Trabzonspor 19 Yaş Altı Takımı, UEFA Gençlik Ligi’nde tarihi bir başarıya imza atarak adını finale yazdırdı. İsviçre'nin Nyon kentinde oynanan yarı final mücadelesinde Salzburg U19'u 2-1 mağlup eden bordo-mavililer, Türk futbolunun gururu oldu.
Bu zaferin ardından Trabzonspor'a spor camiasından ve kamuoyundan tebrik mesajları yağdı.





Tüm Yorumlar (7)
Yalnız TS
1 yıl önceCocuklar futbol nankör bir meslektir. Sizlere tavsiyem A takıma ciksaniz da kendinizi herdaim geliştirin. Yoksa genç yaşta Abdülkadirler gibi barış memisler gibi silinir gidersiniz. Unutulursunuz futbolda herzaman ilerisi vardir
Yalnız TS
1 yıl önceYolunuz ve bahtınız açık olsun
corey
1 yıl öncebu uşaklar Ts de oynamalı daha iyi olmaz mı ?
Kentman
1 yıl önceTebriklerinizi edin .yalnız Trabzonspor taraftarları o sığır çiftliğinden bozma sahadamı finali seyredecek .bunu 50 birlik stadyuma alında taraftar görsün dünya.Uefa uyuma finaline sahip çık
Kentman
1 yıl önceHasret açın . “ Uefa uyuma finaline sahip çık”
Sayup Yürük
1 yıl önceFenerden mesaj yokmu?
Tursun
1 yıl önceHaber61 kampanya başlatsın herkes elektronik posta ile rahatsız etsin belki