| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 06 Ocak 2018 18:34

Trabzonspor yönetiminden kampa çıkarma

Trabzonspor Yönetimi Antalya’da yapılan kampa geldi.

Haber61 - Spor Servisi - Trabzonspor Başkanı Muharrem Usta ve yöneticiler kampa geldi.


Spor Toto Süper Ligin ikinci yarısının hazırlıklarını Antalya’da yaptığı kampla sürdürürken bugün takımın kamp yaptığı otele gelen Başkan muharrem Usta, Asbaşkan Ahmet Çubukçu, Yöneticiler Gençağa Meriç, Ali Rıza Egemen, İsmail Yüksek ve Okan Alemdaroğlu ile antrenman sahasına gelerek çalışmaları izledi.
 

Yorumlar (2)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

E
EMİR61.
8 yıl önce

TOPCU ALIN KAMP BİTTİKTEN SONRAYA BIRAKMAYIN.

B
BİLİRKİŞİ
8 yıl önce

TATLI YOKMU