Haber61 Spor Servisi
Süper Lig'de bu sezon gösterdiği inişli çıkışlı performansla eleştiri toplayan Trabzonspor ilk kez öne geçtiği bir karşılaşmada sahadan galip ayrıldı.
Süper Lig'de oynanan 7 karşılaşmada öne geçtiği hiç bir maçı kazanamayan Trabzonspor, Katar'da Al Sadd'a karşı oynadığı hazırlık maçında 2-0 öne geçtikten sonra sahadan 2-1 galip ayrıldı.
Bordo mavililer daha önce Fenerbahçe,Göztepe,Başakşehir ve Alanyaspor maçlarında öne geçmesine rağmen sahadan galibiyetle ayrılamamıştı.
Trabzonspor
Yayın tarihi:
08 Ekim 2017
22:00
Trabzonspor Türkiye'de yapamadığını Katar'da yaptı
Trabzonspor bu sezon ilk kez başardı...