| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 15 Temmuz 2025 23:18

Trabzonspor yöneticileri, yıldız oyuncu için Madrid yolcusu

Atletico Madrid’in deneyimli orta sahası Saul Niguez’i transfer etmek isteyen Trabzonspor yöneticileri, oyuncunun menajeriyle birlikte sözleşme feshi için yarın Madrid’de görüşme yapacak.

Yeni sezon öncesi orta sahasını güçlendirmek isteyen Trabzonspor’un, Atletico Madrid’in tecrübeli oyuncusu Saul Niguez ile ilgilendiği öne sürüldü.

İddialara göre, Bordo-Mavili kulüpten bir yönetici ile oyuncunun menajeri, sözleşme feshi için yarın Madrid’de Atletico yetkilileriyle masaya oturacak.

Geçtiğimiz sezonu Sevilla’da kiralık geçiren 30 yaşındaki İspanyol orta saha, 26 maçta 1 gol ve 6 asistlik performans sergilemişti.

Yorumlar (2)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

E
Ertürk emirzeoğlu
11 ay önce

Vah vah vahhhhh Vasıfsız yöneticiler görev aşkıyla yanıp tutuşuyor İki üç tanesini tenzi ederim

O
Oflu
11 ay önce

Uy Aha, her ne hikmet ise 30 civarı transfer yapıldığı halde 1 tane merkez orta saha oyuncusu 3 sezondur gelemiyor. Şahsen bir taraftar olarak artık beni ilgilendirmiyor, Çünkü, anladım ki bizim kulüpten hiç bir şey olmaz.