| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 10 Nisan 2025 14:51 Güncellenme tarihi: 10 Nisan 2025 23:46

Trabzonspor'a Onuachu piyangosu vurabilir!

Trabzonspor’un geçtiğimiz yaz transfer edemediği Paul Onuachu’nun takımdan ayrılması kesinleşti. Bordo-mavililer, yıldız golcü için yeniden devrede.

Trabzonspor’un geçtiğimiz yaz transfer döneminde kadrosuna katmak için yoğun çaba harcadığı Paul Onuachu ile ilgili gelişmeler, bordo-mavili camiada yeniden heyecan yarattı.

İngiltere Championship ekibi Southampton’ın Premier Lig'e çıkma şansını kaybetmesiyle birlikte, kulübün yaz döneminde kadroda ciddi bir revizyona gitmesi bekleniyor. Bütçe kısıtlamasına gitmek zorunda kalan İngiliz ekibinde Onuachu’nun takımdan ayrılmasına kesin gözüyle bakılıyor.

Geçtiğimiz yaz Trabzonspor, 2.01’lik yıldız santrforun bonservisini almak için girişimlerde bulunmuş ancak Southampton’ın çift haneli bonservis talebi nedeniyle transfer gerçekleşmemişti.

Bordo-mavili yönetimin, Nijeryalı golcüyle ilgili önümüzdeki aylarda yeniden temasa geçmesi bekleniyor.

Yorumlar (13)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

S
Sahin K
1 yıl önce

NIYE ÖNÜMÜZDEKI AYLARDA??? SIMDIDEN KURSANA TEMASI. BECEREMICEKLER YINE ALMYA!!!!

D
Davut
1 yıl önce

Hiç gerek yok. Trabzon'un peşinden koşup da alıp verim aldığı hiçbir oyuncu olmamıştır

F
Fethi Canlı
1 yıl önce

Önümüzdeki aylar değil, şimdiden halledilmeli.

M
Mehmet
1 yıl önce

Valla alınsa harika olur, çünkü bizim her maçta yandan ortaklarımız çok fazla ama yukselip kafa vuracak oyuncumuz yok, harika bir iş basarmis olur, ikincisi ise ozan gibi luksderdam gibi kalitesi düşük oyuncularında acilen göndermesi lazım, kalecimiz çok iyi defans yok,orta sahamızda sadece mendy ve okay var,kaleci Uğurcan, defansa iki defans oyuncusu mallero ve Mustafa iyi, örta sahaya mendy okay ama iki kaliteli hızlı oyuncu daha alınmalı ileriye oneaco ve navakame ayarında iki oyuncu lazım

B
bir dost
1 yıl önce

2.ligde neyine lazım onauchu ? küme düşüyoruz gündemi boş transfer haberleri ile meşkul etmeyin. bu hafta rizeye yenilirsek düştük . sonra demirspor maçı var arkasından alanyaya da yeniliriz. peşinden kasımpaşa ve gs maçları var onlardan da puan çıkmaz. bu ruhsuzlarla bu hafta rizeyi yenemessek tepe taklak yada dıngıl gubas gidiyoruz haberiniz olsun. işte o zaman avcı istifa diyenlerle avcının numarasını dağıtanlarla tekke diye böğürenlerle işimiz var.

Tüm Yorumlar (13)

S
Sahin K
1 yıl önce

NIYE ÖNÜMÜZDEKI AYLARDA??? SIMDIDEN KURSANA TEMASI. BECEREMICEKLER YINE ALMYA!!!!

D
Davut
1 yıl önce

Hiç gerek yok. Trabzon'un peşinden koşup da alıp verim aldığı hiçbir oyuncu olmamıştır

F
Fethi Canlı
1 yıl önce

Önümüzdeki aylar değil, şimdiden halledilmeli.

M
Mehmet
1 yıl önce

Valla alınsa harika olur, çünkü bizim her maçta yandan ortaklarımız çok fazla ama yukselip kafa vuracak oyuncumuz yok, harika bir iş basarmis olur, ikincisi ise ozan gibi luksderdam gibi kalitesi düşük oyuncularında acilen göndermesi lazım, kalecimiz çok iyi defans yok,orta sahamızda sadece mendy ve okay var,kaleci Uğurcan, defansa iki defans oyuncusu mallero ve Mustafa iyi, örta sahaya mendy okay ama iki kaliteli hızlı oyuncu daha alınmalı ileriye oneaco ve navakame ayarında iki oyuncu lazım

B
bir dost
1 yıl önce

2.ligde neyine lazım onauchu ? küme düşüyoruz gündemi boş transfer haberleri ile meşkul etmeyin. bu hafta rizeye yenilirsek düştük . sonra demirspor maçı var arkasından alanyaya da yeniliriz. peşinden kasımpaşa ve gs maçları var onlardan da puan çıkmaz. bu ruhsuzlarla bu hafta rizeyi yenemessek tepe taklak yada dıngıl gubas gidiyoruz haberiniz olsun. işte o zaman avcı istifa diyenlerle avcının numarasını dağıtanlarla tekke diye böğürenlerle işimiz var.

S
Sayup Yürük
1 yıl önce

Neden önümüzdeki aylarda ve simdi degil? Önümüzdeki aylarde talibi cogalir. Basip parayi alacak Trabzon. Aksine Fenere karsi rezil oldugumuz gibi ileride olmamizda kacinilmaz.

T
Trabzonsporlu_61
1 yıl önce

Bu yönetimle mi? Taraftarın yönetime güveni kaldı mı ki? Başımıza ne geldiyse bu adamı almadık diye geldi. Banza ile ortalığı kavururdu, her orta gol oluyordu geçen sene

O
oflu61
1 yıl önce

Bu adam yakında 31 yaşını bitirecek. Visça ve Nwakaeme gibi süreki sakatlık yaşamaya da başlar. Zaten ptt 1. ligde yabancı sınırı da var. Anlayacağınız bu transfere hiç gerek yok.

M
Mert Hakan
1 yıl önce

Piatek Gelecegne ve banzaya 20 milion verecegene onuachuyu alirim sezon sonu serbest galiba takimi düstügü icin

O
Osmants61
1 yıl önce

Bunu alin eger elinizde patlamzsa varya bende futbolu takip etmeyi birakacagim

M
Manual
1 yıl önce

sozlesmesi biten topcuya bizim takim para vermez. illa bonservisi olmali. olmadi hadi kendisine 5m eur imza parasi verir:D:D bu baskanla bu is olmaz. ts tarihinin en kot baskani eleman

H
Hakan
1 yıl önce

Yönetimin çöp bile almaması lazım. Acil istifa. Bir tane düzgün işleri yok. Vasıfsız adamlar olan düzeni de bozduşar

E
ERAY ARSLAN
1 yıl önce

Onuachu hemen alınmalı