Haber61 Spor Servisi
Trabzonspor’un Başakşehir’e 1-0 mağlup olduğu karşılaşmanın bitiş düdüğü ile birlikte taraftarlar yönetime büyük tepki gösterdi.
Protokol tribünün yanındaki taraftarların da “Yönetim İstifa” tezahüratları yapmasının ardından yöneticilerle bazı taraftarlar arasında tartışma yaşandı.
Taraftarların sert tepkisi üzerine yöneticilerden Coşkun Bülbül’ün karşılık vermesiyle büyüyen kavgayı araya giren diğer yönetici ve taraftarlar ayırarak sonlandırdı.
Stad çıkışında da yöneticilerin gergin olduğu gözlenirken yönetici Ali Rıza Egemen Haber61’e yaptığı açıklamada “İstifa falan yok. Herkes aklını başına alsın” ifadelerini kullandı.
Tüm Yorumlar (67)
Merdo
8 yıl önceBakalım istifa var mı yok mu görecez doktor bozuntusu ameliyat etmeye benzemez bu işler bi maç daha kaybedin ozaman görecem sizleri var mı yok mu
Reis
8 yıl önceBasın tesisleri bunlardan başka türlü anlıyacağı yok ah ben Trabzon’da olsam şimdi
Özer ĶILIC
8 yıl önceulan taraftar sizi istemiyo bir is bildiniz yok defolun gidin
Bayro
8 yıl önceUtanmaz adama bak herkes aklını başına alacakmis.biraz utanın sıkılın siz gidene kadar bu takımı tutmuyorum inşAllah siz kalırsanız trabzonspor ligden düşer.
Ali
8 yıl önceİstifa etmeyin babanız verdi size o koltukları utanmaz adamlar
Ali
8 yıl önceİstifa etmeyin babanız verdi size o koltukları utanmaz adamlar
ASKER61
8 yıl öncemuharrem çırak ve ekibi sizde ar haya utanma olsa bir dakika o kulübün başında kalmazsınız hepinizin yüzüne tükürseler yağmur yağıyor dersiniz bırakın gidin lan
firtina61
8 yıl öncecok yazik basaksehirli futbolcular bedava oynuyor aa adamlar topda oynuyor, bizimkilerinde karni tok sirti pek para nasilsa geliyor deyip sürünüyorlar sagda. yönetim senin yapacan is degil trabzonsporu yönetmek cek git belki adam akilli trabzonlu yönetim gelir
dren
8 yıl öncebu ts taraftarının beğendiği bi şey var mı çıkarınız için koca camiayı yok ettiniz kşmse anlamıyo bi siz akıllısınız
Oflu
8 yıl önceSiz kimsiniz istifa falan yokmus bu takimin sahipleri biziz biz istersek gidersiniz ayagini denk al doktor bozuntusu .
A
8 yıl önceRezalet diyecek bişey yok Bizim aklımız başında da siz kime hizmet ediyorsunuz
Mehmet
8 yıl önceDefolup gidinlan yüzsüzler
Taraftar
8 yıl önceYönetici müsveddesi sen haklısın. Bu taraftarkì hiç bir yönetime tanımadığı tolaransı size tanıdı. Sen çok haklısın. Trabzonumun o eski heycanĺı taraftarı olsaydı sen ahkam kesmeyi bırak o stadtan nasıl canlı çıkarım onun hesaplarını yapardın. O yüzden sen çok haklısın
yılmaz topal
8 yıl önceUtanmaz yönetim ne olacak
musa
8 yıl öncegetirin hacıosmanı kümeye gidersiniz belki
s.... git
8 yıl önceistifa onurlu insanların davranışıdır sizlerden böyle bir davranış beklemek hata olurdu zaten tıpkı rol model aldıklarınız gibisiniz.
Erdal keskin
8 yıl önceHaklısın sayin egemen ,zaten haysiyetli insanlar istifa eder.
