| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 22 Mayıs 2017 12:45

Trabzonspor'a 1 gün izin

Bordo mavili futbolculara 1 gün izin verildi.

Trabzonspor’da Medipol Başakşehir maçının ardından futbolculara bir gün izin verildi.

Günü izinli olarak geçirecek olan bordo mavililer, 23 Mayıs Salı günü Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri’nde toplanarak saat 19.00’da yapacağı çalışmayla ligin 33’üncü haftasında Fenerbahçe ile oynayacağı maçın hazırlıklarına başlayacak.
 

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!