| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 17 Temmuz 2017 16:40

Trabzonspor yönetimde düzenlemeye gidiyor!

Usta "Bu hafta içerisinde düzenlemeyi yapacağız."

Trabzonspor Kulübünde, 6 Aralık 2015 tarihinde göreve gelen Muharrem Usta başkanlığındaki yönetim kurulunda düzenlemeye gidiliyor.

Bordo-mavili kulüpte, daha önce istifa eden yönetim kurulu üyelerinin yerine atamalar, görev dağılımında değişiklikler ve yönetim kurulu üyeliği devam etmesine karşın görevlerinden ayrılanlarla ilgili düzenlemelere gidileceği belirtildi. 

Trabzonspor Kulübü Başkanı Muharrem Usta,yaptığı açıklamada, yönetim kurulu içerisinde yapılacak düzenlemeleri doğrulayarak, "Bu konuda bir hazırlık içerisindeydik. Bu hafta içerisinde düzenlemeyi yapacağız. Yönetim kurulumuz daha aktif daha iyi bir şekilde yoluna devam edecektir." ifadelerini kullandı.

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!