| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 18 Şubat 2018 17:59

Trabzonspor taraftarı isyan etti!

Trabzonsporlu taraftarlar yönetime tepki gösterdi

Haber61 Spor Servisi

Trabzonspor Süper Lig'in 22. haftasında Başakşehir'e 1-0 yenildi.

Karşılaşma esnasında bordo mavili tribünleri dolduran taraftarlar adeta isyan ederek "Yönetim istifa" tezahuratlarıyla stadı inletti.

Takımın kötü futbolunun yanı sıra haftalardır galip gelemeyen Trabzonspor'da taraftar faturayı yönetime keserek istifaya davet etti. Tribünlerin maçın bölüm nölüm bazı anlarında "Yönetim istifa" tezahuratları yaptıkları görüldü.

Yorumlar (30)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

K
Karadeniz61
8 yıl önce

bu yönetimden bir cacik olmaz

M
mulla balaban
8 yıl önce

Yıllardır bıktık yetersiz yönetim ve onların kurduğu kalitesiz kadrodan ve çapsız teknik adamlardan koskoca efsaneyi biitirdiniz ve sıra takımı haline getirdiniz

G
Gökhan61
8 yıl önce

Plakayı yazdığımız takım tam usta işi olmuş ayıptır biz ise 1 milyar tl borç tam ustalık iş

O
Ozgur ata
8 yıl önce

Akli selim dusununce hic kizmaya kopurmeye gerek yok, TS’un gucu bu. Yusuf’a da cok yuklenmemek lazim, adam 100 bin’e oynuyor, bu kadar baskinin faydasi yok. Hoca da gerekli degisiklikleri yapti.

N
Necip Uzunalioğlu
8 yıl önce

Kim istifa edecek? Hangi yönetim. Başkan maça bile tenezzül edip gelmiyor. Takım Akhisar'dan 6 yemiş başkanın umrunda deiil.

Tüm Yorumlar (30)

K
Karadeniz61
8 yıl önce

bu yönetimden bir cacik olmaz

M
mulla balaban
8 yıl önce

Yıllardır bıktık yetersiz yönetim ve onların kurduğu kalitesiz kadrodan ve çapsız teknik adamlardan koskoca efsaneyi biitirdiniz ve sıra takımı haline getirdiniz

G
Gökhan61
8 yıl önce

Plakayı yazdığımız takım tam usta işi olmuş ayıptır biz ise 1 milyar tl borç tam ustalık iş

O
Ozgur ata
8 yıl önce

Akli selim dusununce hic kizmaya kopurmeye gerek yok, TS’un gucu bu. Yusuf’a da cok yuklenmemek lazim, adam 100 bin’e oynuyor, bu kadar baskinin faydasi yok. Hoca da gerekli degisiklikleri yapti.

N
Necip Uzunalioğlu
8 yıl önce

Kim istifa edecek? Hangi yönetim. Başkan maça bile tenezzül edip gelmiyor. Takım Akhisar'dan 6 yemiş başkanın umrunda deiil.

B
Bayro
8 yıl önce

Burak bilerek isteyerek gol atmadı arda şampiyon olsun diye araştırılmalı gerekli cezalar verilmeli.penalti pozisyonunda penaltı verecek hakem diye korktu burak bizi satti

F
Firtina
8 yıl önce

Maca gitmiyorum herkeside gitmemeye davet ediyorum en iyi protesto bu olacak galiba yazik bu insanlara

T
Takım taraftarı
8 yıl önce

Taraftarın yapacağı tek iş var artık bu YALANCI PALAVRACI BAŞKAN ve yönetimi gidene kadar bir kişi dahil maça gitmemeli bu onursuzlar utanmıyor biz dünya âleme rezil kepaze olduk

E
Erol
8 yıl önce

Defol A

F
FC LİVERPOOL
8 yıl önce

ANORMAL SONUÇ ÇIKMADI TRABZONSPOR 'U ARTIK BÜYÜK TAKIM OLARAK GÖREN HALA VARMI BEN TRABZONSPOR LU OLARAK SIRADAN TAKIM OLDUĞUMUZU KABULLENDİM SİZDE KABULLENİN HÜSRANA KAPILMAYIN EFSANEYDİK ARTIK SADECE KESTANEYİZ

A
adnan
8 yıl önce

bukulup bastan sona degismeli tum yonetici ve calisanlar postalanmali bunlarin icinde bence casuzlar var takimi satanlarvar yeni yapilanma ve 11yerli

S
Sezai
8 yıl önce

Nasıl bir kafadır bu. Yenilmiyoruz eziliyoruz ve beceriksiz yönetim iyi yoldayız izlenimi peşinde hala. Allahınızdan bulasınız.

