| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 20 Şubat 2018 12:23

Trabzonspor yönetiminden flaş açıklama: Mayıs'ta genel kurul fayda sağlamaz

Trabzonspor Kulübü Genel Sekreteri Gençağa Meriç dikkat çeken açıklamalarda bulundu

Trabzonspor Kulübü Genel Sekreteri Gençağa Meriç, hafta sonu Aytemiz Alanyaspor maçıyla yeniden çıkışa geçeceklerini söyledi.

Meriç, yaptığı açıklamada, ligin ilk yarısın son bölümlerinde aldıkları seri galibiyetlerle zirve yarışına ortak olduklarını ancak ikinci yarıda kazanabilecekleri maçlarda şansızlıklar sonucunda puan kayıpları yaşayarak üzüldüklerini belirtti.

Trabzonspor'un sahada her zaman 11 kaliteli futbolcuyla mücadele ettiğini savunan Meriç, "Bu kaliteli kadro her ne olursa olsun kazanmak zorunda. Evkur Yeni Malatyaspor maçı sonrası da karamsar bir tablo yaşanmıştı. Bunun altından bu kadro çıkmıştı. Şimdi yine karamsar günlerin geride kalacağına inanıyoruz. Aytemiz Alanyaspor maçıyla yeniden çıkışa geçeceğiz. Seri galibiyetler alarak ligi en iyi yerde bitireceğimize inanıyoruz." ifadelerini kullandı.

"ORTAK AMAÇ TRABZONSPOR'UN BAŞARISI"
Meriç, bordo-mavili kulübün gündeminde genel kurulun olmadığını dile getirerek, şöyle devam etti:

"Bu yönetim aralık ayına kadar seçildi. Aralık ayında genel kurulumuz var. Bu aya kadar yapabileceğimizin maksimumunu yapmaya çalışacağız. Trabzonspor'un başarılı olması çıkışa geçmesi için ne gerekiyorsa yapacağız. Daha sonra da kongre sürecinde taraftarlar, delegeler diyeceklerini diyecekler. Hepimizin ortak amacı Trabzonspor'un başarısı olması. Mayısta yapılacak 6 aylık genel kurul Trabzonspor'a fayda sağlamaz. Trabzonspor'a faydası olan her şeyi yaparız."

"TRABZONSPOR, EKONOMİK OLARAK EN ZOR DÖNEMİNİ YAŞIYOR"

Geldikleri günden itibaren Trabzonspor'da ekonomik olarak da müthiş gayret sarf ettiklerini aktaran Meriç, "Bunun yanında da kaliteli bir kadro oluşturduk ama hepimizin arzu ettiği sonuçları alamadık. Özellikle son haftalarda hak etmediğimiz puan kayıpları yaşadık. Şansızlıklar oldu, Göztepe maçında atamadık, son maçta da goller kaçırdık. Yüzde yüz kazanacağımız maçlarda galibiyet olmadı." şeklinde konuştu.

Gençağa Meriç, kulübün kasasına elde ettiği gelirlerden 1 lira girmediğine dikkati çekerek, şunları kaydetti:

"Ortalama her yıl 200 milyon liraya yakın da para çıkıyor. Bu kaynağı bulmak zorundasınız. Kulübün gelirleri tamamen temlikte. Bir forma satılıyor, bankaya gidiyor. Trabzonspor, ekonomik olarak en zor dönemini yaşıyor. Bu dönemi de aşıp Trabzonspor'u ekonomik olarak sürdürülebilir seviyeye getirmek zorundayız. Bunun için var gücümüzle çalışıyoruz, projeler üretiyoruz. Bunu da başaracağımıza inanıyoruz."

Yorumlar (33)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

M
Mehmets
8 yıl önce

Madem o kadar darboğazdasınız da Kuçka Sosa Novak Volkan Şen Bongonda gibi işe yaramazlara nefen servet verdiniz? Kendi cebinizden mi çıkıyor sanki? Mustafa Yumlu Zeki Yavru ve Yusuf Erdoğan hepsinden daha iyiydi ve ilk onbirde de oynarlardı. Yazık değil mi?

