| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 18 Şubat 2018 18:31

Trabzonspor tribününde kavga!

Maç sonrasında gerilim yükseldi

Haber61 Spor Servisi

Trabzonspor’un  Başakşehir’e 1-0 mağlup olduğu karşılaşmanın bitiş düdüğü ile birlikte taraftarlar yönetime büyük tepki gösterdi.


Protokol tribünün yanındaki taraftarların da “Yönetim İstifa” tezahüratları yapmasının ardından yöneticilerle bazı taraftarlar arasında tartışma yaşandı.

Taraftarların sert tepkisi üzerine yöneticilerden Coşkun Bülbül’ün karşılık vermesiyle büyüyen kavgayı araya giren diğer yönetici ve taraftarlar ayırarak sonlandırdı.

Stad çıkışında da yöneticilerin gergin olduğu gözlenirken yönetici Ali Rıza Egemen Haber61’e yaptığı açıklamada “İstifa falan yok. Herkes aklını başına alsın” ifadelerini kullandı.




 

Yorumlar (67)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

M
Merdo
8 yıl önce

Bakalım istifa var mı yok mu görecez doktor bozuntusu ameliyat etmeye benzemez bu işler bi maç daha kaybedin ozaman görecem sizleri var mı yok mu

R
Reis
8 yıl önce

Basın tesisleri bunlardan başka türlü anlıyacağı yok ah ben Trabzon’da olsam şimdi

Özer ĶILIC
8 yıl önce

ulan taraftar sizi istemiyo bir is bildiniz yok defolun gidin

B
Bayro
8 yıl önce

Utanmaz adama bak herkes aklını başına alacakmis.biraz utanın sıkılın siz gidene kadar bu takımı tutmuyorum inşAllah siz kalırsanız trabzonspor ligden düşer.

A
Ali
8 yıl önce

İstifa etmeyin babanız verdi size o koltukları utanmaz adamlar

Tüm Yorumlar (67)

M
Merdo
8 yıl önce

Bakalım istifa var mı yok mu görecez doktor bozuntusu ameliyat etmeye benzemez bu işler bi maç daha kaybedin ozaman görecem sizleri var mı yok mu

R
Reis
8 yıl önce

Basın tesisleri bunlardan başka türlü anlıyacağı yok ah ben Trabzon’da olsam şimdi

Özer ĶILIC
8 yıl önce

ulan taraftar sizi istemiyo bir is bildiniz yok defolun gidin

B
Bayro
8 yıl önce

Utanmaz adama bak herkes aklını başına alacakmis.biraz utanın sıkılın siz gidene kadar bu takımı tutmuyorum inşAllah siz kalırsanız trabzonspor ligden düşer.

A
Ali
8 yıl önce

İstifa etmeyin babanız verdi size o koltukları utanmaz adamlar

A
Ali
8 yıl önce

İstifa etmeyin babanız verdi size o koltukları utanmaz adamlar

A
ASKER61
8 yıl önce

muharrem çırak ve ekibi sizde ar haya utanma olsa bir dakika o kulübün başında kalmazsınız hepinizin yüzüne tükürseler yağmur yağıyor dersiniz bırakın gidin lan

F
firtina61
8 yıl önce

cok yazik basaksehirli futbolcular bedava oynuyor aa adamlar topda oynuyor, bizimkilerinde karni tok sirti pek para nasilsa geliyor deyip sürünüyorlar sagda. yönetim senin yapacan is degil trabzonsporu yönetmek cek git belki adam akilli trabzonlu yönetim gelir

D
dren
8 yıl önce

bu ts taraftarının beğendiği bi şey var mı çıkarınız için koca camiayı yok ettiniz kşmse anlamıyo bi siz akıllısınız

O
Oflu
8 yıl önce

Siz kimsiniz istifa falan yokmus bu takimin sahipleri biziz biz istersek gidersiniz ayagini denk al doktor bozuntusu .

