| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 02 Temmuz 2025 10:46 Güncellenme tarihi: 02 Temmuz 2025 14:25

Trabzonspor açıkladı! İşte Onuachu'nun Trabzon'a geliş saati

Trabzonspor’un unutulmaz golcüsü Paul Onuachu, bu akşam saat 21.00'da Trabzon’a geliyor.

Trabzonspor’un bir önceki sezon kiralık olarak kadrosunda yer alan ve performansıyla taraftarın gönlünde taht kuran Nijeryalı golcü Paul Onuachu, bu akşam Trabzon’a geliyor.

2023-2024 sezonunda attığı kritik gollerle hafızalarda yer eden 2.01 metre boyundaki forvet, yeniden bordo-mavili formayı giymeye hazırlanıyor.

İngiltere Premier Lig ekibi Southampton’da geçirdiği sezonun ardından Onuachu, özel uçakla saat 21.00 sularında Trabzon Havalimanı’na inecek.

Taraftarların yoğun ilgi göstermesi beklenen karşılamada, Onuachu’nun Trabzon’a gelişi Haber61 ekranlarından canlı yayınlanacak.

TRABZONSPOR'DA AÇIKLADI

Trabzonspor'dan yapılan açıklamada, "Yeni transferimiz Paul Onuachu’yu taşıyan özel uçağın bugün saat 21.00'de Trabzon Havalimanı'na varışı planlanmıştır." ifadeleri kullanıldı.

 

Yorumlar (8)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

E
Erdem
11 ay önce

Usulünden hayırlı olsun yazayım. Her sezonda 15 futbolcu alıp, 15 tane göndererek, bu 15 tane alınan futbolcudan sadece 2-3 tanesi iyi çıkıp satılarak bu takım nasıl şampiyon olcak çok merak ediyorum. Para kazandık desek zaten 15 futbolcu için 50m€ harcıyorsun, iyilere sadece 15m€ teklif geliyor, 35m€ transfer zararı. Para kazandık desek yok, kadro güçlendi desek yok, zaten iyiler gitti ya. Kaç yıldır niye kupa yok borç artar anlayana anlattım.

T
taraftar
11 ay önce

Kara boğa geliyor.Yanına iyi bir santrafor daha olursa tadından yenmez.Herzaman onachu olmayabilir.Çift santrafor oynamak için iş görecek bir santrafor olmalı.Takım zirveye oynayacak taşları döşüyor.Başkanı tebrik etmek lazım.Hem takımı kuruyor, hemde Trabzonsporu borç yükünü ödeyebilecek sistemi kurmaya çalışıyor.Taraftara keyifle izlemek kalıyor.

M
Murat Altuntas
11 ay önce

Ilk geldiği zaman ki gibi verim alicağimizi sanmiyorum inşallah ben yanilirim . Ama bi onuachi ile de olmaz . Malhero gitti , Uğurcana iyi para verseler gidicekti şimdi batagov bu adam da giderse yazik . Genc Dinamik adam Osimene adim attirmadi tek başina defansi toparlayan , sat sonra yerine adam al ne cikacaği belli değil . Büyük takim iyi oyuncularini tutar çürükleri satar ( lundström , ozan , Okay , draguş, Cham ) biz tam tersini yapiyoruz anlamak mümkün değil 5 inci haftada havlu atariz

M
Mehmet
11 ay önce

Tamam atan ile tutani garantiye aldık, işte takim bu, şimdi ise defan orta sahaya onları sahlandiracak iki üç tane kaliteli ayaklar bunları pozisyona sokacak oyuncu aldinmi ligi sallariz biz emin olun

Çınar
11 ay önce

Onauçhu hava toplarında son derece etkili. Ayaklarına hakim, şutları isabetli, gol yollarında etkili, topu saklayabiliyor, 3 defans oyuncusunu oyalarken kanatlara gol attırıyor. Uğurcan ın uzun paslarını gol yapabiliyor. Bir de bizi seviyor ve gelmek için takımına rest çekerek başka takıma gitmiyor. Bence karşılaması kalabalık olsun. Hayırlı olsun takımımıza.Büyük kazanç en az az 2 sene pivot santrafor sorunu çözüldü hatta 3. Sene de.

