| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 10 Mayıs 2025 13:58 Güncellenme tarihi: 10 Mayıs 2025 14:02

Trabzonspor U19 deplasmanda mağlup

Trabzonspor U19 takımı deplasmanda Ankaragücü'ne mağlup oldu.

Trabzonspor, U19 Elit A Ligi'nde 35. hafta mücadelesinde deplasmanda Ankaragücü ile karşı karşıya geldi ve sahadan 2-1 mağlup ayrıldı.

Bordo mavililer müsabakaya Erol Can, Taha, Arda, Oğuzhan Yılmaz, Bican, Alihan, Furkan, Onuralp, Ömer D., Abdurrahman, Ekrem 11'i ile başladı.

Trabzonspor 27. dakikada Onuralp Çakıroğlu'nun golüyle devreye 1-0 önde girdi. İkinci yarıda skor üstünlüğünü koruyamayan bordo mavililer sahadan 2-1 mağlup ayrıldı.

2 maç eksiği bulunan Trabzonspor, U19 Elit A Ligi'nde 4 puan farkla Beşiktaş ve Galatasray'ın önünde lider konumda bulunuyor.

Yorumlar (3)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

H
Hasan
1 yıl önce

Nazarlık oldu

U
u19
1 yıl önce

Demekki heyecan kaybolmuş.Toparlanmak lazım.final oynadıktan sonra psikolojik olarak futbolcular yeni hedeflere hazırlanmalı.Gördükleri en büyük başarıdan sonra ve o turnuvanın zorluğunu gördükten sonra.Dahada iyi gelişmeleri lazım.

İbo can
1 yıl önce

Çok kötü oldu :(( U19 bu sefer iyi oynamadılar