A
A
8 yıl önce

Rezalet diyecek bişey yok Bizim aklımız başında da siz kime hizmet ediyorsunuz

M
Mehmet
8 yıl önce

Defolup gidinlan yüzsüzler

T
Taraftar
8 yıl önce

Yönetici müsveddesi sen haklısın. Bu taraftarkì hiç bir yönetime tanımadığı tolaransı size tanıdı. Sen çok haklısın. Trabzonumun o eski heycanĺı taraftarı olsaydı sen ahkam kesmeyi bırak o stadtan nasıl canlı çıkarım onun hesaplarını yapardın. O yüzden sen çok haklısın

Y
yılmaz topal
8 yıl önce

Utanmaz yönetim ne olacak

M
musa
8 yıl önce

getirin hacıosmanı kümeye gidersiniz belki

S
s.... git
8 yıl önce

istifa onurlu insanların davranışıdır sizlerden böyle bir davranış beklemek hata olurdu zaten tıpkı rol model aldıklarınız gibisiniz.

E
Erdal keskin
8 yıl önce

Haklısın sayin egemen ,zaten haysiyetli insanlar istifa eder.

D
Dede
8 yıl önce

Kim bu Rıza Egemen.Parasını veren sahibinin ağzıyla konuşan zavallı.Bu adam kaşınıyor

S
sedat
8 yıl önce

yönetim kalsin taraftar olmayanlar gitsin 3-5 kiside rahatca mac seyreder capulculara kalsa her maglubiyet sonrasi yeni yönetim ister utanmadan

D
Dede
8 yıl önce

Trabzonda yaşayan gerçek taraftara sesleniyorum.Allahını seven o kulübü bassın ve o yönetici ve T.Direktör bozuntularını o şehirden göndersin

A
adnan
8 yıl önce

ts taraftari bukulubun dusmani gibi sadece alt yapiya sahip cikmali yabanci istemiyoruz ancak boyle sanpiyonluk gelir baskasi seni dusunmez parayi alip yatar kendi evladin bedava olume gider

S
Serkan
8 yıl önce

Asıl siz aklımızı başınıza alın yeter somurdugunuz trabzonsporu defolun gidin artık taraftarında sabrını sınamayın

M
Muammer
8 yıl önce

Tesislere hucum Mala zarar vermeden basin heryeri yoksa bunlarin gidecegi yok yoksa daha cok aglariz

T
Tahsin
8 yıl önce

Egemen düzgün konuş.Sen kimsin herkez aklini başina alsin diyor.Trabzon şehri son yillarda bazi şeyleri sadece izliyorsa asaletinderdir.Ama bizi delirtmeyin.Ozaman kim aklini başina alir görürsun

çakıroğlu
8 yıl önce

aklını başına alsın derken? bu laf seni bundan sonra trabzona zor yönetici yaptırır birader

ŞEHZADE
8 yıl önce

Niye istifa etsinlerki.Ne paralar dönüyor işin içinde.

H
Hayati Kahveci
8 yıl önce

istifalarla zaten bu günlere geldik....mesele aklı başında topçu almak ve oynamak, o da bizde yok.

B
biz trabzonluyuz
8 yıl önce

herkes aklini basina alacakmis taraftara hakaret ediyor birde.abik abişoglu ve yonetimi sizden daha buyuk mucadele veriyor.

Y
Yalcinx5
8 yıl önce

Taraftarda is yok mac bitsin protestonu yap ama nerde o kafa bence seyircisiz oynasin takim moralmen cokertiyonuz yazik ya

O
Osay61
8 yıl önce

Herkes yıkmak peşinde sonra ne olacak bilen yok.

