| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 07 Mayıs 2026 15:50

Trabzonspor’a transfer oldu deniyordu! Tarık Çetin’de ters köşe

Trabzonspor ile anlaştığı iddia edilen Tarık Çetin konusunda yeni bir gelişme yaşandı. Deneyimli kalecinin önceliğini Fenerbahçe’ye verdiği ve sarı-lacivertli kulüpteki durumu netleşmeden başka takımla görüşmeme kararı aldığı öne sürüldü.

Trabzonspor’da yeni sezon öncesi kaleci transferiyle ilgili gündeme gelen Tarık Çetin dosyasında dikkat çeken bir gelişme yaşandı. Fenerbahçe ile sezon başında 1 yıllık sözleşme imzalayan ve 6 yıl aradan sonra sarı-lacivertli kulübe dönen 29 yaşındaki file bekçisinin adı bir süredir Trabzonspor ile anılıyordu. Hatta Tarık Çetin’in bordo-mavili kulüple anlaşma sağladığı öne sürülmüş, bu iddia spor kamuoyunda geniş yankı uyandırmıştı.

TRABZONSPOR İDDİASI GÜNDEM OLMUŞTU
Tarık Çetin için ilk dikkat çeken açıklama Fenerbahçe’nin eski futbolcularından Müjdat Yetkiner’den gelmişti. Yetkiner’in Radyogol’de yaptığı açıklamada, “Transfer haberini benden duyun; Tarık Çetin, Trabzonspor camiasına hayırlı olsun” ifadelerini kullandığı aktarılmıştı. Bu açıklamanın ardından 29 yaşındaki kalecinin Trabzonspor’a yakın olduğu iddiaları güçlenmişti.

YAKIN ÇEVRESİNDEN DE TRABZONSPOR SÖZLERİ GELMİŞTİ
Tarık Çetin konusunda daha sonra oyuncunun yakın çevresinden de dikkat çeken bilgiler gündeme gelmişti. Deneyimli kalecinin çevresinde, “Fenerbahçe yönetimi kaybetti” yorumlarının yapıldığı ve oyuncunun Trabzonspor yolunda olduğu ileri sürülmüştü. Bu gelişmeler sonrası bordo-mavili takımın kaleci transferinde Tarık Çetin ismi daha fazla ön plana çıkmıştı.

TARIK ÇETİN’DE TERS KÖŞE
Ancak Tarık Çetin’in geleceğiyle ilgili yeni iddia süreci farklı bir noktaya taşıdı. Elde edilen bilgilere göre Tarık Çetin, kariyer planlamasında önceliğini Fenerbahçe’ye verdi. 29 yaşındaki kalecinin, Fenerbahçe’deki durumu netleşmeden hiçbir kulüple görüşmeme kararı aldığı belirtildi. Sarı-lacivertli kulübün önümüzdeki günlerde deneyimli eldivenle yeni sözleşme görüşmelerine başlamasının beklendiği ifade edildi.

BU SEZON 4 MAÇTA FORMA GİYDİ
Tarık Çetin, bu sezon Fenerbahçe formasıyla Süper Lig, Türkiye Kupası ve Avrupa Ligi’nde toplam 4 maçta görev aldı. Deneyimli file bekçisi, bu karşılaşmalarda kalesinde 4 gol gördü. Çetin, 1 maçta ise kalesini gole kapatmayı başardı.

Yorumlar (10)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

D
doğruluk
1 ay önce

inşallah kulübüyle anlaşır

Y
Yahooo
1 ay önce

Doğmamış çocuğa don biçilirse sonucuna katlanmak gerekir.Sezon bitmemiş, sözleşmesi sona ermemiş, transfer başlamamış siz kalmışınız trabzona gelecek vs. Adamlar elindeki yedek kalecisini size yedirirmi. Elalemin ağzı sulanınca hemde.

B
Burak
1 ay önce

İnşallah gelmez

H
Hasan
1 ay önce

Onuralp'e güvenelim. Hocamıza güvenelim. İyi bir takım kurabilirsek eldeki evlatlar bu işin hakkını verir. Biz Onur'u, Uğurcan 'ı bu yaşlarda kazandık. Çok tecrübeli ve ucuz bir kaleci olursa olabilir. Kaleye uçuk paralar vermeye gerek yok. Gençlerin önü kapanmasın.

R
Royal
1 ay önce

Kanal kanal dolaşan eski futbolculardan reyting ve dikkat çekmek için ortaya bir duyduğu iddiayı atıyor. Onun etrafında haber oluyor. Transfer ciddi iştir.

Tüm Yorumlar (10)

D
doğruluk
1 ay önce

inşallah kulübüyle anlaşır

Y
Yahooo
1 ay önce

Doğmamış çocuğa don biçilirse sonucuna katlanmak gerekir.Sezon bitmemiş, sözleşmesi sona ermemiş, transfer başlamamış siz kalmışınız trabzona gelecek vs. Adamlar elindeki yedek kalecisini size yedirirmi. Elalemin ağzı sulanınca hemde.

B
Burak
1 ay önce

İnşallah gelmez

H
Hasan
1 ay önce

Onuralp'e güvenelim. Hocamıza güvenelim. İyi bir takım kurabilirsek eldeki evlatlar bu işin hakkını verir. Biz Onur'u, Uğurcan 'ı bu yaşlarda kazandık. Çok tecrübeli ve ucuz bir kaleci olursa olabilir. Kaleye uçuk paralar vermeye gerek yok. Gençlerin önü kapanmasın.

R
Royal
1 ay önce

Kanal kanal dolaşan eski futbolculardan reyting ve dikkat çekmek için ortaya bir duyduğu iddiayı atıyor. Onun etrafında haber oluyor. Transfer ciddi iştir.

T
TS61
1 ay önce

son zamanlarda fb ile çok temas kuruyoruz.bu hiç iyiye alamet değil.yönetimin bu fb ısrarını anlamıyorum.anlaşılan oğuz aydın size ders olmamış.lütfen kendinize gelin alay konusu olmayın.

ÖZŞİMŞİR
1 ay önce

YARIM DA OLSA BİR OH ÇEKTİM DİYECEKTİM AMA BENİM ÖNCELİĞİM ,,DİYEN ADAMI TS ALIRSA ÇOK FENA BOZULURUM,,

C
Cemo61
1 ay önce

Güzel haber, sanki Hint kumaşı..

C
cankunku61
1 ay önce

bu kim abi şaka mısınız yaa avrupada bu kalecimi olacak kalemizde vizyon yapın biraz

K
kutup yıldızı
1 ay önce

isteyen kim ki kendini nimetten saydı bizim buralara gelmeyi bırak teğet bile geçme