| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 14 Mayıs 2025 13:01 Güncellenme tarihi: 14 Mayıs 2025 13:12

Trabzonspor U19 takımına Antalya'da büyük şok!

Trabzonspor U19 takımı Antalyaspor deplasmanında 3-2 mağlup olarak bu sezon ilk kez üst üste 2 maçta puan kaybı yaşadı.

Trabzonspor U19 takımı, U19 Elit A Ligi'nde 17. haftanın erteleme maçında Antalyaspor'a konuk oldu ve sahadan 3-2 mağlup ayrıldı.

Muhammetcan, Taha, Arda, Oğuzhan, Deniz, Alihan, Boran, Onuralp, Ömer, Abdurrahman, Ekrem 11 ile sahada mücadele eden Trabzonspor'un gollerini Boran Başkan ve Ömer Faruk Duymaz kaydetti.

Geçtiğimiz hafta da Ankaragücü'ne mağlup olan bordo mavililer, Antalyaspor deplasmanındaki yenilgiyle birlikte bu sezon ligde ilk kez üst üste 2 maçta puan kaybı yaşamış oldu.

Öte yandan 2 haftalık dilimde alınan kötü sonuçlara karşın Trabzonspor U19 takımı, 1 maç eksiğiyle ezeli rakibi Galatasaray ve Beşiktaş'ın 4 puan önünde lider konumda bulunuyor.

Yorumlar (9)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

T
Ts_61
1 yıl önce

Artık Şampiyonlugu bile kaybedecekler bu gidişle.

T
Taraftar
1 yıl önce

Bu kadar yoğun maç trafiğinden sonra normal bu durum.

O
Oflu
1 yıl önce

İnşallah şımarıp şampiyonluğu kaybetmezler.

K
KEREMMM
1 yıl önce

Tüm kalecileri Antep'e götürüsen, salihi de oynatmazsan sonuç bu olur. Oynasalardı çoçuklar antalyadan gelselerdi Ne farkederdi sanki A Takımda oynayacaklar

İbo can
1 yıl önce

Çok ayıp oldu !!! U19 çok kötü olmuş

Tüm Yorumlar (9)

T
Ts_61
1 yıl önce

Artık Şampiyonlugu bile kaybedecekler bu gidişle.

T
Taraftar
1 yıl önce

Bu kadar yoğun maç trafiğinden sonra normal bu durum.

O
Oflu
1 yıl önce

İnşallah şımarıp şampiyonluğu kaybetmezler.

K
KEREMMM
1 yıl önce

Tüm kalecileri Antep'e götürüsen, salihi de oynatmazsan sonuç bu olur. Oynasalardı çoçuklar antalyadan gelselerdi Ne farkederdi sanki A Takımda oynayacaklar

İbo can
1 yıl önce

Çok ayıp oldu !!! U19 çok kötü olmuş

A
ali
1 yıl önce

ne oldu u 19 da da gs yimi şampiyon yapacaksınız yoksa kendinize gelin

Ömer Aydın
1 yıl önce

Zırt

F
Faruk Çelik
1 yıl önce

Şımarıklığın sonu bu bu takımı eleştirdi diye eline megafon alıp iş yerine baskın yapanlar bu sizin eseriniz

F
Fatih
1 yıl önce

Fazla simarikligin salmanin sonu aklinizi basiniza alin abileriniz gibi olmayin daha olmadan biz olduk havalarina gormeyin