| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 25 Ocak 2018 10:42

Trabzonspor'a Novak'tan kötü haber!

Novak'ın durumu belli oldu

Haber61 Spor Servisi

Trabzonspor'da sakatlık geçiren yeni transfer Filip Novak'ın Fenerbahçe maçında oynayamayacağı kesinleşmişti. Çek oyuncudan bir kötü haber daha geldi.

Konyaspor maçının ardından sakatlık yaşayan Novak'ın çekilen MR'ında  arka adalesinde yırtık tespit edilmişti. İlk belirlemelerde Fenerbahçe maçını kaçıracağı belli olmuştu.Çek solbekin iki hafta sahalardan uzak kalacağı öğrenildi.

Sağlık ekibinin Novak'ı Göztepe maçına kadar hazır hale getirmek için tedavi programına başladığı bildirildi.

Yorumlar (13)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

H
Hakan S.
8 yıl önce

Yemin ediyorum böyle bir kulüp/camiayı jüpiterde bile bulamazsınız..

H
hakan
8 yıl önce

Bunlar hep büyük vizyonist yönetimimizin önünü kesmek isteyen dış güçlerin oyunu

S
Savatanica
8 yıl önce

Kötü oldu , Mr Çalılmbay ın bahanesi hazır.

A
araklıhasan
8 yıl önce

Mr çalımbay her uzatılan mikrofona ben olsam sosayı 15 gün oynatmazdım diyorken bu adamı geldiği gibi oynattı ne oldu MR rıza

R
reality
8 yıl önce

Hadi gerçekçi olalım. Gerçekten sakat mı ? 2017 de ve daha öncesinde kaç kere sakatlandı da fener maçı öncesi bölgesi alternatifken nasibine sakatlık göründü ? Neyden dolayı sakatlandı 10 kişiyi yenemediğimiz maçtan mı? Gram kondisyon yüklemesi duran top pas isabeti vb gelişme gösterenin görülmemiş olduğu antremanlarımızda mı ?

Tüm Yorumlar (13)

H
Hakan S.
8 yıl önce

Yemin ediyorum böyle bir kulüp/camiayı jüpiterde bile bulamazsınız..

H
hakan
8 yıl önce

Bunlar hep büyük vizyonist yönetimimizin önünü kesmek isteyen dış güçlerin oyunu

S
Savatanica
8 yıl önce

Kötü oldu , Mr Çalılmbay ın bahanesi hazır.

A
araklıhasan
8 yıl önce

Mr çalımbay her uzatılan mikrofona ben olsam sosayı 15 gün oynatmazdım diyorken bu adamı geldiği gibi oynattı ne oldu MR rıza

R
reality
8 yıl önce

Hadi gerçekçi olalım. Gerçekten sakat mı ? 2017 de ve daha öncesinde kaç kere sakatlandı da fener maçı öncesi bölgesi alternatifken nasibine sakatlık göründü ? Neyden dolayı sakatlandı 10 kişiyi yenemediğimiz maçtan mı? Gram kondisyon yüklemesi duran top pas isabeti vb gelişme gösterenin görülmemiş olduğu antremanlarımızda mı ?

T
Tarık Selim
8 yıl önce

Abdürrahim için büyük fırsat. Neyi hakettiğini göstermek için. Maç nihayetinde 11'e 11 oynanacak.

E
Ercan
8 yıl önce

Abdürrahim oynamalı

M
memati
8 yıl önce

Oynatmasa neden oynatmadı bu adamı diye konuşacaktı taraftar.

A
Ali
8 yıl önce

Sezon sonu Kayseri nin hocası TS nin hocası olcak Tam bize göre bir hoca çılgın ve istekli riza köprüyü geçemez Adam korkudan topcular orta sahayı geçmez oldular riza sen git baska takım çalıştır

F
Fathe
8 yıl önce

RIZA hoca iyi de geldiğinden beri paso sakat veriyoruz. Çok mu yükleniyor nedir

S
serkan
8 yıl önce

yaşa vizyon başkan usta hüloloğğğğğ :)))

T
Temel Şimşek
8 yıl önce

Orta devrede ilk golü kendimize atmış olduk HAYIRLI olsun ikinci golde elimizdeki yaramaz beceriksiz futbolcular üçüncüsünde bekleyip göreceğiz şuanki görünüş çok karmaşık gösteriyor bu hafta sonu maç sonrası baya şeyleri öğreneceğiz ben şahsen takimda ve teknik kadroyu mutsuz görüyorum yönetim ortalıkda yok bataklıkdalar takimla ilgilenmiyorlar gibi geliyor bana Başkan Usta tam bir bildiğiniz turist nerede olduğu beli değil artik Tayland’a mı giti yoksa laspalmasdamı belli değil Seyirci kızmaya başlayınca çıkar ortalığa yeni transfer inden ağlanır sızlanır herzamanki gibi İnsanları kandırmiş zannetmiş sanar kaybolur ortalıkdan

S
Saygilar
8 yıl önce

Abdurrahim oynamali kesinlikle cörekciden daha verimli olur