B
biz trabzonluyuz
8 yıl önce

nerdesin i.h.o baskan yetiş.hic olmazsa kafamizi dik gezdiriyordun trabzon insanini her daim yuceltiyordun.adamsin haciosmanoglu

A
ali
8 yıl önce

genel kurulun oylarıyla başkan seçilmiştir kendisi. vermeseydiniz oy. burada yorum yapacağınıza kongreye üye olun sahip çıkın. öyle oflular grubunun 100 oyu bilmem ne grubunun bilmem kaç oyu var diye oy satmasaydınız

T
Temel Şimşek
8 yıl önce

Seyirci yüzde yüz haklı bu yönetim istifa etmelidir mahlesef Trabzonspor yönetimi futbolcunun yanında değil bazı futbolcular sahada resmen geziniyorlar hele hele yabancı futbolcular bu futbolcuları görmezlermi acaba anlaşılır değil mahlesef sen kendi sahandaki maçları alacaksınki seyircin memnun olsun birdahaki maça gelsin takımını desteklesin ama mahlesef Trabzonspor da bu anlayış ölmüş rahmete kavuşmuş sen her hafta beceriksiz futbol oynamaya devam edersen tabiki seyirci sana istifa diyecek birde TÜRKİYE birinci liginde Trabzonspor u yenemeyen takım takım değildir TÜRKİYE birinci liginde en rezil futbolu oynayan Trabzonspor dur üzülerek söylüyorum doğruları söylemek mecburiyetindeyiz ama şu kesin Trabzonspor yönetimi istifa etmelidir bende seyirci gibi düşünüyorum ne hikmetse bu yönetim eski yönetimlerin yaptıkları hataların aynisini devam ettiriyorlar sanki anlaşmalı gibi .

E
Eolions
8 yıl önce

küme düşene kadar bu yönetim kalsın. Belki utanır bırakırlar. Rezil başkan rezalet futbol

H
Horyanlı kazim
8 yıl önce

Taraftarlarımız her zaman haklıdır onlar olmasa TS de olmaz bizim o yöneticiler gibi deyiliz bizim bir tane TS miz var onla yatarız onla kalkariz onlar alacaklarını alır bazılarında köşeyi dönerler biz taraftarlar kalbimizi veriyoruz onun için taraftarlar her zaman haklıdır yönetici ne dediklerini bilmesi gerekir,

F
Fetih
8 yıl önce

Herkes aklını başına alsın derken? Bu tepki taraftara mı? Ali Rıza Egemen ve diğer yöneticiler aklını başına alıp Trabzonsporu ne hale getirdik diye düşündü mü? Oynamaya Volkan Şen denilen futbolcuya yıllık 800bin euro verirken yusufu neden 250 bin TL Ye oynatıyoruz dediler mi? Bu sosaya yıllık neden 3.5 milyon euro veriyoruz dediler mi? Olumlu tek bir hamlelerini söylesinler. Tek bir hamle? Ne yaptılar? Çıksın desinler ki Trabzonspor için şunu yaptık? Ne yaptılar. Bu yönetimin aldığı topçulardan kaç tanesi oynuyor bir desinler? Ve taraftara dediyse bu lafı çıksın adam akıllı Özür dilerim. AKLINI BAŞINA ALMASINI BİLİRİZ Sn egemenin. Sen kimsin de kimi tehdit ediyorsun terbiyesiz herif. Sizin gibiler ne oldum delisi adamlar yüzünden nefret ettim Trabzonspor'dan. Beceremiyorsunuz beceremedinizde vizyonu misyonu olmayan insanlar topluluğusunuz. Şirketlerinin para basıyor. Trabzonspora tek bir olumlu hamleniz yok. Lütfen m.usta ve yöneticileri ve m.ustanın şımarık oğlu bu şehri terk etsinler ve Trabzonsporu anmasınlar

K
Kanser sebebi
8 yıl önce

Bu takımın başına trabzonda yaşayan maçtan sonra soluğu istanbul da almayan bu sokakların ruhunu bilen kravat takmayan başkanlar lazım koskoca trabzonu 3 tane doktor yönetiyor

Y
Yönetimin aklı nerde ??
8 yıl önce

Borc ne kadardı ne oldu ? Avrupa kupalarına kalamazsak ne olacak ??? Yineticilerin umurunda degil galiba !!!

A
Ahmet Arslan
8 yıl önce

Niye istifa etsinler ki.Son derece başarılılar.Bir taraftan şampiyonluk diğer taraftan avrupa kupaları...