K
KOCAELİSPOR
8 yıl önce

SIZDE ONCEKI YINETIM GIBI YAŞLI HEYECENI BITMIŞ FUTBOLCULARA DUNYANIN BONSERVISINI VE YILLIK UCRET VERIRSENIZ OLACAGI BUDUR SOSA 33 YAŞ,N DOYE 32 YAŞ,KUCKA 31 YAŞ,HUBOCAN 31 YAŞ.RODALLEGA 32 YAŞ,DURICA 36 YAŞ.PERRERA 32 YAŞ NE DIYELIM BATIŞ KAÇINILMAZ

Y
yasar
8 yıl önce

hepsi doğru katılıyorum Genel Kurul Aralıkta olmalı. Ancak yönetimde bazı transferlerde gereksiz harcamalar yaptı. Örneğin Kucka çok gereksiz oldu, Esteban ile sözleşme uzatılmasına gerek yoktu.....gibi

A
Ahmet Ayazoğlu
8 yıl önce

Bu borçlu yaparken biraz daha temkinli olsaydınız ya. Kulüp batıyor. Hacıosmanoğlu bu eleştiriyorum, kulübü batıracak diye, sizde aynını yaptınız. Çocuklarımın maç sonu yüz asıklığını yaşamaktan başka başarımız yok.

İbrahim çevik
8 yıl önce

Hadi le... usta efedinin şirketide zor durumdamı? 30 35 yaşındaki adamlara 3 er yıllık kontrat yapan adamın kendi şirketide batakta olmalı, yoksa bu pis koku fizana ulaşır.

Tüm Yorumlar (33)

M
Mehmets
8 yıl önce

Madem o kadar darboğazdasınız da Kuçka Sosa Novak Volkan Şen Bongonda gibi işe yaramazlara nefen servet verdiniz? Kendi cebinizden mi çıkıyor sanki? Mustafa Yumlu Zeki Yavru ve Yusuf Erdoğan hepsinden daha iyiydi ve ilk onbirde de oynarlardı. Yazık değil mi?

K
KOCAELİSPOR
8 yıl önce

SIZDE ONCEKI YINETIM GIBI YAŞLI HEYECENI BITMIŞ FUTBOLCULARA DUNYANIN BONSERVISINI VE YILLIK UCRET VERIRSENIZ OLACAGI BUDUR SOSA 33 YAŞ,N DOYE 32 YAŞ,KUCKA 31 YAŞ,HUBOCAN 31 YAŞ.RODALLEGA 32 YAŞ,DURICA 36 YAŞ.PERRERA 32 YAŞ NE DIYELIM BATIŞ KAÇINILMAZ

Y
yasar
8 yıl önce

hepsi doğru katılıyorum Genel Kurul Aralıkta olmalı. Ancak yönetimde bazı transferlerde gereksiz harcamalar yaptı. Örneğin Kucka çok gereksiz oldu, Esteban ile sözleşme uzatılmasına gerek yoktu.....gibi

A
Ahmet Ayazoğlu
8 yıl önce

Bu borçlu yaparken biraz daha temkinli olsaydınız ya. Kulüp batıyor. Hacıosmanoğlu bu eleştiriyorum, kulübü batıracak diye, sizde aynını yaptınız. Çocuklarımın maç sonu yüz asıklığını yaşamaktan başka başarımız yok.

İbrahim çevik
8 yıl önce

Hadi le... usta efedinin şirketide zor durumdamı? 30 35 yaşındaki adamlara 3 er yıllık kontrat yapan adamın kendi şirketide batakta olmalı, yoksa bu pis koku fizana ulaşır.

M
Mustafa
8 yıl önce

Genç ağa o nasıl bir yalandır,gözlerim yaşardı. projeleriniz var ve sizinle düzlüğe çıkacak bu takım oylemi ? Sizlerle ancak dibe vurur bu takım.

T
tEKHAn
8 yıl önce

iho döneminde borç 450 tirilyondu şimdi 1 milyar ölemi sizi ibra için el kaldıracak her üyeyi vatan haini ilan ediyorum (UTANMAZLAR)

R
realist
8 yıl önce

Şuan istifa etmeniz fayda vermeyeceği gibi aralıkda kongre yapmanızda fayda sağlamaz aksine takımı sobate eder. Acilen sezon sonu 2 kişi kalmış bu yönetimin kongreye gitmesi lazım. lütfen klübü daha fazla harcamayın şu açıklamanız bile bu klübü kullandığınızın en büyük kanıtıdır. Aralık ayında yapılacak kongre sezon ortasına denk geliyor. bu taraftarı aptal yerine koymayı bırakın ama kimi dinlersinizki siz

M
Misafir
8 yıl önce

Kim bu duruma getirip onca borca soktuysa gelsin ödesin, sen uğraş düzlüğe çıkar biri gelsin olmadık adamlara 5 milyon 10 milyon versin başarısız oluncada çekip gitsin ne güzel ya

Özgür
8 yıl önce

Evet, sene başından beri hiç katkı vermeyen bitmiş Sosa ve Kucka'ya 15 milyon euro vererek klübe gerçekten de inanilmaz ekonomik katkıda bulundunuz. Adamlar maaşını bekleyen memur gibi oynuyor. Başarısız olmuşlar olmamışlar umurlarında bile değil. Bir de hazir yarım dönem kiraladığınız adamın bonservisini de alalım dediniz. Bakalim oradan ne kadar büyük bir katkı daha sağlayacaksınız klübe.

