| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 24 Temmuz 2025 22:24

Trabzonspor’a gelmekten son anda vazgeçti! Bordo-Mavili’nin teklifinin yarısına yeni takımıyla imza attı

İspanyol futbolcu, yeni takımı Flamengo ile yıllık yaklaşık 2.2 milyon Euro karşılığında sözleşme imzaladı.

Trabzonspor’un önemli transfer hedeflerinden Saúl Ñíguez, bordo-mavili kulüp ile yıllık 3.5 milyon Euro’ya anlaşmıştı. Ancak kulübün transfer sürecini hızlandırmak için gönderdiği özel uçağa binmeyerek sürpriz bir şekilde transferi iptal etti.

Yaşanan bu gelişmenin ardından futbolcu, Brezilya’nın kulüplerinden Flamengo ile yeni bir sözleşme imzaladı. Flamengo ile yıllık yaklaşık 2.2 milyon Euro maaş karşılığında anlaşan Saúl, yeni takımında önemli bir kontrata imza attı.

Yorumlar (21)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

B
Baris
10 ay önce

Rezil yönetim

H
Hakan
10 ay önce

Ne kadar enayi olduğumuzun ispatı. Adam az akıllı olsa sağacaktı bizi

O
Oğuzhan
10 ay önce

3.5 milyon mu :)))) Siz yine öyle bilin !

A
Ali Altun
10 ay önce

Yeterince sağan var biži

H
Hasan
10 ay önce

İyi ki gelmedi. Başa bela olurdu

Tüm Yorumlar (21)

B
Baris
10 ay önce

Rezil yönetim

H
Hakan
10 ay önce

Ne kadar enayi olduğumuzun ispatı. Adam az akıllı olsa sağacaktı bizi

O
Oğuzhan
10 ay önce

3.5 milyon mu :)))) Siz yine öyle bilin !

A
Ali Altun
10 ay önce

Yeterince sağan var biži

H
Hasan
10 ay önce

İyi ki gelmedi. Başa bela olurdu

O
Oflu
10 ay önce

Bizim kalitesiz takıma niye gelsin ki.

Y
Yalcinx5
10 ay önce

İmza parasi filan 4.5 filan alacakti allahtan gelmekten vazgecti

T
TRABZON61
10 ay önce

Bakıyor DALGASINA...

İnfira ganfi
10 ay önce

Beyler aradaki fark komisyon avantaaa .anlayın artık bunu

H
hakan
10 ay önce

1.3 milyon euro yu kim yiyecekse hayalleri suya düştü

E
Emekli Çoban
10 ay önce

TRANSFER AYLARI KULÜPLERİ YOLMA AYIDIR, BUNADA BAZI YÖNETİCİLER ÇANAK TUTMAKTADIR.. YÖNETMEK İÇİN İYİ YÖNETİCİ OLMAK LAZIM, TRABZONSPORUN YÖNETİM KURULU ÜYESİ KARTVİZİTİ BASTIRIP ORTALIKDA DAĞITMAK YÖNETİCİLİK DEĞİLDİR, BU TAMAMEN TRABZONSPOR ÜZERİNDEN KİMLİK KAZANMAYA ÇALIŞMAKTIR... İŞTE KULÜPLERDEKİ YÖNETİCİ PROFİLLERİ........!!!!!!!!!!!!

T
Tss61
10 ay önce

Hic sasirmadim bu yönetimden cünkü isini bilmiyor futboldan anlamiyor hem ucak gönderiyor hem aldik dedigi oyuncuyu alamiyor hemde oyuncu gelmiyor daha az paraya brezilyaya gidiyor trabzonspor Ertugrul Dogan oldugu surecek her zaman ilk on oynar

T
Ts61
10 ay önce

Yaziklar olsun bu takimi bu hale getiren yönetime samsunspor basaksehir bile bizden daha iyi kadrosu var

Çınar
10 ay önce

Oyuncu hayatı boyunca bu etik olmayan davranışının altında kalacak ve Onu hissedecek. Asıl üzücü olan Ts un bu duruma düşmesi.

A
Avciii
10 ay önce

Bu para bolluğu nereden geliyor...adam paramı mutlulukmu da mutluluğu seçti...

E
Ersan G
10 ay önce

Şehrin çok güzel yanları olduğu gibi Madritte yaşayıp Trabzon’a geldiğinde eldik bulacağı da çok şey var. Şehrin coğrafik sıkıntıları olduğu kadar kötü planlama , kötü imar , kontrolsüz gelişme, kontrolsüz sistem vb pek çok sorunu var. Kuralları belirleyip koyup uymak lazım. Gecekondu mantığı ile , kulübe mantığı ile şehir kurtulmaz. Her yerde kalite, hijyen , görsel uyum vb bilaistisna gözetilmeli.

A
avanoz
10 ay önce

zaten dünkü Shakhtar Donetsk maçını seyredince bizi iyi kazıklamışlar beli oldu kazmaları bize satmışlar fırtına gibi gençleri almışlar iki açık santana ile kevin bkj duman etiler

H
Hatice suiçmez
10 ay önce

Maalesef Trabzon yaşanabilecek bir şehir olmaktan çıktı genellikle molla görüşünün şeraitın hakim olduğu ya da yaşatılmak istendiği bir yerde hele böyle bir çarpıklaşma yapılaşmanın olduğu yerde hiç kimse yaşamak istemiyor

H
Hatice suiçmez
10 ay önce

Yönetim değil Trabzon rezil bir yer sosyal hayat sıfır sanatçıların ressamların bol olduğu bu şehirde yaşananlar üzücü trabzonlunun kaçtığı bir şehirde ispanyadan gelen birinin yaşaması mümkün mü?

B
Borabay
10 ay önce

Bence 3.5 yalan, oyuncuya 2 , kalanı cebellezi’dir .

ÖZŞİMŞİR,
10 ay önce

OYUNCUNUN GELİP GELMEMESİ ÖNEMLİ DEĞİL,SÖRLOTTAN REFERANS ALDIYSA GELMEZ DİYE YAZMIŞTIM, BİR HAYLİDE NEGATİF TEPKİ ALMIŞTIM, OYUNCU BURANIN YARI RAKAMINA FLAMENGOYA GİTMİŞ,İŞTE ASIL HALLEDİLMESİ GEREKEN KONU BU KONUNUN ÜZERİNDE ÇOK CİDDİ AKADEMİK ÇALIŞMA YAPILMASI LAZIM,,