Y
Yasin
8 yıl önce

İstifa olacakda ne olacak boz yap boz yap takım ekonomik olarak batma noktasına geldi. Sportif başarıda gelmedi. Takıma destek olmak lazım. Böyle davranmakla taraftar takımına zarar veriyor

T
Turan
8 yıl önce

İho gelsin kendi pisliğini temizlesin . Kulübü batıran 500 milyon borç ve çöp bir takım bırakıp gitti!! Şimdi usta ve ekibine laf söyleyenler utanın biraz kulübü ne kadar geliştirdi ayıptır

İho
8 yıl önce

Hepiniz gideceksiniz iho gelecek bu kulüpten gidin İstinye üniversitesinde kendinize iş bulun tarihin en rezil günlerini yaşıyoruz nedemek istifa yok aklınizi basiniza alın aklını başına alacak biri varsa oda sizsiniz .... yalanın batsın yalancısın

H
Hayalet
8 yıl önce

Nedemek aklınızı başınıza alın almazsak ne olacak ali rıza

B
BURHAN ASAF
8 yıl önce

Ali Rıza Egemen sizler önce işinizi adam gibi yapın sen ne kadar davanda haklısın gibi başarılı olmuşsun gibi takıma birileri engel oluyormuş gibi cıkmışsın boş konuşuyorsun asıl sizler aklınızı başınıza alın

U
Uğur şirin
8 yıl önce

Taraftar haklı olarak çok büyük beklentiler ve başarılar istiyor yönetimlerde buna paralel vaadler sözler veriyorlar ama malesef artık 3 büyük camianın arasından sıyrılıp sampiyon olmak hayal bunu kabul etmrk lazım yoksa birbirimizi bogazlamaya kadar varacak bu iş trabzonspor konya gençler kayseri gibi kabul etmek lazım

I
istanbul lu
8 yıl önce

iho ve usta elele..müthiş ikili..çok kısmetliyiz..yazıklar olsun sizlere. ..defolun gidin..

B
barış
8 yıl önce

rezil insanlar, utanmadan istifa yok diyor

B
Batuhan
8 yıl önce

İho takımı batırdı cardozo mbiya varıs costant bosingva maluda Ekici Özer hurmacı transferlerini yaptığından dolayı :) ama o kadroyu TFF doğradı hatırlarsınız dimi...bu yönetimin aldığı hanki yabancının takıma katkısı var:) sosa nın mı? Castillo nun mu ? Onazı nın mı? Kucka nınmı? Bero nun mu ? Ndoye mu hugomu? Yabancıların katkısı sıfır

M
Mehmet
8 yıl önce

Hala iho diyen arkadaşlar var etmeyin bu iki yönetim bizi sıradanlaştırdıgi yetmezmiş gibi borcumuzu da artırdı bu muhakkak gidecek yazık olur tekrar iho gelirse

P
Pehlivan cavdar
8 yıl önce

Tamam takimin borcu olabilir bizim zaden bir trabzonumuz var kac hafdadir bi kalibiyet olsun yazik bu insanlara trabzonlu olarak baska bir tarafdar yaninda bizi kucuk birakmaya kimse in hakki yok

H
Hakan
8 yıl önce

Ali rıza egemen sen dr olabilirsin ama sen dr luk olmuşsun kim aklını başına toplayacak anlamadım kendine gel bence siz vesizin gibi yönetiçiyim diyenler akıllarını başına toplasın ve bu takımın yakasından düşün.kim kimin ne olduğunu biliyor

S
Savaş
8 yıl önce

Kongre için Aralık ayı beklenmemeli. Yeni yönetimin önünün açık olması lazım. Derhal kongre kararı alınıp gelecek sezon için rota çizilmeli. Bu şekilde işimiz çok zor. Eğer seneye başarısız olunursa yönetim Aralık ayında değişecek ve 1 sezonumuz daha gitmiş olacak.

