Trabzonspor Yönetim Kurulu Üyesi Nevzat Kaya’nın Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın elini öptüğü görüntüler kamuoyunda yankı uyandırdı. Söz konusu görüntü, sosyal medyada kısa sürede yayılarak tartışmalara neden oldu. Tepkilerin odağı haline gelen görüntüye en sert çıkış ise Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Ortahisar İlçe Başkanı Haluk Batmaz’dan geldi.
Haluk Batmaz, yaptığı yazılı açıklamada efsane teknik direktör Özkan Sümer’in “Trabzonspor, sevişerek değil savaşarak büyük olmuştur” sözlerini hatırlatarak, Nevzat Kaya’ya tepki gösterdi. Batmaz açıklamasında şu ifadelere yer verdi:
“Trabzonspor Yönetim Kurulu Üyesi Nevzat Kaya bilmiyor olabilir ama yönetimde bilen çok kişi vardır, anlatsınlar ona. Kendi adına kimin elini öpersin, bizi ilgilendirmez. Ama CV'nde 'Trabzonspor yöneticisi' yazıyorsa, babanın elinden başka el öpemezsin!”
Tüm Yorumlar (36)
Cahit
1 yıl önceBirisi şu haddini bilmeli sustursun. Seni ne alakadar eder el öpmesi. İşiniz gücünüz gerilim yaratmak.
Vatandaş
1 yıl önceNevzat kayanın değeri gözümüzde artmıştır adamsın Nevzat başkan
Erdoğan yılmaz
1 yıl önceZorunuzamı gitti Tc başkanının elini öptü
Yalcinx5
1 yıl önceSiyasete trabzonsporu degisenler...yaziklar olsun
Arsımlı hadsn
1 yıl önceTurkıye cumurıyetımın cumurbaşkanın elı öpülür değer da buyuklerım elı öpülür kıskanmayın
Delinin biri
1 yıl önceBizde büyük eli öpülür...öğren avelll
TRABZON61
1 yıl önceO da DEVLET BABA... BABAsının elini öptü...
Oflu
1 yıl önceİnsanlar Reis’i seviyor. Boş konuşacağınıza insanlar neden sizi sevmiyor onu düşünün!
tolu 61
1 yıl öncebu bizim örf ve geleneklerimiz de vardir ister trabzonspor yöneticisi olsun ister chp ilce baskani olsun babamiz yasindaki büyüklerimizin elini öpersin cumhur baskani da olur mahalledeki ahmet amcada olur büyüklerin eli öpülür chp ilce baskani olmussun sen sadece babanin elini öp siz bu kafayla daha cok
Gercek Trabzonlu
1 yıl önceColuk cocuk sahibi Bir Musluya Yakismayan Hariket bunlar, Biz Allahtan Baska kimseye boyun Egmeyiz atalarimizdan baskasininda ellerini öpmeyiz.2010/11 Kupamizida artik versin Yeter.
ts
1 yıl önceher tasın altındanda cıkmayın allah askına :) onu bırakından ozgur ozelınde saglık bakanlıgı kurası acıklamasını dınleyen varmı :) basvuru seklını anlatıyor fotograf cektrme cv hazırlama vsvs olayın o sundan haberlerı yok muhalefet
Alternatif
1 yıl önceİngiltere başbakanının elini öpseydi CHP memnun olurdu sanırım….
Halil
1 yıl önceRezil oraya bunun için ğelmiş ler birde millet hscıosmanoğluna kızıyor daha da işim olmaz bitti
Kenan
1 yıl önceYa adam dünya liderinin elini öpmüş neden zorunuza gidiyor?bunu kabullenin artık.atatürkün heykelinin elini öpse zorunuza gitmez gurur duyarsınız
EsEs
1 yıl önceNasıl yani...
Can
1 yıl önceTürk milletinin olarak durumumuz 20 yılda değişti. El öpme ile kalsa iyi yakındaa başka şeyler de olursa şaşırmatın
Okur yazar
1 yıl önceDünyanın saygı duyduğu bir adamın üstelik ülkenin cumhurbaşkanın elini öpmek yadırganacak birşey değildir. Kıskananlar çatlasın. Chpnin tarihi el öpmelerle doludur
ŞEREFLİ TS
1 yıl önceYazık çok yazık
SOFİ
1 yıl öncenolmus öptüde el öpmekle agız kırlenmez eli öpülesi bir ADAMDR.
m b
1 yıl önceTrabzon un kupasın çalanların eli öpülmez
Osman
1 yıl önceKoca reisin elini öpmüş. Sorun nedir chp sizin gibi İngilizleri mi yalasın adam?
trb
1 yıl öncesizin gibiler öpülecek eli herzaman bulur el öpmeden biryere gelemesseniz
Vfore
1 yıl önceEl öpmek için sıraya giren dalkavuklar her dönem var olmuştur. Fark, bu dönem el opturenlerin çok fazla olusu
mustafa
1 yıl önceböylesi yalakalar her yeri öper
Trabzon
1 yıl önceKeşke biraz okur yazar olsaydın
mustafa
1 yıl önceeğer içinde kin nefret varsa çekememezlik varsa herşeye tepki verir bahane bulursun ne varmış bir büyüğü olarak aynı zamanda devlet büyüklerine saygıdan dolayı elini öpmüşse ne zamandır edep ve haya sorgulanur oldu gidin kininiz de boğulun
Kürşad
1 yıl önceVallahi inğiliz leri yalayan sizsiniz Mehmet şimşek inğiliz vatandaşı diğer bakan Belçika bilmiyorsun bari sus siz asker polis bebek katilleri terorist leri de iyi yalıyorsunuz bu ara yani yalama işlerinde iyisiniz
Kürşad
1 yıl önceSen ve senin ğibi ler Atatürkü ağzınıza almayın kıyaslamayın Atatürk kim sizin ki kim komik olma
Kürşad
1 yıl önceBak sizde 2 bakan var biri Mehmet şimşek inğiliz ve abd vatandaşı ötekide bayan bakan Belçika vatandaşı bari susun anladın chp de öyle biri yok
Kürşad
1 yıl önceSizi iyi yaptı şikeden kupayı alan feneri korudu kupanızı vermedi öpün tabi işiniz bu devam
Akıl
1 yıl önceYorumlara bakıyorum bazıları akp li belli inğiliz in elini öpse falan yazıyor yani chp yi inğiliz eli öpmeyle suçluyor yahu cahil insanlar sizin en aktif başkanınız Mehmet şimşek inğiliz vatandaşı britanya kral kraliçesi ne bağlılık yemini etmiş sömürğeci emperyalist ve Türk düşmanı bir ülkeye diğer bakanınız Belçika kralına yemin etmiş oranın vatandaşı çok komiksiniz ya çok
Kemal Yesil
1 yıl önceDaha kisa bir zaman önce ingiliz babalarinin kucagina kosup ülkesini sikayetr edenler, bugün kalkmislar Cumhurbaskaninin elinin öpülmesini elestiriyorlar. 20 yildir chp´yi iktidar yapmamasi bile elinin öpülmesi icin yeterlidir.
Mehmet
1 yıl önceNe seviyorsunuz başkasının işine karışmayı sen öpme adam öpmüş kimene başka derdiniz kalmadımı Allah aşkına
Öperim baba
1 yıl önceDalkavukluk yalakalık makam mi istiyor çaycı ol öp elini gen2l müdür olursun
Yalak malak
1 yıl önceDemlenin akp.mhp liler 33askerimizi şehit eden şerefsiz kişilerle el ele
garip
1 yıl öncehelal olsun Nevzat Kaya'ya.. Adamlık yaptı