| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 16 Mayıs 2025 09:13

Trabzonspor’a savunmada çifte şok: Batagov sezonu kapattı, Savic belirsiz

Galatasaray ile oynanan kupa finalinde sakatlanan Batagov, sezonu kapatabilir.

Ziraat Türkiye Kupası finalinde Galatasaray karşısında sergilediği başarılı performansa rağmen ilk yarının son dakikalarında kasığından yaşadığı sakatlık nedeniyle oyundan çıkmak zorunda kalan Batagov’un durumu ciddi gözüküyor. 

Ukraynalı savunma oyuncusu büyük ihtimalle sezonu kapatacak ve Süper Lig’de kalan son 3 maçta forma giyemeyecek.

Savunmada yaşanan bir diğer sıkıntı ise Stefan Savic cephesinde. Kupa finaline yetişmesi için sağlık ekibinin yoğun çaba harcadığı deneyimli stoperin, hafta sonu oynanacak Bodrum FK deplasmanında sahada olması da şu aşamada düşük ihtimal olarak değerlendiriliyor.

Kaynak: Fanatik

Yorumlar (11)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

çebi61
1 yıl önce

bu saatten sonra sahaya u19 u çıkar, bu takımdan çok mücadele eder!!yenilsin önemli değil, mücadele etsin takım, rezil oluyoruz ruhsuz bir oyun var sahada, futbol yok....

O
Oflu
1 yıl önce

Hiç birisi oynamasa da olur. Uzunsokaktan 11 arkadaşı çağırın koyun takıma oynasınlar. Nasılsa aynı performansı sergilerler.

X
xx
1 yıl önce

keşke finalde de oynamasaydı..

M
Muhammed parlayan
1 yıl önce

Vay be kupa macı macı vardı ne yapacağız beter olsunlar belki kurtuluruz

Z
ZORLU
1 yıl önce

Şurada bu adam için olumsuz yorum yapanlar. Pes Vallahi. Ya futboldan anlamıyor, ya da YENİCERİLER gibi herkese İSTEMEZUK kafasındasınız. Son üc yildır alınan en iyi oyuncu. Üstelik genç. İki GS maçında da Osimhen'e adım artırmadı. Kupa maçında sakatlanınca adam iki gol birden attı. Ya insan eleştiride bile insaflı, tutarlı olur

Tüm Yorumlar (11)

çebi61
1 yıl önce

bu saatten sonra sahaya u19 u çıkar, bu takımdan çok mücadele eder!!yenilsin önemli değil, mücadele etsin takım, rezil oluyoruz ruhsuz bir oyun var sahada, futbol yok....

O
Oflu
1 yıl önce

Hiç birisi oynamasa da olur. Uzunsokaktan 11 arkadaşı çağırın koyun takıma oynasınlar. Nasılsa aynı performansı sergilerler.

X
xx
1 yıl önce

keşke finalde de oynamasaydı..

M
Muhammed parlayan
1 yıl önce

Vay be kupa macı macı vardı ne yapacağız beter olsunlar belki kurtuluruz

Z
ZORLU
1 yıl önce

Şurada bu adam için olumsuz yorum yapanlar. Pes Vallahi. Ya futboldan anlamıyor, ya da YENİCERİLER gibi herkese İSTEMEZUK kafasındasınız. Son üc yildır alınan en iyi oyuncu. Üstelik genç. İki GS maçında da Osimhen'e adım artırmadı. Kupa maçında sakatlanınca adam iki gol birden attı. Ya insan eleştiride bile insaflı, tutarlı olur

T
Tepenin rüzgarı
1 yıl önce

Yazık oldu bu çocuğa. Formunun zirvesindeydi. Oshimen e adım attırmadı sonucunda da nazara geldi. Son yıllarda Trabzonspor a gelen en iyi stoper.

F
Fidan
1 yıl önce

Serdar bey var Hüseyin bey iyleşirse vs vs ertonun çiftliği ye babam yeeee…

T
TS 61
1 yıl önce

SAVİÇ KİM TRANSFER ETTİYSE BÜYÜK KAZIK ATMIŞTIR KULUBE. AVANTA TRANSFER KULUBU HERZAMAN ZARARA ATAR. MÜZMİN SAKAT FUTBOLCU TRANSFER EDİLMEZ. O ZAMAN SOKAKTA BİRİNİ FUTBOLCU OLUR DİYE TRANSFER ET ,AYNI BEKLENTİ MANTIK.

K
Keram61
1 yıl önce

Arda yı oynat hocam

S
Sayup Yürük
1 yıl önce

Valla defansda yalniz basina mücadele etti. Sakatlanmasi kacinilmazdi. Savice gelince? Yeni sezondadami üc mac yaptip bir mac oynayacak. Gercekden iyi topcu ama kronik sakatligi varsa gônderilsin. Degilse takim zarar görür.

G
Genco61
1 yıl önce

Stoperde bundan sonraki maçlarda Taha emre ince ve Arda Öztürk oynasın, ortada Salih ve boran oynatılsın, kalan maçlarda alltan gençler kazanalım.. fatih tekkenin bundan sonraki yapacağı en iyi icraat bu olur..