T
Trabzon:
8 yıl önce

Senin aklin basindami

C
Cem ziya
8 yıl önce

Siz kim istanbul takımını yenmek kim

L
Lutfullahdurgut
8 yıl önce

Vahit gitsin dediniz gitti.sonra ne odu.hangi oyncu kötü.teknik direktörler taktik bilmiyor.okay ndoye beri takımda oynarken kazaniyorlardi rizayla beraber.pereira oynamaya başladı.takım kaybetti.o kanatta ki zekiye ne oldu.yusuf erdoğan nerede bursada camla basla oynuyor.yusufla aponun jenerik hareketleri var ama olumlu paslar yok.bende oynasam o kadar ara sıra asis yaparım.sosa 'nin yanına kazma dirayetli adam lazim.o da bero . besiktas ta atı ba verdi.görevi takozluk yapmak.

R
reis2
8 yıl önce

sonunda o olacak

S
sungur
8 yıl önce

adamın derdi koltukmuş demek ki? böyle bir günde hala koltuğa nasıl yapışırım derdinde. şike davasını kaybediyorsun, çaba göstermiyorsun, borç 1 milyarı buldu, ligte 7. ci olmuşsun daha da düşeceksin belli, kupada yoksun. sizin kadar yöneticiliği sokaktaki her adam yapardı

Y
Yusuf
8 yıl önce

Top yek ün gideceksiniz

S
sporcu
8 yıl önce

ne demek aklimizi basiniza ain.sen Taraftari tehdit mi ediyosun.birakin gidin sizleri sevmiyoruz

F
Fathe
8 yıl önce

Adamdaki öz güvene bak, kendini aziz yıldırım sanıyor. Sizin ben zihniyetinizin. Siz olduğunuz sürece ne stata gelirim nede bi katkı sağlarım.bütün taraftarımız bir olup bu yönetimi kovmazsak sonumuz gençlerbirliği olur.

M
Muhammet SARIHAN
8 yıl önce

Muharrem USTA sen iş adamısın daha fazla kendini lekelemeden istifa et.Bu iş hastane yönetmeye benzemez.

A
Ali Yıldız
8 yıl önce

Sayın TS yöneticileri Allah aşkına şu soruma cevap verin lütfen bakın ben gayet sakinim, yabancı veya yerli futbolcuların hangisine TS nin tarihini büyüklüğünü şehrin değerlerini futbol aşkını oturup birebir anlattınız. Hangisiyle hedef belirlediniz hangisine hedeflerimizi anlattınız bana bir örnek gösterin lütfen.

U
ulviii
8 yıl önce

Bu takımın gerçek sahibi taraftardır.Aklını başına alacak olan birtek siz varsınız koltuk meraklısı parazitler...

ÖMER
8 yıl önce

kendini beğenmiş bu yöneticilerle futboldan anlamayan başkanla maçın gidişatına müdahale edemeyen hocayla bu trabzonspor bir yere varamaz. olan yine bu trabzona gönül vermiş taraftara olur

V
vatandaş ahmet
8 yıl önce

Aklınızı başınıza alın diyen zat_ı muhterem acaba kombine biletini kendi cebinden mi almış merak ediyorum?Çalıştığı cezaevi hekimliğinde kaç gün işe gidip kaç gün gitmemiş onu da merak ettim.Kardeş sen önce kendi işini bir düzgün yapta sonra yöneticiliğe soyun.

S
sönmez
8 yıl önce

sen haddini bi bil biz biliriz kalıbınız bu kadar işte ancak kabadayılık yaparsınız yazıklar olsun yönetim size madara ettiniz koca Trabzonu

A
Alperen
8 yıl önce

yaziklar olsun böyle yöneticilere siz bu taraftar olmassa bi hicsiniz Abi Ben Inuit Bubi Bilmem ama trabzonspor in baskani konusdumu gütige sesi karizmasi olacak bu Balkan konusdumu Ben utaniyom Adamsapfel Erlen hamuru yok en sonunda Bubi yazdilar Bahnsystem Hella size yönetim