Trabzonspor yarın sahasında Fenerbahçe ile karşılaşacak. Yönetim, teknik heyet ve futbolcular tam anlamıyla maça kilitlenmiş durumda...
Bordo mavili yönetim de derbi öncesi oyuncuların ödemelerinin bir bölümünü yaparak motivasyonu artırmak istiyor.
Günün büyük bir bölümünü kulüpte geçiren yöneticilerin de teknik heyet ve futbolcuları motive için çaba harcadığı belirtildi.
Trabzonspor
Yayın tarihi:
27 Ocak 2018
08:26
Trabzonspor'a ödeme dopingi
Yönetim ödemeleri yaparak takımın moralini arttırmak istiyor