| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 08 Ekim 2017 22:00

Trabzonspor Türkiye'de yapamadığını Katar'da yaptı

Trabzonspor bu sezon ilk kez başardı...

Haber61 Spor Servisi

Süper Lig'de bu sezon gösterdiği inişli çıkışlı performansla eleştiri toplayan Trabzonspor ilk kez öne geçtiği bir karşılaşmada sahadan galip ayrıldı.

Süper Lig'de oynanan 7 karşılaşmada öne geçtiği hiç bir maçı kazanamayan Trabzonspor, Katar'da Al Sadd'a karşı oynadığı hazırlık maçında 2-0 öne geçtikten sonra sahadan 2-1 galip ayrıldı.

Bordo mavililer daha önce Fenerbahçe,Göztepe,Başakşehir ve Alanyaspor maçlarında öne geçmesine rağmen sahadan galibiyetle ayrılamamıştı.

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!