A
adnan
8 yıl önce

ts baskani parasiz biri olmaliki olan mali belli dir calarsa bulunur parasi olan hirsizlar goremiyoruz soymaya geliyorlar

ömer
8 yıl önce

YÖNETİM İSTİFA!!!!

T
Ts61
8 yıl önce

Yönetim diyor burak yakaladign sanslari degerlenditme ugur penaltiyi atma .sabir sabir lazim. 30sena boyunca sampiyon olma sonra gelen giteni giten geleni aratsin gelen yönetim gelen hoca dahami iyi olacak olsaydi bundan önce olurdu seneye 2-3 transfer bu takim sampiyonluga oynar

L
lazon
8 yıl önce

sezon basindan beri yasanan durum icin tek baslik: REZİLLİK

I
isa
8 yıl önce

Trabzonspor anca PTT 2. liginde şampiyon olur. Boşuna hayal kurmayın. Her yıl aynı terane.

S
sedat
8 yıl önce

yönetimmi oynadi yoksa milyonluk ardanin arkadisimi

A
Ali atalar
8 yıl önce

Yöneticisi hocası Cehennem olup gitsinler bu şehirden....

S
sedat
8 yıl önce

yönetim baskanla beraber fifaya gitmeyi kararlastirmis kupamizi vermiyorlar diye

B
Bayro
8 yıl önce

Taraftar maça gitmeyin paranıza yazık.gitmeyin bu yönetim gidene kadar maça gitmeyin sıfır taraftara oynasınlar bu takıma verilecek her kuruş haramdır.

B
Bende istifa ettim
8 yıl önce

Arkadaslar artık dayanılacak gibi değil. Bende ts nin maçlarına bakmıyorum artık. Yönetim siz istifa etmiyorsunuz artık taraftar istifa ediyor. Zaten sizde birazcık yüz olsa çekip gidersiniz. Bütün taraftarlarımızıda maça gitmemeye davet ediyorum

A
Alp Türk
8 yıl önce

bu kulübün kasasına ne girdi ne çıktı? kim hesap soracak? olmayan yönetimi istifaya davet ediyoruz...

H
halil
8 yıl önce

şok bir sonuç değil arkadaşlar bu takım ve oyuncularla normal bir şey

K
King...
8 yıl önce

başarısızlığı sahada yada teknik kadroda aramaktan ziyade ortada yönetim yok...para yok...nerede futbolcu alacakları? ne yaptın? nereden para geldi nereye gitti? kuruşuna kadar kim hesap soracak arkadaş?

A
Ahmet
8 yıl önce

Bu sene böyle geçti sayılır. Borç çok bu borç la yapacak bişey yok. Futbolcu satmadan hiç bir şey yapamazsın. Gerçek bu. Satmadan alt yapımızı güçlendirmek gerekiyor tek çıkış yolu bu

A
Artvinli
8 yıl önce

BASIN TESISLERI!!

ŞEHZADE
8 yıl önce

keşke berabere kaldığımız maçlarda 2 galibiyet 3 yenilgi olsaydı 6 puan alırdık değilmi.Beraberlikle öğünmektense.

K
Kerim yıldırım
8 yıl önce

Arkadaşlar bir takım içerisinde birileri telaffüz edemediğim kadar para alıp sahada gezinirken birileri de onların almış olduğu paralarım 3/1 alamıyorsa var ciğeriyle oynuyorsa yönetim bunları görmezden geliyorsa bu takımdan ne bekliyoruz normal yönetim Trabzon’u şampiyon yapmak için gelmediği verdiği sözleri yerine getirmediğinden belli yazıklar olsun

A
azak
8 yıl önce

Rıza hoca basın toplantısında sow yapıyorsun bu takım yenilmiyor diye layenmede yenmiyorsun 35 sene oldu hep aynı hikayeleri dinliyoruz