| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 17 Mart 2017 13:26

Trabzonspor yönetimi kesenin ağzını açtı

Trabzonspor'un Galatasaray'ı yenmesi halinde pirimler hemen hesaba yatacak

Trabzonspor'u Galatasaray maçının heyecanı sararken yöneticiler zorlu karşılaşma öncesi tesislerde kamp kurdu. Teknik Direktör Ersun Yanal ve futbolcularla yakından ilgilenen Bordo- Mavili yöneticilerin, Galatasaray maçının kazanılması durumunda takıma özel bir prim vereceği öğrenildi.
 
Trabzonsporlu yöneticiler takımın 3.'lük için mücadele verdiğini söyleyerek bu maçın galip bitirilmesi durumunda futbolcuların hesaplarına anında primin yatacağı müjdesini verdiler.
 

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!