u koz olarak kullanmış. İspanyol oyuncu yaramaz.
Oflu
11 ay önceUyanık bir İspanyol oyuncu bizim yönetimin bütün beceriksizliklerini ortaya çıkardı.
Hasan
11 ay önceGelecek oyuncu Onuachu gibi gelmeli. Bizi istemeyeni biz hiç istemiyoruz. Peşinden koşmak hataydı.