| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 29 Haziran 2025 21:34 Güncellenme tarihi: 29 Haziran 2025 21:34

Trabzonspor'un eski yıldızından Trabzonspor'a transferde kötü haber!

Eski Trabzonsporlu Rigobert Song'dan Wooh hakkında bordo-mavili taraftarları üzen açıklama.

Eski Trabzonsporlu futbolcu Rigobert Song, bordo-mavili taraftarların merakla beklediği Christopher Wooh transferiyle ilgili umutları suya düşüren açıklamalarda bulundu.

Rigobert Song: Christopher Wooh ile mesajlaştık. Farklı liglerde şansını denemek istediğini ve Trabzonspor konusunda henüz hazır olmadığını söyledi. Çok baskı yapar bir görüntüde olmak istemedim. Bunlar genç futbolcular.

Yorumlar (6)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

İSMAİL KIR
11 ay önce

Gelmeyeceğ zaten belliydi bize sıradan topçular gelir. Biz orta Afrika G. amerika Moldova Estonya Gürcistan {onlarda gelmez artık) Arnavutluk vs ülkelerden ucuz futbolcular aramalıyız ancak onlar gelir bize

H
Hayri
11 ay önce

Avrupa’da talibi olan hiçbir futbolcu Trabzon a gelmez nokta ya emekli olmaya yada sermaye yapmaya gelir..

K
Kebirli
11 ay önce

Trabzonspor aynı benim gibi. Gençliğimde hep alamayacağım kızların peşinden koştum.

T
Ts61
11 ay önce

Hani bitmisti yok ucak bekliyodu bu kadar taraftari kandiran bi yonetim oldumu daha önce

L
Lazuri
11 ay önce

:))))))

Tüm Yorumlar (6)

İSMAİL KIR
11 ay önce

Gelmeyeceğ zaten belliydi bize sıradan topçular gelir. Biz orta Afrika G. amerika Moldova Estonya Gürcistan {onlarda gelmez artık) Arnavutluk vs ülkelerden ucuz futbolcular aramalıyız ancak onlar gelir bize

H
Hayri
11 ay önce

Avrupa’da talibi olan hiçbir futbolcu Trabzon a gelmez nokta ya emekli olmaya yada sermaye yapmaya gelir..

K
Kebirli
11 ay önce

Trabzonspor aynı benim gibi. Gençliğimde hep alamayacağım kızların peşinden koştum.

T
Ts61
11 ay önce

Hani bitmisti yok ucak bekliyodu bu kadar taraftari kandiran bi yonetim oldumu daha önce

L
Lazuri
11 ay önce

:))))))

O
Oflu
11 ay önce

Bizim kulüp çok beceriksiz Şampiyonluk sezonundan beri 4 yıl geçti, Hamsik'ten sonra 1 tane 8 numara transfer etmeyi beceremediler. Dünya alem gördü 8 numara olmayınca küme düşmemeye oynuyoruz. Hala akıllanmadılar. Sözde 82 tane transfer yapıyorlar, 1 tane 8 numara almıyorlar. Onlarca insan var kulüpte, 1 tanesi de futboldan anlamıyor mu arkadaş. Birde hep nokta transfer yapıyorlar, yaptıkları nokta transferler hep kötü çıkıyor. Artık Batagov gibi nokta olmayan transfer yapın. Belki iyi çıkar.