Trabzonspor zirveden iyice uzaklaştı
Trabzonspor art arda 5 maçtır kaybetmiyor ancak kazanamıyor da.
Rıza Çalımbay’ın gelişinin ardından aldığı sonuçlarla bir anda şampiyonluk adayları arasında gösterilen Bordo-Mavililer, 4 maçlık beraberlik serisine bir yenisini daha ekledi. Karabükspor, Konyaspor, Fenerbahçe ve Göztepe’nin ardından Gençlerbirliği’ne de diş geçiremeyen Fırtına, son 5 maçından da beraberlikle ayrılarak zirveden uzaklaştı. 16. hafta itibari ile lider Medipol Başakşehir ile arasındaki puan farkını 5’e kadar indiren Fırtına’nın, 21. hafta sonunda bir maçı eksik olan Turuncu-Lacivertliler ile puan farkı 10’a çıktı.
Sıradaki takım Başakşehir...
Daha önce 1981-1982 sezonunda art arda 5 lig maçından beraberlikle ayrılan Karadeniz ekibi, 37 sene sonra bu istatistiğini tekrarladı. Gelecek hafta Başakşehir ile karşılaşacak olan Trabzonspor, kritik mücadelede bu kötü istatistiğine son vermeyi ve tekrardan üst sıralara tırmanmayı hedefliyor.
Tüm Yorumlar (19)
İhsan
8 yıl önceBizi asıl devre arası sonrası görün diyen Rıza yı görmüşsünüzdür umarım
hoca
8 yıl öncebunlar masaldir,biz iki pas zor ediyoruz,yalnizca sahada oynuyoruz isde
Söğütlü
8 yıl önceZirve gibi amaçları yok, kupadan da elendiler zaten. Bakın bunlar antrenman YAP-MI-YOR! Sürekli izin verilen bir takım olabilir mi? Takımda duran top yok,duran toplardan gol yeme sorunu var. Takımın ne oynadıgı belli değil vs vs vs. Bunlar sadece sözleşme imzalarken profesyonel olduklarını hatırlıyorlar. Tek dertleri: para para para. Berabere kaldıkları takımlara bakın: fb hariç hepsi son 5teki takımlar. İnsanda az utanma olur. Taraftar sinir küpü, taraftardaki heyecanı anlayan 1-2 oyuncu hariç oyuncu yok!
Horyanlı kazim
8 yıl önceTS hiç bir yonüle Avrupa'ya gidemez teksorun borcu çok fazla bizedik sorunlar çatı da yani borç ve borç hangi hoca ve dünyanın en iyi futbolcusu olsun bu çatının altındaki insanlar bunları haletmesi bir an önce bunların hâl olması lazım yoksa daha kötü durumlar bizi bekliyor bunları bilen futbolcular bu kadar oynar benden inşAllah ben yanilirim sagilarimla bütün TS taraftarlara sabır diliyorum,
2gün izin saçmalığı
8 yıl önceKimse değinmiyor ama bu takım ne sebeple 2gün izin yapıyor? Hem başarısızlık var hem de bu başarısızlık ödüllendiriliyor
Akyazılı
8 yıl önceMilletin 5 attığı Ligin son 5takımlarıyla berabere kalırsan zirveden de uzaklaşırsın, ilk 5’ten de
DuRsUnTeMeL
8 yıl önceruhsuz futbolun karşılığı bu olmalı.
Süleyman Özmen
8 yıl önceÇabuk yaşlanmak istiyorsan Trabzonsporu tutacaksın
DuRsUnTeMeL
8 yıl önceBizi kahrettiniz her hafta bi kahraman yaratıyoruz senin atamadığın kaleciye millet 3 atıyor, senin yenemediğin takıma millet 5 atıyor...Allah aşkına TrabzonSpor bu mu?? Riza hocanın sistemi ne? kanatlar çalışmıyor duran toplara bel bağlamış ruhsuz futbol...!
mulla balaban
8 yıl önceZirve falan hayal Trabzonspor yönetimi ve yöneticileri artık şunun farkına varmalı büyük kulüpsen atacağın adımda büyük olmalı Trabzonspor büyük olmasa Trabzonspor’u sevemezdik ben Trabzon’lu değilim (Konya) ama çocukluğumdan beri Trabzonspor aşığı bir taraftarım üstüne basa basa diyorumki ; Şenol Güneş haricinde Trabzonspor’u çalıştıracak yerli teknik adam malesef yok öyleyse şampiyonluk yaşamış ve tecrübesi bulunan kalitesi tartışılmaz bir teknik adam bulunup takım emanet edilmeli bu teknik adam Yusuf ,Abdülkadir gibi genç yetenekleri daha üst seviyelere çıkartacak biri olmalı yoksa bu çocuklarda silinip gidecek şöyle ligdeki takımlara bakıyorum Kayseri’nin , Bursa’nın kısıtlı kadrosuna rağmen kaliteli teknik adamlarla durumları ortada Rıza Çalımbay iyi bir insan olabilir ama pansuman tedbirdi ötesi gelmez transfer politikasıda gözden geçirilmeli alt yapıya daha çok önem verilmeli Türkiye ligleride iyi taranmalı Altınordu takımının kalecisine dikkat!!
Horyanlı kazim
8 yıl önceYazık bu kadar taraftarlara bizi ruh hastasi etiniz ey TS yönetenler inanıyorum ki sizin içiniz bôyle düşünen ler vardır bırakın yapamıyorsunuz salandikca kulübü batiriyorsunuz yazık verilen paralara almayın bu taraftarın beddua sini yoksa siz başka bir gezegendemi yaşıyorsunuz hafta sonuna herkes gibi sevinme hakimiz bizimde vardır biraksan bırakamiyorsun yılların degisi
Zirve değil DİP
8 yıl önceLa burak olmasa şu an kümedeydik ne zirvesi. Trabzonsporu sıradan anadolu kulübü haline getirdiler
araklıhasan
8 yıl önceRıza hocanın sırf madem oynatmayacaktın ne diye transfer ettirdin demesinler diye kamil ahmeti novak yerine pereiranın yerine oynattığını düşünüyorum. pereira bu takımın açık ara en iyi hücum bindirmesi yapan beki. pereiranın oynamaması ve beronun oynaması tamamen skandaldır bu maçta rıza hocanın çok hatası vardı
karadeniz
8 yıl önce5 mac beraberlik bitti sonucta basarsizlik var ben bunu 5 yenligi diye kabul ederim
aslan61
8 yıl önceBurak yoksa Gol de yok !!!
kaplan61
8 yıl önceokay Rodallega ve Ndoye dan daha cok Gol posisyona giriyor.
ŞEHZADE
8 yıl önceTaraftar bu durumu hiç haketmiyor.
yasar
8 yıl öncekalite sıfır her konuda
Veysel Yıldız
8 yıl önceAncak korkaklar ve küçük düşünenler maça Bero ile başlar...