| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 16 Nisan 2025 16:05 Güncellenme tarihi: 16 Nisan 2025 16:11

Trabzonspor U19 takımı Eyüspor karşısında farka koştu!

Trabzonspor U19 takımı, Eyüpspor'u 5-1 ile geçti.

Trabzonspor, U19 Elit A Ligi'nin 32. haftasında Eyüpspor’u konuk etti ve sahadan 5-1 galip ayrıldı.

Kadir Özcan Tesisleri’nde oynanan karşılaşmanın ilk yarısı 1-1 eşitlikle tamamlandı. İkinci yarıda oyunun kontrolünü tamamen eline alan bordo-mavililer, etkili bir performans sergileyerek sahadan 5-1 galip ayrıldı.

Trabzonspor’a galibiyeti getiren golleri Yiğit Kemal Turan (2), Esat Yiğit Alkurt, Oğuzhan Yılmaz ve İbrahim Keskin kaydetti.

ts-u19-galip.webp

Alkışlarla sahaya çıktılar

Mücadele öncesi Eyüpsporlu gençler, bordo mavili futbolculara şık bir jestte bulundu.

Avrupa'da yarı finale yükselen bordo mavili takımın oyuncuları sahaya çıktığı sırada Eyüpsporlu futbolcular tarafından alkışlandı.

1.webp2.webp

3.webp

Yorumlar (7)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

O
Ofluu61
1 yıl önce

Abileriniz sizi görünce belki biraz utanırlar...

K
Kadir
1 yıl önce

BİZİM U19 BU TAKIMLARLA ANTEMAN YAPIYOR YARI FİNAL MAÇINA HAZIRLANIYOR ANLADIĞIM KADARIYLA.

G
GÜNGÖREN
1 yıl önce

TEBRİKLER EYÜP

İbo can
1 yıl önce

Helal olsun gençler iyi ki varsınız √√√

Y
Yusuf Şimşek
1 yıl önce

Maşallah ne varsa gençlerde var başarılarınızın devamını dilerim ♥️♥️

Tüm Yorumlar (7)

O
Ofluu61
1 yıl önce

Abileriniz sizi görünce belki biraz utanırlar...

K
Kadir
1 yıl önce

BİZİM U19 BU TAKIMLARLA ANTEMAN YAPIYOR YARI FİNAL MAÇINA HAZIRLANIYOR ANLADIĞIM KADARIYLA.

G
GÜNGÖREN
1 yıl önce

TEBRİKLER EYÜP

İbo can
1 yıl önce

Helal olsun gençler iyi ki varsınız √√√

Y
Yusuf Şimşek
1 yıl önce

Maşallah ne varsa gençlerde var başarılarınızın devamını dilerim ♥️♥️

Çınar
1 yıl önce

Siz bizim gururumuz, onurumuz ve istikbalimizsiniz. Ona göre çalışmalarınızı sürdürün. İyi ki varsınız gençler…

L
Lazoğli
1 yıl önce

Gençleri canı gönülden tebrik ediyorum.Nihayet özlediğimiz eski Trabzonspor geri döndü.Bu gençleri ve yönetcileri kutluyorum