| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 30 Kasım 2017 17:00

Trabzonspor taraftarı yalnız bırakmadı

Trabzonspor taraftarı Erzurum'da takımı yalnız bırakmadı.

Haber61 - Spor Servisi - Trabzonspor Ziraat Türkiye Kupasında Büyükşehir Belediyesi Erzurumspor ile karşı karşıya geldi.


Bordo mavili takım tarafatarları her yerde olduğu gibi Erzurum'da da takımı yalnız bırakmadılar. Kendilerine ayrılan bölümü tamamen dolduran taraftarlar futbolcuların ısınmaya çıkması ile tazahürat yapmaya başladılar. Oyuncuları tek tek yanlarına çağırarak üçlü çektirdiler.



 

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!