Dede
8 yıl önceKim bu Rıza Egemen.Parasını veren sahibinin ağzıyla konuşan zavallı.Bu adam kaşınıyor
sedat
8 yıl önceyönetim kalsin taraftar olmayanlar gitsin 3-5 kiside rahatca mac seyreder capulculara kalsa her maglubiyet sonrasi yeni yönetim ister utanmadan
Dede
8 yıl önceTrabzonda yaşayan gerçek taraftara sesleniyorum.Allahını seven o kulübü bassın ve o yönetici ve T.Direktör bozuntularını o şehirden göndersin
adnan
8 yıl öncets taraftari bukulubun dusmani gibi sadece alt yapiya sahip cikmali yabanci istemiyoruz ancak boyle sanpiyonluk gelir baskasi seni dusunmez parayi alip yatar kendi evladin bedava olume gider
Serkan
8 yıl önceAsıl siz aklımızı başınıza alın yeter somurdugunuz trabzonsporu defolun gidin artık taraftarında sabrını sınamayın
Muammer
8 yıl önceTesislere hucum Mala zarar vermeden basin heryeri yoksa bunlarin gidecegi yok yoksa daha cok aglariz
Tahsin
8 yıl önceEgemen düzgün konuş.Sen kimsin herkez aklini başina alsin diyor.Trabzon şehri son yillarda bazi şeyleri sadece izliyorsa asaletinderdir.Ama bizi delirtmeyin.Ozaman kim aklini başina alir görürsun
çakıroğlu
8 yıl önceaklını başına alsın derken? bu laf seni bundan sonra trabzona zor yönetici yaptırır birader
ŞEHZADE
8 yıl önceNiye istifa etsinlerki.Ne paralar dönüyor işin içinde.
Hayati Kahveci
8 yıl önceistifalarla zaten bu günlere geldik....mesele aklı başında topçu almak ve oynamak, o da bizde yok.
biz trabzonluyuz
8 yıl önceherkes aklini basina alacakmis taraftara hakaret ediyor birde.abik abişoglu ve yonetimi sizden daha buyuk mucadele veriyor.
Yalcinx5
8 yıl önceTaraftarda is yok mac bitsin protestonu yap ama nerde o kafa bence seyircisiz oynasin takim moralmen cokertiyonuz yazik ya
Osay61
8 yıl önceHerkes yıkmak peşinde sonra ne olacak bilen yok.
biz trabzonluyuz
8 yıl öncenerdesin i.h.o baskan yetiş.hic olmazsa kafamizi dik gezdiriyordun trabzon insanini her daim yuceltiyordun.adamsin haciosmanoglu
ali
8 yıl öncegenel kurulun oylarıyla başkan seçilmiştir kendisi. vermeseydiniz oy. burada yorum yapacağınıza kongreye üye olun sahip çıkın. öyle oflular grubunun 100 oyu bilmem ne grubunun bilmem kaç oyu var diye oy satmasaydınız
Temel Şimşek
8 yıl önceSeyirci yüzde yüz haklı bu yönetim istifa etmelidir mahlesef Trabzonspor yönetimi futbolcunun yanında değil bazı futbolcular sahada resmen geziniyorlar hele hele yabancı futbolcular bu futbolcuları görmezlermi acaba anlaşılır değil mahlesef sen kendi sahandaki maçları alacaksınki seyircin memnun olsun birdahaki maça gelsin takımını desteklesin ama mahlesef Trabzonspor da bu anlayış ölmüş rahmete kavuşmuş sen her hafta beceriksiz futbol oynamaya devam edersen tabiki seyirci sana istifa diyecek birde TÜRKİYE birinci liginde Trabzonspor u yenemeyen takım takım değildir TÜRKİYE birinci liginde en rezil futbolu oynayan Trabzonspor dur üzülerek söylüyorum doğruları söylemek mecburiyetindeyiz ama şu kesin Trabzonspor yönetimi istifa etmelidir bende seyirci gibi düşünüyorum ne hikmetse bu yönetim eski yönetimlerin yaptıkları hataların aynisini devam ettiriyorlar sanki anlaşmalı gibi .
Eolions
8 yıl önceküme düşene kadar bu yönetim kalsın. Belki utanır bırakırlar. Rezil başkan rezalet futbol
Horyanlı kazim
8 yıl önceTaraftarlarımız her zaman haklıdır onlar olmasa TS de olmaz bizim o yöneticiler gibi deyiliz bizim bir tane TS miz var onla yatarız onla kalkariz onlar alacaklarını alır bazılarında köşeyi dönerler biz taraftarlar kalbimizi veriyoruz onun için taraftarlar her zaman haklıdır yönetici ne dediklerini bilmesi gerekir,
Fetih
8 yıl önceHerkes aklını başına alsın derken? Bu tepki taraftara mı? Ali Rıza Egemen ve diğer yöneticiler aklını başına alıp Trabzonsporu ne hale getirdik diye düşündü mü? Oynamaya Volkan Şen denilen futbolcuya yıllık 800bin euro verirken yusufu neden 250 bin TL Ye oynatıyoruz dediler mi? Bu sosaya yıllık neden 3.5 milyon euro veriyoruz dediler mi? Olumlu tek bir hamlelerini söylesinler. Tek bir hamle? Ne yaptılar? Çıksın desinler ki Trabzonspor için şunu yaptık? Ne yaptılar. Bu yönetimin aldığı topçulardan kaç tanesi oynuyor bir desinler? Ve taraftara dediyse bu lafı çıksın adam akıllı Özür dilerim. AKLINI BAŞINA ALMASINI BİLİRİZ Sn egemenin. Sen kimsin de kimi tehdit ediyorsun terbiyesiz herif. Sizin gibiler ne oldum delisi adamlar yüzünden nefret ettim Trabzonspor'dan. Beceremiyorsunuz beceremedinizde vizyonu misyonu olmayan insanlar topluluğusunuz. Şirketlerinin para basıyor. Trabzonspora tek bir olumlu hamleniz yok. Lütfen m.usta ve yöneticileri ve m.ustanın şımarık oğlu bu şehri terk etsinler ve Trabzonsporu anmasınlar
Kanser sebebi
8 yıl önceBu takımın başına trabzonda yaşayan maçtan sonra soluğu istanbul da almayan bu sokakların ruhunu bilen kravat takmayan başkanlar lazım koskoca trabzonu 3 tane doktor yönetiyor
Yönetimin aklı nerde ??
