Trendyol Süper Lig'in 38. ve son haftasında Onvo Antalyaspor'u 2-0 yenen Trabzonspor'da teknik direktör Fatih Tekke, "Ön alan baskısını sürekli yapabilen, top kendisindeyken oyun organizasyonlarında daha net ve daha farklı bir takım kurma amacım ve hedefim var. Umarım bu gerçekleşir." dedi.
Tekke, Corendon Airlines Park Antalya Stadı'ndaki maçın ardından düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulundu.
Tekke, karşılaşmanın kendilerinin üstünlüğüyle geçtiğini belirtti.
"İyi oynadığımız bir maçta hak ettiğimiz bir galibiyet aldık." ifadesini kullanan Tekke, 11 lig maçında iyi performans sergilediklerini ve tüm oyunculara bu nedenle teşekkür ettiğini kaydetti.
Birçok problem olmasına, oluşturulmasına rağmen "çok şey" başardıklarını aktaran Tekke, karşılaşmada 6 Trabzonlu oyuncunun sahada olmasına dikkati çekti.
Geldiği günden bu yana futbolcuların kendisinin dediklerini yapmaya çalıştığını anlatan Tekke, "Dışarıdan insanların bilmediği içeride bir futbol takımı değil insan grubu da vardı. Bunların psikolojik durumu da vardı. Şu an insanların çoğunun yüzü gülüyor. Bu önemli. Değiştirmek kolay değil." dedi.
"Çok büyük iş başardık"
Top rakipte ve kendilerindeyken planlarının olması gerektiğini düşünen bir teknik adam olduğunu aktaran Tekke, "Çok büyük iş başardık. Avrupa kupalarına gidebilir miydik? Evet, olabilirdi ama 11 hafta yetmedi. Sadece Fenerbahçe ve Galatasaray'a mağlup olduk. Üzücü ama totalde değerlendirme yaparsak başarılı bir dönem geçirdik. Odaklanmamız gereken dinamik oyuncu, dinamik bir takım. Ön alan baskısını sürekli yapabilen, top kendisindeyken oyun organizasyonlarında daha net ve daha farklı bir takım kurma amacım ve hedefim var. Umarım bu gerçekleşir." diye konuştu.
Transfer sürecinde gelecekler, gidecekler, kalmak isteyenler gibi birçok sorunla karşılaşacaklarına dikkati çeken Tekke, "Seneye yarışan bir takım inşallah olacak. Ben bu yüzden buradayım. Evlatlarınıza, kendi evlatlarınıza güvenin. Bugün burada oynayan çocuklarınıza güvenin. Bu çocukların güvene ve sürece ihtiyacı var. Bir anda olması mümkün değil. Sabretmek gerekiyor." ifadelerini kullandı.
Tekke, gidecek kalacak oyuncularla ilgili isim veremeyeceğini ancak Cihan Çanak'ın seneye takımda kalacağını sözlerine ekledi.
Tüm Yorumlar (32)
Yalcinx5
1 yıl önceBuyuk is basardik derken, kupa aldinda bizimmi haberimiz yok, bu takim sana buyuk geldi konusmalarin oyle gosteriyo
Nihat Özkanca
1 yıl önceHocam saviç ne alaka oyuna niye aldın anlamadım ?
TRABZON61
1 yıl önceYa git işine... Kendi kendini övüyor... bir tane maça olumlu etki eden hareketini göremedik... bu maçta bile elli tane hatası var... son dakikalarda SAVİÇ in ne işi var. Zubkov neden çıkarılır, BANZA neden oyunda tutulur... Gönderin şunu da gelecek yılı HEBA etmeyin... Bunun olası başarısızlıklarda KILIFları şimdiden hazır..
