Trabzonspor’un geçtiğimiz yaz transfer döneminde kadrosuna katmak için yoğun çaba harcadığı Paul Onuachu ile ilgili gelişmeler, bordo-mavili camiada yeniden heyecan yarattı.
İngiltere Championship ekibi Southampton’ın Premier Lig'e çıkma şansını kaybetmesiyle birlikte, kulübün yaz döneminde kadroda ciddi bir revizyona gitmesi bekleniyor. Bütçe kısıtlamasına gitmek zorunda kalan İngiliz ekibinde Onuachu’nun takımdan ayrılmasına kesin gözüyle bakılıyor.
Geçtiğimiz yaz Trabzonspor, 2.01’lik yıldız santrforun bonservisini almak için girişimlerde bulunmuş ancak Southampton’ın çift haneli bonservis talebi nedeniyle transfer gerçekleşmemişti.
Bordo-mavili yönetimin, Nijeryalı golcüyle ilgili önümüzdeki aylarda yeniden temasa geçmesi bekleniyor.
Tüm Yorumlar (13)
Sahin K
1 yıl önceNIYE ÖNÜMÜZDEKI AYLARDA??? SIMDIDEN KURSANA TEMASI. BECEREMICEKLER YINE ALMYA!!!!
Davut
1 yıl önceHiç gerek yok. Trabzon'un peşinden koşup da alıp verim aldığı hiçbir oyuncu olmamıştır
Fethi Canlı
1 yıl önceÖnümüzdeki aylar değil, şimdiden halledilmeli.
Mehmet
1 yıl önceValla alınsa harika olur, çünkü bizim her maçta yandan ortaklarımız çok fazla ama yukselip kafa vuracak oyuncumuz yok, harika bir iş basarmis olur, ikincisi ise ozan gibi luksderdam gibi kalitesi düşük oyuncularında acilen göndermesi lazım, kalecimiz çok iyi defans yok,orta sahamızda sadece mendy ve okay var,kaleci Uğurcan, defansa iki defans oyuncusu mallero ve Mustafa iyi, örta sahaya mendy okay ama iki kaliteli hızlı oyuncu daha alınmalı ileriye oneaco ve navakame ayarında iki oyuncu lazım
bir dost
1 yıl önce2.ligde neyine lazım onauchu ? küme düşüyoruz gündemi boş transfer haberleri ile meşkul etmeyin. bu hafta rizeye yenilirsek düştük . sonra demirspor maçı var arkasından alanyaya da yeniliriz. peşinden kasımpaşa ve gs maçları var onlardan da puan çıkmaz. bu ruhsuzlarla bu hafta rizeyi yenemessek tepe taklak yada dıngıl gubas gidiyoruz haberiniz olsun. işte o zaman avcı istifa diyenlerle avcının numarasını dağıtanlarla tekke diye böğürenlerle işimiz var.
Sayup Yürük
1 yıl önceNeden önümüzdeki aylarda ve simdi degil? Önümüzdeki aylarde talibi cogalir. Basip parayi alacak Trabzon. Aksine Fenere karsi rezil oldugumuz gibi ileride olmamizda kacinilmaz.
Trabzonsporlu_61
1 yıl önceBu yönetimle mi? Taraftarın yönetime güveni kaldı mı ki? Başımıza ne geldiyse bu adamı almadık diye geldi. Banza ile ortalığı kavururdu, her orta gol oluyordu geçen sene
oflu61
1 yıl önceBu adam yakında 31 yaşını bitirecek. Visça ve Nwakaeme gibi süreki sakatlık yaşamaya da başlar. Zaten ptt 1. ligde yabancı sınırı da var. Anlayacağınız bu transfere hiç gerek yok.
Mert Hakan
1 yıl öncePiatek Gelecegne ve banzaya 20 milion verecegene onuachuyu alirim sezon sonu serbest galiba takimi düstügü icin
Osmants61
1 yıl önceBunu alin eger elinizde patlamzsa varya bende futbolu takip etmeyi birakacagim
Manual
1 yıl öncesozlesmesi biten topcuya bizim takim para vermez. illa bonservisi olmali. olmadi hadi kendisine 5m eur imza parasi verir:D:D bu baskanla bu is olmaz. ts tarihinin en kot baskani eleman
Hakan
1 yıl önceYönetimin çöp bile almaması lazım. Acil istifa. Bir tane düzgün işleri yok. Vasıfsız adamlar olan düzeni de bozduşar
ERAY ARSLAN
1 yıl önceOnuachu hemen alınmalı