Trabzonspor'u Galatasaray maçının heyecanı sararken yöneticiler zorlu karşılaşma öncesi tesislerde kamp kurdu. Teknik Direktör Ersun Yanal ve futbolcularla yakından ilgilenen Bordo- Mavili yöneticilerin, Galatasaray maçının kazanılması durumunda takıma özel bir prim vereceği öğrenildi.
Trabzonsporlu yöneticiler takımın 3.'lük için mücadele verdiğini söyleyerek bu maçın galip bitirilmesi durumunda futbolcuların hesaplarına anında primin yatacağı müjdesini verdiler.
Trabzonspor
Yayın tarihi:
17 Mart 2017
13:26
Trabzonspor yönetimi kesenin ağzını açtı
Trabzonspor'un Galatasaray'ı yenmesi halinde pirimler hemen hesaba yatacak