Yaşar
1 yıl önceDalga mı geçiyor hoca bizimle , akli yeteneğini yitirilmiş
Ts061
1 yıl önceYa sakamisin ligi 7 bitirmissin bütün derbileri yenilmissin finalde kupayı vermişsin Avrupa’ya gidemiyorsun ve iyi is başardık diyorsun evet Trabzonspor sıradan bi takım oldu yönetim bunu başardı kesin
Oflu
1 yıl önceBırak boş muhabbeti. Kupa finalinde rezil ettiniz bizi neyi başardınız?
NDedi
1 yıl önceneyi başardın?gs yendin kupayı aldın takımı avrupaya taşıdın derbilerde fb’yi yendin gs’yi yendin öylemi?lige havlu atmış formalite maçları zar zor kazandın. küme düşenler belli olmuş avrupaya gidecekler belli olmuş angarya maçları aldın! sen başardım diyorsun.Trabzonsporda olduğunu sana hatırlatırım. Alanya ve ya istanbulsporda kendini zannediyorsun herhalde.
Kemal kurt
1 yıl önceHocam biz fatih çiyiz sana teşekkür ediyorum çocukların hakkını yemeyelim futbolda sahaya çıkarsın 11 le mücadele edersin bizim uşaklar 15 kişi ile mücadele etti bunu kimse unutmasın takıma ve hocaya teşekkür ederim Allah yolunuzu açık etsin inşallah
Mesut
1 yıl önceLig bitmiş. Neyi başardın acaba. Rakibin Antalya değil. Rakiplerin büyütülmüş İstanbul'un üç semt takımı. Bunlara yenilmişsin. Kupayı rakibine hediye etmişsin. Halen başardık diyorsun. Ey Tekke sen önce gerçek rakiplerin kim olduğunu öğrenmen gerekir. Gelecek sezon yalnız ligde olacaksın. Bu kadroyla ufak dokunuşlarla şampiyonluğa oynayacağız diyemiyorsun. Senle olmaz.
Salihoglu
1 yıl önceBen senin cok büyük iṣ̌ basardigini düsünmüyorum. Biz farkli maclar mi izledik? Ne oynattigin belli degil. Vasat hocasin
Tonyalı
1 yıl önceBu neyin kafasını yaşıyor 44 puan fark yedin kupayı kaprisinle verdin hala başardık diyor git yat aşağı bu senin işin değil
Ahmet Can
1 yıl önceÇok büyük işler başardık derken. Kupami aldınız. Avrupa kupalarına mi gitmeye hak kazandiniz. Takıma genç yıldız mi kazandırdın ne yaptın. Bir Salihi oynattın onuda yerinde oynatmadin. Salih Boran başkan oynadı kötü mü oynadı. Onlar oynadı diye takimmi yenildi. Ozan dan lundstram dan draguş tan daha mı kötü oynadılar . Birde sıkan a neden taktın
Ts61
1 yıl önceSakamisin sen neyi basardin bu rezalet sezonda
Gercek Trabzonlu
1 yıl önceNe sacna sapan konusuyor okuyanda sampiyonlar ligini son anda kacirdi sanar birak sen bu isleri senden hoca moca olmaz.
Ahmet
1 yıl önceO zaman ben geçen hafta başka bir takım izledim sürekli pas hataları tacı i bile başkasına kaptıran bir takım izledim Samsunspor maçında
ts51
1 yıl öncegercekten cok buyuk ıs basardınız hedefsız bır macharıkasınız ne anlatıyorsun tekke allah askına futbolcuların psıkolojık durumundan dem vuruyorsun ,:) 1bucuk 2 mılyon para alıyorlar cokta umurlarında demagoji yi bıraksan
Nevzat
1 yıl önceEvet hele hele en büyük bașardigin iṣ Arda yerine bitmiṣ bir macda son dk. Savici oyuna alman bunu kimse baṣaramazdi.
