| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 30 Mayıs 2025 23:04

Trabzonspor yöneticisinin hareketi olay oldu! CHP’den sert tepki

Trabzonspor yöneticisinin hareketi tepki çekti, CHP'den sert açıklama geldi.

Trabzonspor Yönetim Kurulu Üyesi Nevzat Kaya’nın Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın elini öptüğü görüntüler kamuoyunda yankı uyandırdı. Söz konusu görüntü, sosyal medyada kısa sürede yayılarak tartışmalara neden oldu. Tepkilerin odağı haline gelen görüntüye en sert çıkış ise Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Ortahisar İlçe Başkanı Haluk Batmaz’dan geldi.

Haluk Batmaz, yaptığı yazılı açıklamada efsane teknik direktör Özkan Sümer’in “Trabzonspor, sevişerek değil savaşarak büyük olmuştur” sözlerini hatırlatarak, Nevzat Kaya’ya tepki gösterdi. Batmaz açıklamasında şu ifadelere yer verdi:

“Trabzonspor Yönetim Kurulu Üyesi Nevzat Kaya bilmiyor olabilir ama yönetimde bilen çok kişi vardır, anlatsınlar ona. Kendi adına kimin elini öpersin, bizi ilgilendirmez. Ama CV'nde 'Trabzonspor yöneticisi' yazıyorsa, babanın elinden başka el öpemezsin!”

Yorumlar (36)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

C
Cahit
1 yıl önce

Birisi şu haddini bilmeli sustursun. Seni ne alakadar eder el öpmesi. İşiniz gücünüz gerilim yaratmak.

V
Vatandaş
1 yıl önce

Nevzat kayanın değeri gözümüzde artmıştır adamsın Nevzat başkan

E
Erdoğan yılmaz
1 yıl önce

Zorunuzamı gitti Tc başkanının elini öptü

Y
Yalcinx5
1 yıl önce

Siyasete trabzonsporu degisenler...yaziklar olsun

A
Arsımlı hadsn
1 yıl önce

Turkıye cumurıyetımın cumurbaşkanın elı öpülür değer da buyuklerım elı öpülür kıskanmayın

Tüm Yorumlar (36)

C
Cahit
1 yıl önce

Birisi şu haddini bilmeli sustursun. Seni ne alakadar eder el öpmesi. İşiniz gücünüz gerilim yaratmak.

V
Vatandaş
1 yıl önce

Nevzat kayanın değeri gözümüzde artmıştır adamsın Nevzat başkan

E
Erdoğan yılmaz
1 yıl önce

Zorunuzamı gitti Tc başkanının elini öptü

Y
Yalcinx5
1 yıl önce

Siyasete trabzonsporu degisenler...yaziklar olsun

A
Arsımlı hadsn
1 yıl önce

Turkıye cumurıyetımın cumurbaşkanın elı öpülür değer da buyuklerım elı öpülür kıskanmayın

D
Delinin biri
1 yıl önce

Bizde büyük eli öpülür...öğren avelll

T
TRABZON61
1 yıl önce

O da DEVLET BABA... BABAsının elini öptü...

O
Oflu
1 yıl önce

İnsanlar Reis’i seviyor. Boş konuşacağınıza insanlar neden sizi sevmiyor onu düşünün!

T
tolu 61
1 yıl önce

bu bizim örf ve geleneklerimiz de vardir ister trabzonspor yöneticisi olsun ister chp ilce baskani olsun babamiz yasindaki büyüklerimizin elini öpersin cumhur baskani da olur mahalledeki ahmet amcada olur büyüklerin eli öpülür chp ilce baskani olmussun sen sadece babanin elini öp siz bu kafayla daha cok

G
Gercek Trabzonlu
1 yıl önce

Coluk cocuk sahibi Bir Musluya Yakismayan Hariket bunlar, Biz Allahtan Baska kimseye boyun Egmeyiz atalarimizdan baskasininda ellerini öpmeyiz.2010/11 Kupamizida artik versin Yeter.

T
ts
1 yıl önce

her tasın altındanda cıkmayın allah askına :) onu bırakından ozgur ozelınde saglık bakanlıgı kurası acıklamasını dınleyen varmı :) basvuru seklını anlatıyor fotograf cektrme cv hazırlama vsvs olayın o sundan haberlerı yok muhalefet

A
Alternatif
1 yıl önce

İngiltere başbakanının elini öpseydi CHP memnun olurdu sanırım….

