| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 20 Şubat 2018 17:27

Trabzonspor yönetiminden idmana çıkarma

Yönetim idmanı yakından takip etti

Haber61 Spor Servisi

Süper Lig'in 23. haftasında deplasmanda Alanyaspor ile karşılaşacak olan Trabzonspor bugün bu jmaçın hazırlıklarına başladı.

Haftasonu oynanan ve mağlup olunan Başakşehir maçı sonrası büyük tepkilerle karşılaşan Trabzonspor yönetimi, bugün başlayan idmanı yakından takip etti.

Antrenmana Asbaşkan Ahmet Çubukçu, Başkan Yardımcısı Ali Rıza Egemen, Genel Sayman Okan Alemdaroğlu ve Amatör Branşlar Koordinatörü Adem Beder gelerek takımı yakından izledi.

Yorumlar (13)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

E
ercan
8 yıl önce

geçen hafta içinde de gitmişlerdi. Aman uzak dursunlar daha iyi.

S
Serhat
8 yıl önce

Burak Yılmaz ın ,her topu alisinda geriye donmediğinde , her macta bi ofsayta düşmezse ve bire birde en kötü defans oyuncusunu bile gectiği zaman ve komik goller kacirmadiği bir mac olursa..anlarimki hamsi Kavağa çıkmış. .

T
Tuğrul
8 yıl önce

Önündeki topu bırakıp kendini yere atıyor sonrada penaltı yok !! Diyor. . Hakem verse ne dicektun acaba? ? Kandirmacayi biraktin en kolayi gol atmak iken neden düşüyorsun.. burak efendi istanbul gecelerini özledi beyler. .benden söylemesi..

ŞEHZADE
8 yıl önce

Devam edin bakalım.Ne olacak sa.

Y
Yunus
8 yıl önce

Lütfen hepiniz gidin

Tüm Yorumlar (13)

E
ercan
8 yıl önce

geçen hafta içinde de gitmişlerdi. Aman uzak dursunlar daha iyi.

S
Serhat
8 yıl önce

Burak Yılmaz ın ,her topu alisinda geriye donmediğinde , her macta bi ofsayta düşmezse ve bire birde en kötü defans oyuncusunu bile gectiği zaman ve komik goller kacirmadiği bir mac olursa..anlarimki hamsi Kavağa çıkmış. .

T
Tuğrul
8 yıl önce

Önündeki topu bırakıp kendini yere atıyor sonrada penaltı yok !! Diyor. . Hakem verse ne dicektun acaba? ? Kandirmacayi biraktin en kolayi gol atmak iken neden düşüyorsun.. burak efendi istanbul gecelerini özledi beyler. .benden söylemesi..

ŞEHZADE
8 yıl önce

Devam edin bakalım.Ne olacak sa.

Y
Yunus
8 yıl önce

Lütfen hepiniz gidin

Y
Yunus
8 yıl önce

Tamam kalin

E
Elmas
8 yıl önce

Çapulcular !

T
Takım taraftarı
8 yıl önce

Adamı güldürmeyin bu aralar sayenizde hiç güleceğimiz yok bize hayatı zindan ettiniz Sizin antremana gitmenizle ne değişecek bu işe yaramaz futbolcular değişip iyi futbolcu mu olacaklar yada sizin olmayan futbol bilginiz mi gelişecek uzun lafin kısası boşuna hava atmayın sizin oraya gitmeniz ne işe yaramaz bu futbolcuları iyi futbolcu yapar nede futbolcu ve futbol bilgisi sıfır olan sizlere birşey kazandırır isim isim saymayalım uzun olur bu kadroda üç bilemedin dört futbolcudan başkasından hiç bir şey olmaz bunlarla ne yarışmacı takım olur nede en küçük bir başarı gelir ancak kümeye oynarsın

L
Laz
8 yıl önce

Yönetıme bak hızaya gel vay be yönetımde kalite fışkırıyor hahahaha

L
liverpool
8 yıl önce

TRABZONSPOR'DA YÖNETİM VARMIYDI BEN GÖRMEDİM ŞUANA KADAR ENTERESAN BİR DURUM MAMAKİ VARSA İSİMLERİ NE BEN BİLMİYORUM ACABA SUÇLU BENMİYİM BİLEMEDİM VİZYON KARİZMA FUKARALARI FUTBOL BİLGİLERİ OLMAYAN ŞAHISLAR ALAYI ÇIKARCI MENFAATCİ TRANSFER POLİTİKALARI FİYASKO LAGALİBE İLLALLAH BİRGÜN TRABZONSPOR'DA ŞAMPİYON OLDUĞUNU GÖRÜRÜZ İNŞALLAH AMİN

Y
yunus
8 yıl önce

yönetim istifa et istifaaaaaaaaaa

B
BİLİR KİŞİ
8 yıl önce

Yöneticilere gel birisi Muharremin elemanı , birisi köylüsü şimdi bekle bunlardan hayır

E
Enteresan
8 yıl önce

Yöneticimi bu arkadaşlar, vayy!!! Bir sorarmısınız acaba? uğraştığımız mücadele verdiğimiz...fb,bjk,gs, ın yönetiminin yedeğinin yedeği olabilirlermi!!!