| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 08 Temmuz 2025 23:28

Trabzonspor taraftarının istediği oyuncu Roma ile anlaştı

Trabzonspor’un uzun süredir transferini beklediği Arjantinli orta saha Leandro Paredes, AS Roma ile anlaşmaya vardı.

Trabzonspor’un uzun süredir kadrosuna katmak istediği Arjantinli orta saha oyuncusu Leandro Paredes, AS Roma ile anlaşmaya vardı.

Paul Onuachu’nun trabzon havalimanına inişi sırasında karşılamaya gelen taraftarlar tarafından “Paredes’i istiyoruz!” tezahüratları yapılmıştı.

Sözleşme detaylarına göre Paredes’in sabit ücreti 3,5 milyon avronun biraz altında. Ayrıca serbest kalma maddesi ve çeşitli eklerle birlikte toplam ücret 3,5 milyon avroya kadar çıkabilecek.

Yorumlar (11)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

H
HAHAHA
11 ay önce

Normal bir durum. Erto varsa kaybetmek bize haktır! Erto ile başarı gelmez, gelmeyecek! Erto istifa, yönetim istifa.

A
Abuzer
11 ay önce

:)) bizim başkan 2. Sınıf adamları alamıyor parades yeni patates alır anca

B
bilal
11 ay önce

3,5 m eurolardan bahsediyorlar yönetimi suçlayacak bir durum yok adam gelmek istese bile bizim verebileceğimiz paralar değil bunlar

T
Tss61
11 ay önce

Aynen öyle ertugrul Dogan oldugu surece kimse trabzonspordan bisey beklemesin

S
Son söz
11 ay önce

İmparator neron gibi Romayı yakmaya gitti.Trabzonspor ise gidişini seyretti.

Tüm Yorumlar (11)

H
HAHAHA
11 ay önce

Normal bir durum. Erto varsa kaybetmek bize haktır! Erto ile başarı gelmez, gelmeyecek! Erto istifa, yönetim istifa.

A
Abuzer
11 ay önce

:)) bizim başkan 2. Sınıf adamları alamıyor parades yeni patates alır anca

B
bilal
11 ay önce

3,5 m eurolardan bahsediyorlar yönetimi suçlayacak bir durum yok adam gelmek istese bile bizim verebileceğimiz paralar değil bunlar

T
Tss61
11 ay önce

Aynen öyle ertugrul Dogan oldugu surece kimse trabzonspordan bisey beklemesin

S
Son söz
11 ay önce

İmparator neron gibi Romayı yakmaya gitti.Trabzonspor ise gidişini seyretti.

:
:(
11 ay önce

Roma’nın oyuncusu ROMA ile anlaşıyor. Söyleceklerim bu kadar.

ÖZŞİMŞİR
11 ay önce

NE BEKLİYORDUNUZ...

İstifaaaaa
11 ay önce

Yönetim istifaaaaaa. Ozanlı, Lundstramlı Chabanlı, Saviçli Draguslu bir takım artık izlemek istemiyoruuuuuuuz

B
Beykozlu
11 ay önce

Başkanı pek çok kez eleştirdim ama şu maliyet konusunda çıkamayacağız seviyelerde beklentisi olan futbolcular için bu adama nasıl kızıyor bazı taraftar anlamış değilim. Az biraz gerçekçi olun. Sezar’ın hakkı Sezar’a demişler. Zamanında Bartra ve Maxi Gomez çok iyi futbolcular olarak buraya getirildiler. Sonra ayrılırken maliyetleri yüzünden başımız ağrıdı. Kimse çıkıp Bartra ve Gomez kötü futbolculardı diyemez. Maliyetli futbolcu tutmadı mı baş ağrısı çok oluyor. Eleştiriler vicdanlı olmalı

T
Ts61
11 ay önce

Bu baskan oldugu surece kaliteli futbolcular trabzonspora gelmiyecek belli cunku bu Başkan cöp alip fesih etmeyi seviyor

D
Düşünen deli
11 ay önce

Saydığınız futbolcular zamanın iyi topçuları. Şimdi çöp