Ahmet
1 yıl önceBiri şu adama istanbulsporun,Alanyasporun hocası olmadîğını anlatsın.Fatih hoca sana bir tavsiye,biz kendini beğenenleri,egosu yük olanları,dik dik konuşanı,hicbir başarısı yokken,kendini başarılı zannedenlere gicuk oluruz,seneye kafani azucuk değuştur
ERTOO
1 yıl önceTs'yi küme düşmekten kurtardığınız için bence de çok büyük iş yaptınız. Erto'ya rağmen ligde kalmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Erto varsa Ts diye bir takım yoktur. Tarihimizdeki en kötü ve en başarısız başkan Erto'dur. Yönetim istifa.
ozgur ata
1 yıl öncefatih senin ufkun dar olduğu icin büyük is basardigini sanabilirsin. Ikinciliğe bile razı olmayan TS taraftarına yedinciliği basariymiş gibi gösteremezsin
Ümit
1 yıl önceGit işine ya zaman kaybettirme
Ali İhsan DİNÇ
1 yıl önceFatih hocam, harabeyi ne kadar düzeltebilirsin bilmiyorum ama, birincisi transferi bu işin ehli olanlara yaptır. İkincisi, Trabzonspor fizik-kondüsyon gücü ile rakiplerinden üstün olsun. Kıytırık takımların Trabzonspora üstünlük kurduklarını görmeyelim artık.
ali yılmaz
1 yıl öncegüldürme beni sen iyi bir futbolcuydun ama asla iyi bir teknik adam değilsin yetersizsin kabul et
Maçkalı
1 yıl öncekupayımı aldık ilk 5' mi girip Avrupa ya mı gidiyoruz? Biz Trabzonsporuz sıradan bir takım olamayız
Mesela ne başardık
1 yıl önceSayın hocam mesela ne başardık şampiyon mu olduk kupamı aldık Avrupa kupalarınamı katıldık Türkiye kupasınımı aldık Trabzon 7. Bitirmiş ligi Sayın hocam
Vatandas
1 yıl önceDefans arkasına top atmayı ancak son haftada aklına geldi.giderek öğreniyor oda . Sene başlarken arapasinida öğrenir inşallah
Tomar
1 yıl önceCihan Çanak takımda kalacak mış niye malzemeci olarak mı. Ne var bu oyuncuda bizim göremediğimiz. İkili mücadeleler hep kayıp. Devamlı takipe anlansız fauller. Skor yok asist yok. Arapası yok. İstatikler hep dip. Takımda kalacakmış. Kalsın onun yerine siz ve yönetim gidersiniz. Ondan görürsünüz torpille oyuncu oynatmaya çalışmayı.
Son soz
1 yıl önceNe bekliyorsun üstün hizmet madalyası takılmasını mi? Neyi başardınız, başarısızlığı diyorsan son 3 sezondur, takım sen yokken de gayet başarısız işler yapıyordu.
Bilak
1 yıl önceLiderle aranda 950 puan var ha tabi bunuda başarabilmek her yiğidin harcı değil zor iş yani öyle her takım ve hocası yönetim bunu başaramaz adam tur bindirdi sana tur be anlatıyorsun yone mafya arkadaşların lamı takıldın ne yedin kafan mı iyi
Taraftar
1 yıl önceBakın bu adam ts hocası olamaz kendi büyük bi r golcü idi ama teknik adamlığı çok küçük, yazık edeceğiz bunada hami gibi şota gibi, adam kameralar karşısında konuşmayı beceremiyor
Gny
1 yıl önceBen banzayi 11 de görünce senin hoca olmadığını anladım. Sen küçük takimlarin büyük hocasi bile olmazsin. Alanya kümede zar zor kaldı. Belki de devam etsen alanya kume düşecekti. Bir tane onemli maç kazanamamissin. İki maçta GS ye rezil rüsva olmuşsun. Senden olmaz hocam. Bu kafa ile hemde hiç olmaz
HAKAN
1 yıl önceVAY BE MEMLEKETTE NE KADAR HOCA VAR FATİH TEKKEYE DERS VERİYORLAR GERÇİ FATİH DEĞİL GUARDIOLA GELSE ONA DA DERS VERECEKLER