Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'in 18. hafta karşılaşması için deplasmanda Samsunspor ile mücadele etmek üzere bugün karayoluyla Samsun’a hareket etti. Bordo-mavili kafileye yolda taraftarlar büyük ilgi gösterdi.
Samsunspor ile Trabzonspor arasındaki kritik mücadele, 4 Ocak Cumartesi günü saat 20.00'de Samsun Yeni 19 Mayıs Stadyumu'nda oynanacak.
Bordo-mavililerin kafilesinde sakatlıkları süren Edin Visca ve Dragus yer almadı. Teknik direktör Şenol Güneş önderliğindeki ekip, eksik oyuncularına rağmen Samsunspor karşısında galibiyet hedefliyor.

Vakfıkebir'de Coşkulu Karşılama
Trabzonspor kafilesi, karayoluyla seyahat ederken Vakfıkebir ilçesinde coşkulu bir taraftar topluluğuyla karşılaştı.

Bordo-mavi renklere gönül veren taraftarlar, takım otobüsünü durdurarak futbolcular ve teknik ekibe sevgi gösterilerinde bulundu.
Yoğun ilgi karşısında otobüsten inen teknik direktör Şenol Güneş, taraftarlarla hatıra fotoğrafları çektirdi.

Moraller Yüksek
Taraftarların coşkusu, Trabzonspor kafilesine moral kaynağı oldu. Coşkulu karşılamanın ardından bordo-mavililer, Samsun’a gitmek üzere yolculuğuna devam etti.

Tüm Yorumlar (11)
Murat
1 yıl önceDönüşte de aynısını yaparsınız mutlaka !!!
Teyzeoğli
1 yıl önceDönüste de daha muhtesem karsilanacaklar , eminim Sabah gün agirirken Trabzona varirlar .
Fırtına
1 yıl önceEmin ol .Ok daha güzeli olacak tiyzeoli
diyabate
1 yıl önce3 maç 9 puan ile yükselişe geçeceğiz.
VAKFIKEBİRLİ-BOZKURT
1 yıl önceOrası Vakfıkekir…Bozkurt yatağı..Canım Memleketim..Tşkler Kankalar..Başarılar Fırtınam…Haydi Trabzonsporummmm
Yer
1 yıl önceMustafa hocamı darladiler mi noldi 3-1 yeneriz şu samsunu
Yıkar 55
1 yıl önceVakfıkebir Ekmeği koysaydınız Otobüse,Samsuna gelene kadar mis gibi kokardı,biz öyle yapardık.Maçta Trabzon yenilmez.Samsunda kadro dışılar var,Bizdede eksikler var,TAHMİNİM%90 BERABERE biter
Sazcı
1 yıl önceHaydi uşaklar göreyim sizi ,kendini dev aynasında gören samsuna bir tokat patlatın haddini bilsin.
Trabzonli
1 yıl önceTuhaf değil mi? Şampiyonluğa koşarken Akyazı'ya kadar taraftara tepkisiz kalan adeta taraftarı görmeyen takım bugün Samsun'a giderken otobüsten inip taraftar ile kucaklaşıyor. İnşallah bir gün futbol izleriz.
A-POLİTİK
1 yıl önceBurada Vakfıkebir söyleminden rahatsız olan yanıklar var..Geçmil olsun diyorum..Dilerim kısa sürede acıları geçer ve sağlığına kavuşurlar..
C.ozseydar
1 yıl önceBu ilgiye isaAllah sampiyonlukla cevap verir TS