A
adem
8 yıl önce

Bu yönetim işi sizin gibi popülist insanların işi değil. Tüm şehri 50.yılda şampiyonluğa afişleriyle donattınız. taraftar her şeye rağmen destek verdi. şimdi mazeret üretme zamanı. üretin bakalım.krdeşim bu iş sizin işiniz değil bırakın gidin.

N
numan
8 yıl önce

alanyaspora yenilince istifa edecek misiniz, bırakacak mısınız o zaman ?

S
Savaş
8 yıl önce

Mayısta kongre nasıl fayda sağlamaz ? Kongre tarihi değişmeli. Aralık ayında kongre mi olur. Yeni gelen yönetim devre arasında ne yapacak? Derhal kongre kararı alınmalı, ona göre yeni sezon için yeni seçilecek yönetimin önü açılmalıdır. Yoksa 1 sezon daha ziyan olacak.

T
Türkday
8 yıl önce

Bu adam ne iş yapar nerenin patronu fabrikalarimi var yada milyardermi

S
Serkan
8 yıl önce

Acik konusun halen daha proje gelistireceksiniz kulup batti cikip durustce taraftara izah edin.

R
ragnar
8 yıl önce

Yapamadıklarınız, yapamayacaklarınızın teminatıdır. Sizde de koltuğa yapışma hastalığı baş gösterdi. Laftan anlamıyorsanız başka türlü anlamak zorunda kalırsınız.

R
Ragnar
8 yıl önce

Siz ne fayda sağladınız da milleti beğenmiyorsunuz.

H
Hakan
8 yıl önce

Rıza hocanın istediği bir iki futbolcuyu almadınız ağlamayın boşuna hep aynı terane değişen hiç bir şey yok hep ağlama edebiyatı.

F
Fatih SULUKAN
8 yıl önce

Bence kongreler sezon sonu olmalı ki gelecek olan yönetim bir planlama yapabilmeli

T
Takım taraftarı
8 yıl önce

Siz nasıl insanlarsınız önce şu borç işine gelelim siz değil misiniz borçu bitireceğiz diyen ne yaptınız ikiye üçe katladınız bir projeniz mi oldu borcu kapatmak için hayır ne yaptınız gidip her taraftan kovulan 35 lik adamlara milyon euro lar verdiniz bunların hangisi satıp paraya çevireceksiniz hiç birini bu takımda para edecek Okay Abdulkadir ve Yusuf var bunlarında sizle alakasi yok gelelim yine maddi konuya Ekici olayı bu takıma tam 3.5 milyon euro zarar vermiştir bu parayı kim verecek adamlar 2.750 verdi birte alacağı 750 eder 3.5 cevap verin Kucka 5milyoneuro arti alacağı yillik 3 milyon euro 3 yil kontrattan eder 16 milyon euro kim verir ona bir milyon zaten yaş geldi 35 e Sosa bonsevisi kendi yine 15 milyon euro kime satacaksın siz kime masal anlatıyorsunuz ötekileri saymaya gerek yok üç futbolcuda zarar 40 milyon euro Sayın Usta hastanelerini acaba böylemi yönetmiyor da sayıları 30 aştı gelelim kadrona utanmadan iyi kadro kurduk deyip durursunuz bu kadro mu iyi işte sizin futbol anlayışınız bu kadar bu kadro ligin en kötü kadrosu en dengesiz kadrosu hiç bir futbolcu ötekini tamamlamıyor kim iyi sayalım Onur dâhil bitmiş hiçbir yan topa çıkamayan başının üzerinden geçen toplara bile müdahale edemeyen biri yoksa Esteban mi zaten sizin futboldan futbolcudan ne anladığiniz bu adama kontrat yenilediginizde belli idi Durica mi adam deyil zıplamak hiçbir topa mudale yok son maçta gördük iki kişi bir adamdan maç boyu bir kafa topu alamadı ikiside ağır topu oyuna hiç sokamayan iki kazma hatta bunlara Ugur u da ekle Pairerai birte kontrat yenilendi kaç isabeti orta var kaç asist var defansif zaten gelen geçiyor Novak bunu kim bakti ve beğendiyse onun futbolla ilişkisini hemen kesmek lazım adamın deyil koşmaya yürümeye bile takati yok topa vuracak güçü yok madem iyi bu hafta yerine niye başka birini Ahmet i oynattin onunda ötekilerden hic farkı yok bu Sosa niz takımla resmen alay ediyor umursamıyor eğer biraz umursa o golü adardı bu Kucka ne zaman bir maçta biraz oynayacak bir sürü para saydınız bu kanatlar kim iyi siz ancak kendinizi avutursunuz mal kendini gösterir ki zaten gösteriyor siz gerçekten çok yüzsüz utanmaz rezil kişilersiniz takımı batırdınız taraftarı rezil kepaze ettiniz lig bitti bir maç yok ki koltuğa oturup rahat seyrettik döneminizde tarih de görünmeyecek rezalet hüsranlar yaşadık bütün takımlar rezil olmuş ilk sene yeniyik dediniz ıkinci sezon şanssızdık dediniz ve ellinci yıl şampiyonluk dediniz ama öncekilerden hiç farki yok ligin en berbat kötü futbolunu oynuyoruz tabiki buna futbol denirse çıkıp utanmadan sıkılmadan konuşuyorsunuz herşey sahada belli oluyor defolup gidin sizden birşey bekleyen yok ama şu verdiğiniz zararları ödeyinde öyle gidin