Tüm Yorumlar (8)

E
Erdem
11 ay önce

Usulünden hayırlı olsun yazayım. Her sezonda 15 futbolcu alıp, 15 tane göndererek, bu 15 tane alınan futbolcudan sadece 2-3 tanesi iyi çıkıp satılarak bu takım nasıl şampiyon olcak çok merak ediyorum. Para kazandık desek zaten 15 futbolcu için 50m€ harcıyorsun, iyilere sadece 15m€ teklif geliyor, 35m€ transfer zararı. Para kazandık desek yok, kadro güçlendi desek yok, zaten iyiler gitti ya. Kaç yıldır niye kupa yok borç artar anlayana anlattım.

T
taraftar
11 ay önce

Kara boğa geliyor.Yanına iyi bir santrafor daha olursa tadından yenmez.Herzaman onachu olmayabilir.Çift santrafor oynamak için iş görecek bir santrafor olmalı.Takım zirveye oynayacak taşları döşüyor.Başkanı tebrik etmek lazım.Hem takımı kuruyor, hemde Trabzonsporu borç yükünü ödeyebilecek sistemi kurmaya çalışıyor.Taraftara keyifle izlemek kalıyor.

M
Murat Altuntas
11 ay önce

Ilk geldiği zaman ki gibi verim alicağimizi sanmiyorum inşallah ben yanilirim . Ama bi onuachi ile de olmaz . Malhero gitti , Uğurcana iyi para verseler gidicekti şimdi batagov bu adam da giderse yazik . Genc Dinamik adam Osimene adim attirmadi tek başina defansi toparlayan , sat sonra yerine adam al ne cikacaği belli değil . Büyük takim iyi oyuncularini tutar çürükleri satar ( lundström , ozan , Okay , draguş, Cham ) biz tam tersini yapiyoruz anlamak mümkün değil 5 inci haftada havlu atariz

M
Mehmet
11 ay önce

Tamam atan ile tutani garantiye aldık, işte takim bu, şimdi ise defan orta sahaya onları sahlandiracak iki üç tane kaliteli ayaklar bunları pozisyona sokacak oyuncu aldinmi ligi sallariz biz emin olun

Çınar
11 ay önce

Onauçhu hava toplarında son derece etkili. Ayaklarına hakim, şutları isabetli, gol yollarında etkili, topu saklayabiliyor, 3 defans oyuncusunu oyalarken kanatlara gol attırıyor. Uğurcan ın uzun paslarını gol yapabiliyor. Bir de bizi seviyor ve gelmek için takımına rest çekerek başka takıma gitmiyor. Bence karşılaması kalabalık olsun. Hayırlı olsun takımımıza.Büyük kazanç en az az 2 sene pivot santrafor sorunu çözüldü hatta 3. Sene de.

E
Erdem
11 ay önce

Valla ağzı laf yapan ama icraat sıfır bir başkan var. Ben milyonluk yıldızdan haz etmem bı de bunu yazıyorum, sen düşün. Yıldız transfer etmedi diye bir kere eleştirmedim. Böyle inşallah maşallah ile de olmuyor bu iş. Şampiyon ise en çok taraftarı namaz kılan, dua eden takım da olmuyor. 1 liralık adamlara para saçan 3 liradan fazla veren bol kepçe bı başkan var, borsada ky (küçük yatırımcı) inek gibi sağıyor, ayıptır ayıp. Keyifle ilk 4e nasıl giremeyiz sen izle.

E
ERDO61
11 ay önce

Sanki messi geliyor, bakında elinizde patlamasın. 31 yaşındaki adama milyonlarca euro vereceğine, çareyi alt yapıda arayın. Esas sorun profesyonel yönetim eksikliğidir. Bu işler sadece parayla, istemekle olmaz, olsaydı fener başarılı olurdu.

T
Ts612828
11 ay önce

Bizim çok bilmiş taraftar her gelene bir eleştiri yapıyor. Messi yi getirsen yine bahane bulur konuşurlar. Bu adamın oynadığı futbolu eleştirenler gerçekten futboldan zerre kadar anlamayan kişilerdir yada Trabzonspor düşmanıdır. Bu yıl rahat 25 in üzerinde gol atar