| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 15 Aralık 2017 15:28

Trabzonspor yöneticisinden Kura yorumu

Trabzonspor yöneticisi kura çekimi ile ilgili konuştu.

Haber61 - Spor Servisi - Trabzonspor Yöneticisi Coşkun Bülbül Ziraat Türkiye Kupası kura çekimi sonrasında açıklamalarda bulundu.


Coşkun Bülbül, “Bizim için kupa çok önemli. Geçtiğimiz sene erken veda etmiştik. Bu sene çok istiyoruz. Bir taraf kazanacak bunun bizim olmamızı istiyoruz. Hayırlısı olsun. İnşallah iyi bir maç olsun” dedi.

Konyaspor Başkan Yardımcısı Celalettin Çakıcı ise “Son kupa şampiyonu olduğumuz için bu maçlara alışkınız. Geçtiğimiz sene Başakşehir’i yendik Süper kupa Beşiktaş’ı yendik. 3 resmi maçı Trabzonspor’la oynayacağız. İyi futbol adına elimizden geleni yapacağız. Zor bir maç olacak.” dedi.
 

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!