Z
Zafer Topal
8 yıl önce

Yazık yazık çok yazık. Sizin dişiniz anca zayif takımlara. Neymiş ? Alanya spor bari onlarada yenilik bi ittanız kalmadı boşuna kendinizi yormayın. Zaten rezil oldunuz bırakın birde alanyaspor sevinsin. Rezil ler.

A
aziz
8 yıl önce

aralıkta KOGRE MI OLUR YAHU....seçilen yönetimin önünü açmak lazım değil mi. aralıkta seçilenler ne yapacaklar hoca mı değiştirsinler topçu mi alsınler..bu ne ACEMİ işi... mayısta yap gıtsın yenı yönetimin onunu aç kardeşimmm TÜZÜK DEĞİŞTRİ KARDEŞİM...MAYISA AL KONGRENİ.....EYYYYY

H
Hami
8 yıl önce

Ya butakimi bu hale taraftarmi getirdi nasil bir piroje ki bir tùrlù bitmiyor ta nuri zamanindan beri puroje sadri hes ler yapmisdi nerdeler sonra coban geldi kupayi aldi bu milleti inekmi sandiniz ya gelen cebini doldurup kaciyor

O
Ofli
8 yıl önce

Siz yaptınız lan bunlar transfer olmasaydı ozaman feda olsaydı 5 sene

T
Trabzonli
8 yıl önce

Yüz çarık olmuş. Tükürsen bile anlamazlar...

İskender
8 yıl önce

Tüh sıfatınıza. Utanmadan açıklama yapıyorsunuz. O borçları siz yaptınız. Siz odeyin sirketlerinizin kasasindan. Terbiyesiz insanlar.

6
61
8 yıl önce

Sosa'ya yıllık 4milyon avro verirsen tabiki kaynak tükenir. Öncekiler gibi miadını doldurmuşları takıma doldurun bakalım. Ne farkınız var öncekilerden.

ŞEHZADE
8 yıl önce

Takım böyle giderse sen ozaman gör ekonomiyi.Kaçacak delik ararsınız.

S
sehzade
8 yıl önce

bunlar adam gibi gitmeyecek belli zaten zerrece tsyi düşünmezler hadi düşünmüyorsunuz sonuçlar ortada bu kadar yüzsüzlüğün anlamı yok bence trabzon halkı vede taraftarı üzerine düşeni yapsın vus ile uslanmayana etmeli tektir tektir ile uslanmayanın hakkı kötektir

Y
YASAR
8 yıl önce

mayısı beklemeden acil olaganüstü kongre yapılıp önümüzdeki sene kurtarılmalı ya kalır güvenoyu alırlar yada yeni bir yönetim gelir belki projesi olanlar vardır

U
Uğur yalçın
8 yıl önce

Borcu küsüm durumunda biliyordunuz seçimi alacağız diye her ölümsüzlüğü göz ardı ettiniz seçmene yalan üstüne yalan söyleyip biz herşeyi üstesinden geliriz dediniz şimdi de bunları konuşuyorsun kim ciddiye alsın sizi yazık bu camiaya

T
Ts li
8 yıl önce

3-5 skt si gecmis oyuncu ile size kalmisti sampiyon olmak , basari olacak dediniz aldiniz, simdi borcuda odeyin, menejerlere verilen paralrla cok iyi basari sagladiniz . Klubu satma yolunda cok basarilisniz..

Z
zekai
8 yıl önce

bence yaslan alakasi yok kaliteyle ve yerinde transferle istikrarla alakali besiktas ikiyil sampiyon oldu kueresma 33,pepe34,hatkinson34,lov 33 , gökangönül32 caner,ve baskalari