Trabzonspor'un Konyaspor ile karşılaştığı mücadelede sarı kart sınırındaki Hubocan çift sarı karttan kırmızı kartla oyun dışında kaldı.
Rakibiyle girdiği diyaloüun ardından sarı kart gören Slovak stoper gördüğü kartın ardından cezalı duruma düştü ve gelecek hafta oynanacak Fenerbahçe maçında forma giyemeyecek
Tüm Yorumlar (7)
Söner colak
8 yıl önceGiyse nolur gitmese nolur durum ortada.konuya ile 30 maç oynasınlar otuzunuda alamaz bunlar
EMİR61.
8 yıl önceBUNLARIN HEPSİ ŞOK HANGİSİNDEN BAHSEDİYORSUN.
EMİR61.
8 yıl önceBİRDE SÖYLERSİNİZ BU TAKIM FENERİ YENECEK BUNA GÜLERİM.
Yasar
8 yıl önceKalede bu kova varken takım galip gelemez
cahit Sağır
8 yıl önceHubocan sadece FB macinda yok yaptigi faulle iki puanimiza sebep oldu. Ustelik en iyi savunmacimizdı.
BmOaRvDiO
8 yıl önceKazma o gereksiz faulle takımı üç puandan etti onu yazmıyorsunuzda gelecek hafta yokmuş cehenneme kadar yolu var o dakikada o faulün ne gereği var sorarım size sabotajcı hain
Salim61
8 yıl önceKonya çok iyi takımki seni her maçta yenebilecek kabiliyet var o futbolcularda....