Trabzonspor U19 takımı, U19 Elit A Ligi'nde 37. hafta müsabakasında Kayserispor'a konuk oldu ve sahadan 3-1 galip ayrıldı.
Bordo mavili takım Kadir Has Spor Kompleksi Dış Saha'da oynanan müsabakaya Erman, Taha, Arda, Oğuzhan, Deniz, Alihan, Boran, Onuralp, Ömer, Abdurrahman, Ekrem 11'i ile başladı.
Trabzonspor mücadelenin ilk yarısını Ömer Faruk Duymaz ve Taha Emre İnce'nin golleriyle 2-1 önde kapattı. İkinci yarıda Ekrem Terzi ile farkı 2'ye çıkaran Trabzonspor, sahadan 3-1 galip ayrıldı.
Bu sonuçla Trabzonspor, U19 Elit A Ligi'nde şampiyonluğunu ilan etti.


???? 2024-2025 U19 ELİT A LİGİ ŞAMPİYONU TRABZONSPOR! ❤️???? pic.twitter.com/gL1ADyu3VJ
— Trabzonspor Özkan Sümer Futbol Akademisi (@tsakademi) May 21, 2025
Tüm Yorumlar (21)
Yalcinx5
1 yıl önce80 puandi 83 oldu dicektiniz sanirim :)
Kemal TURAN
1 yıl öncetebrikler gençler inşallah yok olmazlar
Guven
1 yıl önceTebrikler birileri ders çıkarır umarız ama değişen birsey olmaz Trabzonspor için eski tas eski hamam misali devam eder yönetim ve Trabzon medyası
bayburtlu
1 yıl önceHelal Olsun Gençler. Kutlarım.
Ofluu61
1 yıl önceNe saçmalıyorsunuz? Daha iki maçımız daha var. Biri ertelenen Kasımpaşa bir de son maç Bodrum. GS ile aramızda 1 puan fark var...
Sayup Yürük
1 yıl önceTebrikler gencler. Insallah devami gelir basarinizin.
Taraftar
1 yıl önceBu senenin en büyük yaz akı sizsiniz.bravo sizlere...
hasan
1 yıl öncetmm aynen bu takımın yarısını alın A takımda oynatın. bir zahmet fatih hocayı da kovun.fuzuli yere bir sezonu heba etmeye gerek yok. ben newton da dahil bu kadar rezalet bir oyun sistemi bu kadar rezalet bir oyun okuma ve oyuncu değişikliği görmedim. iki gs maçından birini nasıl kazanamassın yedek kadro ile lig maçı oynayıp as takımla nasıl daha ezik oynarsın. sikanı nasıl yedek bırakırsın. akıl almaz.açıklaması yok izahı yok. illaki şans verecekseniz gökdenize şans verin.fatihi hoca diye katlar
Ömer
1 yıl önceHelal çocuklar başarılarınız daim olsun.
ts61
1 yıl önceHelal olsun size a takımın rezilligini az da olsun siz kapattınız
ForzaTrabzon
1 yıl önceGalatasarayın tek maçı kaldı.Ayrıca arada 3 puan var.
Yalcinx5
1 yıl önceTebrikler genclerimize galatasaray fenerle berabere kaldi 2 mac kala sampiyonlugu ilan ettik etmedik diyenlere lafim :)
Yalcinx5
1 yıl önceDayi oglu cincon fenere takildi 2-2 berabere kaldi biz sampiyon olduk
İbo can
1 yıl önceGençler şampiyon helal olsun :-))
Genco61
1 yıl önceTebrikler yolunuz açık olsun, Bu hafta kadroyu u19la dolduralım, sayın Tekke duyurulur.. u 19 u izlemek daha keyifli ..
Ofluu61
1 yıl önceEvet doğruymuş. Fenerbahçe Galatasaray ile 2-2 berabere kalmış. İkili averaj bizde olduğu için şampiyon olmuşuz. Bizim 2 maç kaldı GS'nin 1 maçı. Bu sene play off da yokmuş anladığım kadarıyla...
zafer
1 yıl önceoflu renktaş gs-fb bugün onlar 2-2 berabera kaldı arada 3 puan oldu +6 gol averaj iyiyiz gs 1 maçı kaldı sonuncu altınorduyla Trabzonspor ne yapıp kalan iki maçtan 1 puan alması gerekiyor haklısın daha resmen şampiyon olmadık. altınordunun -108 gol yemiş inşallah averaja kalmaz yoksa yandık ki ne yandık. saygılar.
Muhammed Orhan
1 yıl önceHelal olsun sizlere, tebrikler
zafer
1 yıl önceertugrul dogan eyüp sakayla 4,5 senelik kontrat yapılacaktı fatih tekkeyle degil. tekkeye 10 basar teknik direktör konusunda.
Bayro
1 yıl önceTebrikler U 19 ayağınıza yüreğinize sağlık.
Oflu
1 yıl önceTebrikler kaliteli oyuncularımıza ve teknik heyetimize.