8 yıl önceBorc ne kadardı ne oldu ? Avrupa kupalarına kalamazsak ne olacak ??? Yineticilerin umurunda degil galiba !!!
Ahmet Arslan
8 yıl önceNiye istifa etsinler ki.Son derece başarılılar.Bir taraftan şampiyonluk diğer taraftan avrupa kupaları...
Yasin
8 yıl önceİstifa olacakda ne olacak boz yap boz yap takım ekonomik olarak batma noktasına geldi. Sportif başarıda gelmedi. Takıma destek olmak lazım. Böyle davranmakla taraftar takımına zarar veriyor
Turan
8 yıl önceİho gelsin kendi pisliğini temizlesin . Kulübü batıran 500 milyon borç ve çöp bir takım bırakıp gitti!! Şimdi usta ve ekibine laf söyleyenler utanın biraz kulübü ne kadar geliştirdi ayıptır
İho
8 yıl önceHepiniz gideceksiniz iho gelecek bu kulüpten gidin İstinye üniversitesinde kendinize iş bulun tarihin en rezil günlerini yaşıyoruz nedemek istifa yok aklınizi basiniza alın aklını başına alacak biri varsa oda sizsiniz .... yalanın batsın yalancısın
Hayalet
8 yıl önceNedemek aklınızı başınıza alın almazsak ne olacak ali rıza
BURHAN ASAF
8 yıl önceAli Rıza Egemen sizler önce işinizi adam gibi yapın sen ne kadar davanda haklısın gibi başarılı olmuşsun gibi takıma birileri engel oluyormuş gibi cıkmışsın boş konuşuyorsun asıl sizler aklınızı başınıza alın
Uğur şirin
8 yıl önceTaraftar haklı olarak çok büyük beklentiler ve başarılar istiyor yönetimlerde buna paralel vaadler sözler veriyorlar ama malesef artık 3 büyük camianın arasından sıyrılıp sampiyon olmak hayal bunu kabul etmrk lazım yoksa birbirimizi bogazlamaya kadar varacak bu iş trabzonspor konya gençler kayseri gibi kabul etmek lazım
istanbul lu
8 yıl önceiho ve usta elele..müthiş ikili..çok kısmetliyiz..yazıklar olsun sizlere. ..defolun gidin..
barış
8 yıl öncerezil insanlar, utanmadan istifa yok diyor
Batuhan
8 yıl önceİho takımı batırdı cardozo mbiya varıs costant bosingva maluda Ekici Özer hurmacı transferlerini yaptığından dolayı :) ama o kadroyu TFF doğradı hatırlarsınız dimi...bu yönetimin aldığı hanki yabancının takıma katkısı var:) sosa nın mı? Castillo nun mu ? Onazı nın mı? Kucka nınmı? Bero nun mu ? Ndoye mu hugomu? Yabancıların katkısı sıfır
Mehmet
8 yıl önceHala iho diyen arkadaşlar var etmeyin bu iki yönetim bizi sıradanlaştırdıgi yetmezmiş gibi borcumuzu da artırdı bu muhakkak gidecek yazık olur tekrar iho gelirse
Pehlivan cavdar
8 yıl önceTamam takimin borcu olabilir bizim zaden bir trabzonumuz var kac hafdadir bi kalibiyet olsun yazik bu insanlara trabzonlu olarak baska bir tarafdar yaninda bizi kucuk birakmaya kimse in hakki yok
Hakan
8 yıl önceAli rıza egemen sen dr olabilirsin ama sen dr luk olmuşsun kim aklını başına toplayacak anlamadım kendine gel bence siz vesizin gibi yönetiçiyim diyenler akıllarını başına toplasın ve bu takımın yakasından düşün.kim kimin ne olduğunu biliyor
Savaş
8 yıl önceKongre için Aralık ayı beklenmemeli. Yeni yönetimin önünün açık olması lazım. Derhal kongre kararı alınıp gelecek sezon için rota çizilmeli. Bu şekilde işimiz çok zor. Eğer seneye başarısız olunursa yönetim Aralık ayında değişecek ve 1 sezonumuz daha gitmiş olacak.
