Trabzonspor U19 takımı, U19 Elit A Ligi'nde 17. haftanın erteleme maçında Antalyaspor'a konuk oldu ve sahadan 3-2 mağlup ayrıldı.
Muhammetcan, Taha, Arda, Oğuzhan, Deniz, Alihan, Boran, Onuralp, Ömer, Abdurrahman, Ekrem 11 ile sahada mücadele eden Trabzonspor'un gollerini Boran Başkan ve Ömer Faruk Duymaz kaydetti.
Geçtiğimiz hafta da Ankaragücü'ne mağlup olan bordo mavililer, Antalyaspor deplasmanındaki yenilgiyle birlikte bu sezon ligde ilk kez üst üste 2 maçta puan kaybı yaşamış oldu.
Öte yandan 2 haftalık dilimde alınan kötü sonuçlara karşın Trabzonspor U19 takımı, 1 maç eksiğiyle ezeli rakibi Galatasaray ve Beşiktaş'ın 4 puan önünde lider konumda bulunuyor.
Tüm Yorumlar (9)
Ts_61
1 yıl önceArtık Şampiyonlugu bile kaybedecekler bu gidişle.
Taraftar
1 yıl önceBu kadar yoğun maç trafiğinden sonra normal bu durum.
Oflu
1 yıl önceİnşallah şımarıp şampiyonluğu kaybetmezler.
KEREMMM
1 yıl önceTüm kalecileri Antep'e götürüsen, salihi de oynatmazsan sonuç bu olur. Oynasalardı çoçuklar antalyadan gelselerdi Ne farkederdi sanki A Takımda oynayacaklar
İbo can
1 yıl önceÇok ayıp oldu !!! U19 çok kötü olmuş
ali
1 yıl öncene oldu u 19 da da gs yimi şampiyon yapacaksınız yoksa kendinize gelin
Ömer Aydın
1 yıl önceZırt
Faruk Çelik
1 yıl önceŞımarıklığın sonu bu bu takımı eleştirdi diye eline megafon alıp iş yerine baskın yapanlar bu sizin eseriniz
Fatih
1 yıl önceFazla simarikligin salmanin sonu aklinizi basiniza alin abileriniz gibi olmayin daha olmadan biz olduk havalarina gormeyin