H
Halil
1 yıl önce

Rezil oraya bunun için ğelmiş ler birde millet hscıosmanoğluna kızıyor daha da işim olmaz bitti

K
Kenan
1 yıl önce

Ya adam dünya liderinin elini öpmüş neden zorunuza gidiyor?bunu kabullenin artık.atatürkün heykelinin elini öpse zorunuza gitmez gurur duyarsınız

E
EsEs
1 yıl önce

Nasıl yani...

C
Can
1 yıl önce

Türk milletinin olarak durumumuz 20 yılda değişti. El öpme ile kalsa iyi yakındaa başka şeyler de olursa şaşırmatın

O
Okur yazar
1 yıl önce

Dünyanın saygı duyduğu bir adamın üstelik ülkenin cumhurbaşkanın elini öpmek yadırganacak birşey değildir. Kıskananlar çatlasın. Chpnin tarihi el öpmelerle doludur

ŞEREFLİ TS
1 yıl önce

Yazık çok yazık

S
SOFİ
1 yıl önce

nolmus öptüde el öpmekle agız kırlenmez eli öpülesi bir ADAMDR.

M
m b
1 yıl önce

Trabzon un kupasın çalanların eli öpülmez

O
Osman
1 yıl önce

Koca reisin elini öpmüş. Sorun nedir chp sizin gibi İngilizleri mi yalasın adam?

T
trb
1 yıl önce

sizin gibiler öpülecek eli herzaman bulur el öpmeden biryere gelemesseniz

V
Vfore
1 yıl önce

El öpmek için sıraya giren dalkavuklar her dönem var olmuştur. Fark, bu dönem el opturenlerin çok fazla olusu

M
mustafa
1 yıl önce

böylesi yalakalar her yeri öper

T
Trabzon
1 yıl önce

Keşke biraz okur yazar olsaydın

M
mustafa
1 yıl önce

eğer içinde kin nefret varsa çekememezlik varsa herşeye tepki verir bahane bulursun ne varmış bir büyüğü olarak aynı zamanda devlet büyüklerine saygıdan dolayı elini öpmüşse ne zamandır edep ve haya sorgulanur oldu gidin kininiz de boğulun

K
Kürşad
1 yıl önce

Vallahi inğiliz leri yalayan sizsiniz Mehmet şimşek inğiliz vatandaşı diğer bakan Belçika bilmiyorsun bari sus siz asker polis bebek katilleri terorist leri de iyi yalıyorsunuz bu ara yani yalama işlerinde iyisiniz

K
Kürşad
1 yıl önce

Sen ve senin ğibi ler Atatürkü ağzınıza almayın kıyaslamayın Atatürk kim sizin ki kim komik olma

K
Kürşad
1 yıl önce

Bak sizde 2 bakan var biri Mehmet şimşek inğiliz ve abd vatandaşı ötekide bayan bakan Belçika vatandaşı bari susun anladın chp de öyle biri yok

K
Kürşad
1 yıl önce

Sizi iyi yaptı şikeden kupayı alan feneri korudu kupanızı vermedi öpün tabi işiniz bu devam

A
Akıl
1 yıl önce

Yorumlara bakıyorum bazıları akp li belli inğiliz in elini öpse falan yazıyor yani chp yi inğiliz eli öpmeyle suçluyor yahu cahil insanlar sizin en aktif başkanınız Mehmet şimşek inğiliz vatandaşı britanya kral kraliçesi ne bağlılık yemini etmiş sömürğeci emperyalist ve Türk düşmanı bir ülkeye diğer bakanınız Belçika kralına yemin etmiş oranın vatandaşı çok komiksiniz ya çok

K
Kemal Yesil
1 yıl önce

Daha kisa bir zaman önce ingiliz babalarinin kucagina kosup ülkesini sikayetr edenler, bugün kalkmislar Cumhurbaskaninin elinin öpülmesini elestiriyorlar. 20 yildir chp´yi iktidar yapmamasi bile elinin öpülmesi icin yeterlidir.

M
Mehmet
1 yıl önce

Ne seviyorsunuz başkasının işine karışmayı sen öpme adam öpmüş kimene başka derdiniz kalmadımı Allah aşkına

Öperim baba
1 yıl önce

Dalkavukluk yalakalık makam mi istiyor çaycı ol öp elini gen2l müdür olursun

Y
Yalak malak
1 yıl önce

Demlenin akp.mhp liler 33askerimizi şehit eden şerefsiz kişilerle el ele

G
garip
1 yıl önce

helal olsun Nevzat Kaya'ya.. Adamlık yaptı