| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 27 Ocak 2018 08:26

Trabzonspor'a ödeme dopingi

Yönetim ödemeleri yaparak takımın moralini arttırmak istiyor

Trabzonspor yarın sahasında Fenerbahçe ile karşılaşacak. Yönetim, teknik heyet ve futbolcular tam anlamıyla maça kilitlenmiş durumda...

Bordo mavili yönetim de derbi öncesi oyuncuların ödemelerinin bir bölümünü yaparak motivasyonu artırmak istiyor.

Günün büyük bir bölümünü kulüpte geçiren yöneticilerin de teknik heyet ve futbolcuları motive için çaba harcadığı belirtildi.

Yorumlar (3)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

R
Reis
8 yıl önce

Azize Milyon Prim dağtıyo Bizimkiler adamlara ödül olarak zaten alması gereken maaşını veriyo gelde gülme

K
Kadir
8 yıl önce

Reis sen şikebahçe sevicisimisin.Kupamızı çalan adamın lakabını çalmışsın

R
Reis
8 yıl önce

Temel Reisi bildinmi? Ha iste o benim