Trabzonspor, yeni transferinden özel mesaj duyurusu yaptı.
Bordo-mavili kulüp, yaptığı açıklamada yeni transferin taraftarlara ilettiği özel mesajın, NFC teknolojisiyle donatılan yeni sezon forması üzerinden erişime açılacağını belirtti.
Yapılan açıklamada şu ifadelere yer verdi:
"Yarın saat 10.00’da NFC teknolojili yeni sezon formamızda, yeni transferimizden özel bir mesaj var!
Telefonunu armamıza yaklaştır, mesajı ilk sen izle!"
Tüm Yorumlar (8)
Alp TÜRK
11 ay önceOnuachu transferi açıklanacak ..peki kaç milyon Euro bonservis verildi? 30 yaşından fazla olan futbolcuya genç oyuncularını satıp onları parasıyla bonservis bedeli ödeyen kulüp doğru yönetilmiyordur kimse kusura bakmasın...
Ergün ÖZŞAHİN
11 ay önceAlmasalar bu kezde 2 yıldır adamı alamadınız diye eleştirirsin ne istiyorsun kardeşim onun sapı bunun çöpü şoför arkası cam kenarı 3 kuruş olsun teker üstü olmasın böyle bir Dünya yok
Tursun
11 ay önceNasıl memnun olabilirsin bilmiyorum kardeşim hayattada böylemisin bir hekim tavsiyesi yaşçada büyüğüm muhtemelen abi hemşeri tavsiyesi diyeyim ilk şartı değil yaşamın ama önemli kısmı huzurdur mesela adamlar 60 m Euro’dan bahsediyor sen onlarla yarışacaksın bu adam pivot hemde golcü elimizden bu geliyor keyif almaya bakalım formamızı alalım sponsorlara çökelim ki bilsinler gücümüzü araya FB galibiyeti sıkıştırırsak daha keyifli yaşarız adımız hıdır elimizden gelenin eniyisi çukuçuku
Hjjdjdjdjfhh
11 ay önceOnacu boş transfer adam ayala gol atamıyor çalım atamıyor, sadece kafa golü atmak için aldılar bu Kadar saçmalık olmaz..geçen yıl yatmış..sakat
Sserrrrseri
11 ay önceBeşiktaş kupa finali ilk gol 2 1 konyayö yendiğimiz 2.gol İzle onuachu nasıl gol atıyomuş görürsün..
Seyfullah
11 ay önceMilleti soydunuz hisselere çöktunuz bari bedelliye katılanlara temettü verinde azıcık rahatlayalim bu nasıl soygun tarihte ilk. güven sarsıldı bunu asla unutmayacağım kimi aldığınız umrumda değil paramız buhar olduktan sonra
Ömer
11 ay önceBu NFC ile taktik falan yapıp sonra şampiyon falanda olur...
Ertugrul
11 ay önceBizde yaptıkları ortada bence iyi transfer iyum sorunu yok yeterli gelsin en az 20 gol atar penaltımız en azından rakibine tedirgin eder visca nwakeme zubkov yeterli pas atsınlar arkana yaslanıp izle