Haber61 Spor Servisi
Trabzonspor'da sakatlık geçiren yeni transfer Filip Novak'ın Fenerbahçe maçında oynayamayacağı kesinleşmişti. Çek oyuncudan bir kötü haber daha geldi.
Konyaspor maçının ardından sakatlık yaşayan Novak'ın çekilen MR'ında arka adalesinde yırtık tespit edilmişti. İlk belirlemelerde Fenerbahçe maçını kaçıracağı belli olmuştu.Çek solbekin iki hafta sahalardan uzak kalacağı öğrenildi.
Sağlık ekibinin Novak'ı Göztepe maçına kadar hazır hale getirmek için tedavi programına başladığı bildirildi.
Trabzonspor'a Novak'tan kötü haber!
Novak'ın durumu belli oldu
Tüm Yorumlar (13)
Hakan S.
8 yıl önceYemin ediyorum böyle bir kulüp/camiayı jüpiterde bile bulamazsınız..
hakan
8 yıl önceBunlar hep büyük vizyonist yönetimimizin önünü kesmek isteyen dış güçlerin oyunu
Savatanica
8 yıl önceKötü oldu , Mr Çalılmbay ın bahanesi hazır.
araklıhasan
8 yıl önceMr çalımbay her uzatılan mikrofona ben olsam sosayı 15 gün oynatmazdım diyorken bu adamı geldiği gibi oynattı ne oldu MR rıza
reality
8 yıl önceHadi gerçekçi olalım. Gerçekten sakat mı ? 2017 de ve daha öncesinde kaç kere sakatlandı da fener maçı öncesi bölgesi alternatifken nasibine sakatlık göründü ? Neyden dolayı sakatlandı 10 kişiyi yenemediğimiz maçtan mı? Gram kondisyon yüklemesi duran top pas isabeti vb gelişme gösterenin görülmemiş olduğu antremanlarımızda mı ?
Tarık Selim
8 yıl önceAbdürrahim için büyük fırsat. Neyi hakettiğini göstermek için. Maç nihayetinde 11'e 11 oynanacak.
Ercan
8 yıl önceAbdürrahim oynamalı
memati
8 yıl önceOynatmasa neden oynatmadı bu adamı diye konuşacaktı taraftar.
Ali
8 yıl önceSezon sonu Kayseri nin hocası TS nin hocası olcak Tam bize göre bir hoca çılgın ve istekli riza köprüyü geçemez Adam korkudan topcular orta sahayı geçmez oldular riza sen git baska takım çalıştır
Fathe
8 yıl önceRIZA hoca iyi de geldiğinden beri paso sakat veriyoruz. Çok mu yükleniyor nedir
serkan
8 yıl önceyaşa vizyon başkan usta hüloloğğğğğ :)))
Temel Şimşek
8 yıl önceOrta devrede ilk golü kendimize atmış olduk HAYIRLI olsun ikinci golde elimizdeki yaramaz beceriksiz futbolcular üçüncüsünde bekleyip göreceğiz şuanki görünüş çok karmaşık gösteriyor bu hafta sonu maç sonrası baya şeyleri öğreneceğiz ben şahsen takimda ve teknik kadroyu mutsuz görüyorum yönetim ortalıkda yok bataklıkdalar takimla ilgilenmiyorlar gibi geliyor bana Başkan Usta tam bir bildiğiniz turist nerede olduğu beli değil artik Tayland’a mı giti yoksa laspalmasdamı belli değil Seyirci kızmaya başlayınca çıkar ortalığa yeni transfer inden ağlanır sızlanır herzamanki gibi İnsanları kandırmiş zannetmiş sanar kaybolur ortalıkdan
Saygilar
8 yıl önceAbdurrahim oynamali kesinlikle cörekciden daha verimli olur