Trabzon:
8 yıl önceSenin aklin basindami
Cem ziya
8 yıl önceSiz kim istanbul takımını yenmek kim
Lutfullahdurgut
8 yıl önceVahit gitsin dediniz gitti.sonra ne odu.hangi oyncu kötü.teknik direktörler taktik bilmiyor.okay ndoye beri takımda oynarken kazaniyorlardi rizayla beraber.pereira oynamaya başladı.takım kaybetti.o kanatta ki zekiye ne oldu.yusuf erdoğan nerede bursada camla basla oynuyor.yusufla aponun jenerik hareketleri var ama olumlu paslar yok.bende oynasam o kadar ara sıra asis yaparım.sosa 'nin yanına kazma dirayetli adam lazim.o da bero . besiktas ta atı ba verdi.görevi takozluk yapmak.
reis2
8 yıl öncesonunda o olacak
sungur
8 yıl önceadamın derdi koltukmuş demek ki? böyle bir günde hala koltuğa nasıl yapışırım derdinde. şike davasını kaybediyorsun, çaba göstermiyorsun, borç 1 milyarı buldu, ligte 7. ci olmuşsun daha da düşeceksin belli, kupada yoksun. sizin kadar yöneticiliği sokaktaki her adam yapardı
Yusuf
8 yıl önceTop yek ün gideceksiniz
sporcu
8 yıl öncene demek aklimizi basiniza ain.sen Taraftari tehdit mi ediyosun.birakin gidin sizleri sevmiyoruz
Fathe
8 yıl önceAdamdaki öz güvene bak, kendini aziz yıldırım sanıyor. Sizin ben zihniyetinizin. Siz olduğunuz sürece ne stata gelirim nede bi katkı sağlarım.bütün taraftarımız bir olup bu yönetimi kovmazsak sonumuz gençlerbirliği olur.
Muhammet SARIHAN
8 yıl önceMuharrem USTA sen iş adamısın daha fazla kendini lekelemeden istifa et.Bu iş hastane yönetmeye benzemez.
Ali Yıldız
8 yıl önceSayın TS yöneticileri Allah aşkına şu soruma cevap verin lütfen bakın ben gayet sakinim, yabancı veya yerli futbolcuların hangisine TS nin tarihini büyüklüğünü şehrin değerlerini futbol aşkını oturup birebir anlattınız. Hangisiyle hedef belirlediniz hangisine hedeflerimizi anlattınız bana bir örnek gösterin lütfen.
ulviii
8 yıl önceBu takımın gerçek sahibi taraftardır.Aklını başına alacak olan birtek siz varsınız koltuk meraklısı parazitler...
ÖMER
8 yıl öncekendini beğenmiş bu yöneticilerle futboldan anlamayan başkanla maçın gidişatına müdahale edemeyen hocayla bu trabzonspor bir yere varamaz. olan yine bu trabzona gönül vermiş taraftara olur
vatandaş ahmet
8 yıl önceAklınızı başınıza alın diyen zat_ı muhterem acaba kombine biletini kendi cebinden mi almış merak ediyorum?Çalıştığı cezaevi hekimliğinde kaç gün işe gidip kaç gün gitmemiş onu da merak ettim.Kardeş sen önce kendi işini bir düzgün yapta sonra yöneticiliğe soyun.
sönmez
8 yıl öncesen haddini bi bil biz biliriz kalıbınız bu kadar işte ancak kabadayılık yaparsınız yazıklar olsun yönetim size madara ettiniz koca Trabzonu
Alperen
8 yıl önceyaziklar olsun böyle yöneticilere siz bu taraftar olmassa bi hicsiniz Abi Ben Inuit Bubi Bilmem ama trabzonspor in baskani konusdumu gütige sesi karizmasi olacak bu Balkan konusdumu Ben utaniyom Adamsapfel Erlen hamuru yok en sonunda Bubi yazdilar Bahnsystem Hella size yönetim