Trabzonspor’da mali yapıyı güçlendirmeye yönelik önemli bir adım atıldı. Bordo-mavili kulüp, gerçekleştirdiği sermaye artırımı sayesinde kasasına 3 milyar 200 milyon TL’lik kaynak sağladı.
Trabzonspor Kulübü, gelişmeyi Kamuyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) yaptığı resmi açıklamayla duyurdu. Sermaye artırımının tamamlandığını belirten kulüp, bu süreç sonucunda önemli bir finansal gelir elde etti.
BORÇ YÜKÜ AZALDI
Sermaye artırımıyla sağlanan gelirin büyük bölümünün borçların kapatılmasında kullanıldığı öğrenildi. Yapılan ödeme sonrası Trabzonspor’un toplam borcunun yaklaşık 2,5 milyar TL seviyelerine kadar gerilediği ifade edildi.
Bu gelişme, kulübün mali disiplin ve sürdürülebilir yapı hedefi doğrultusunda önemli bir adım olarak değerlendiriliyor.
Tüm Yorumlar (23)
Lazz
11 ay önceBüyük başkan iki kofti transfer yapar yine eski halimize döneriz sevinmeyin.Bu yönetim beceriksiz hicbirşey beklemiyorum cok güzel algi operasyonlari yapiyorlar.
Atakan061
11 ay önceDev geliri nasıl elde ettiniz..yatirimcilari soyarak mi? Sayın yönetim bi kadar insanını perişan ettiniz..yaziklar olsun size
Yorgun fırtına
11 ay önceO zaman gelsin yıldızlar:))***
Şaka?
11 ay önceBorc sürekli bitiyor ama sürekli 2.5b borc.
ofli
11 ay önceSermaye blabla ,ne sermayesi ?Öbür takimlarda aynisini nicin yapmiyor hep bizmi yapabiliyoruz?Bir sey anlamiyorum?Borca gelince ,aciklandiginda yine ayni :-))
Ali Altun
11 ay önceBatirdiklari 5.5 milyar borç sermaye arttırımı ile 2.5 milyar borca inmiştir.Yonetimden kimse cebinden bir kuruş para vermediğine göre sayın savcılar bu yöneticileri bir arastirmalidir.
Süleyman
11 ay önceBu işler böyle. Ülkenin, takımın, şehrin, vakfın, cemaatin, derneğin, odanın başına gelenler soyarak işleri idare ediyorlar.
Tuzun
11 ay önceBu borç gerileye gerileye nedense bitmiyor Sürekli artıyor sonra geriliyor ama yerinde sayıyor Tüm hissedarlardan nerdeyse hissesi oranında para alındı. Hemde üç defa Bu sene al seneye bedava yolla Bazende üste para Yazık değilmi Gönül verenşere
Selami Sırtlı
11 ay önceBorç sorun değil, 6 ay sonra tekrar sermaye artırımı yaparız...
Trabzonlu
11 ay önceBunlar kandırmaca acıklamalar kulübe verdiğiniz zararıda acıklayın beşe alıb bedava gönderdiğiniz ve üstüne para vererek gönderğiniz zararın miktarlarıda acıklayın.inanın borç 2.5 milyardan fazla bu rakamlar sizi aldatmasın faizi var bu işin vergisi var.
Grafik
11 ay önceKadro değeri Yüz milyon Euro civarında. Tesisleri, kulüp marka değeri v.s ile şuan itibariyle kulüp ekside değil artidadir. Ama yıllık gelir gideri karşılamadığında yine borç sarmalına girmek çok kolay. Yapılacak iş yarışmacı takım olmanın yanında üretici takım olmanın da yöntemlerini geliştirmek olmalıdır.
Haydar Öztürk
11 ay önceHani borç ödenmişti borç aynı borç hep hikaye yutarsan yönetim diktir olsun gitsin hepsi kumarcı tranzonsporu sömürğyorlar
Murat Altuntaş
11 ay önceBeşiktaş batmiştı aldığı oyunculara bak ? Bizim borc haziranda 0 oluyordu aldığımız oyunculara bak ? Yine usanmadan yazıyorum Büyük Trabzonsporun kücük Başkanı . Bi Onuachi onada kim top taşiycak çok merak ediyom Ozan mi ? Okaymi ? Lundström mü ? Bu sene son mac filan bakip da rahatsızlanmak istemiyom daha .5000 10000 seyirciye oynarsın Başkan bu kafayla okadar gelirse ? Bu sene kimin Formaten alıyım cocuklarıma ? Yazıklar olsun bi 10 , bi 8 numara alamadiniz kamp bitti lig başliyor
Çınar
11 ay önceBedelli adı altında Ts a gönül veren küçük sermayeli binlerce insanın parasın gaspettiniz.Hala borç tavan yapmış.Beceriksizliğinizin faturasını neden küçük yatırımcıya ödettiriyorsunuz?.Onlarca vasat transfer yap, üste para vererek gönder. Siz kendi şirketlerinizi böyle mi yönetiyorsunuz? Bu akılları kimden alıyorsunuz?
ts51
11 ay öncesermaye artırımı yapıp duruyorlar kuccuk balıkları yıyorlar :) durmak yok kandırılmaya devam
don bas
11 ay önceiyi o zaman emekliligi yaklasmis futbolculara yatirim yapmaya devam,30 yasina gelmis saula verin paralari.
Sedat
11 ay önceBu iste bir şey var ama hayırlısı, 2senedir kar dağıtım oluyor borç bi bitti denildi sonra bir daha içeriye para girdi şimdi 2.5 milyar borç var ya siz verdiğiniz paraları geri aldınız yani faiziyle birlikte bak şu yönetim kuruluna bu adamlar işi ticarete dökmüş haberimiz yok yani …
Teyzeoğli
11 ay önceBorcumuz 2,5 milyar TL seviyelerindeymiş , yabancı oyuncu almaya devam edin . Düşünüyorum bu nasıl mantık Trabzonlular Trabzonspor'a ihanet ediyor , Vallahi de billahi de öyle .
garip
11 ay öncebu kadar borç batağına sokan da sizsiniz, borsada vatandaşın parasına konan da... Ortada forması alınacak bi tane topçu yok. PAZARDAN ESKİ ÇAKMA FORMA ALMAK DAHA MANTIKLI ARTIK.
TS29
11 ay önceŞu İstanbul takımlarında diyebiliyonmu adamlar bir oyuncuya 75 milyon verebiliyor kalkmış yapılan işi soefuluyon sen kimsin
helal değildir
11 ay önceBedelliye giderken 2,5 milyar vergi borcu var demiştiniz.3,2 milyar kasaya girdi borç halen 2,5 milyar. Kasaya girdi dediğiniz paralar bi başka yeremi gidiyor çünkü borç yine 2,5 milyar. Bu işte bir yanlışlık olmalı. Küçük yatırımcıyı soydunuz biliniz hakları helal değildir.
Talat
11 ay önceBedelli soygunuyla anamızı aglattin elimizde avcumuzda ne varsa aldın daha halen borçtan bahsediliyor yaziklar olsun caldiginiz paralar zehir zıkkım dert olsun
ts
11 ay önceCebini Ts üzerinden dolduruyor