Trabzonspor taraftarı isyan etti!
Trabzonsporlu taraftarlar yönetime tepki gösterdi
Trabzonspor Süper Lig'in 22. haftasında Başakşehir'e 1-0 yenildi.
Karşılaşma esnasında bordo mavili tribünleri dolduran taraftarlar adeta isyan ederek "Yönetim istifa" tezahuratlarıyla stadı inletti.
Takımın kötü futbolunun yanı sıra haftalardır galip gelemeyen Trabzonspor'da taraftar faturayı yönetime keserek istifaya davet etti. Tribünlerin maçın bölüm nölüm bazı anlarında "Yönetim istifa" tezahuratları yaptıkları görüldü.
Tüm Yorumlar (30)
Karadeniz61
8 yıl öncebu yönetimden bir cacik olmaz
mulla balaban
8 yıl önceYıllardır bıktık yetersiz yönetim ve onların kurduğu kalitesiz kadrodan ve çapsız teknik adamlardan koskoca efsaneyi biitirdiniz ve sıra takımı haline getirdiniz
Gökhan61
8 yıl öncePlakayı yazdığımız takım tam usta işi olmuş ayıptır biz ise 1 milyar tl borç tam ustalık iş
Ozgur ata
8 yıl önceAkli selim dusununce hic kizmaya kopurmeye gerek yok, TS’un gucu bu. Yusuf’a da cok yuklenmemek lazim, adam 100 bin’e oynuyor, bu kadar baskinin faydasi yok. Hoca da gerekli degisiklikleri yapti.
Necip Uzunalioğlu
8 yıl önceKim istifa edecek? Hangi yönetim. Başkan maça bile tenezzül edip gelmiyor. Takım Akhisar'dan 6 yemiş başkanın umrunda deiil.
Bayro
8 yıl önceBurak bilerek isteyerek gol atmadı arda şampiyon olsun diye araştırılmalı gerekli cezalar verilmeli.penalti pozisyonunda penaltı verecek hakem diye korktu burak bizi satti
Firtina
8 yıl önceMaca gitmiyorum herkeside gitmemeye davet ediyorum en iyi protesto bu olacak galiba yazik bu insanlara
Takım taraftarı
8 yıl önceTaraftarın yapacağı tek iş var artık bu YALANCI PALAVRACI BAŞKAN ve yönetimi gidene kadar bir kişi dahil maça gitmemeli bu onursuzlar utanmıyor biz dünya âleme rezil kepaze olduk
Erol
8 yıl önceDefol A
FC LİVERPOOL
8 yıl önceANORMAL SONUÇ ÇIKMADI TRABZONSPOR 'U ARTIK BÜYÜK TAKIM OLARAK GÖREN HALA VARMI BEN TRABZONSPOR LU OLARAK SIRADAN TAKIM OLDUĞUMUZU KABULLENDİM SİZDE KABULLENİN HÜSRANA KAPILMAYIN EFSANEYDİK ARTIK SADECE KESTANEYİZ
adnan
8 yıl öncebukulup bastan sona degismeli tum yonetici ve calisanlar postalanmali bunlarin icinde bence casuzlar var takimi satanlarvar yeni yapilanma ve 11yerli
Sezai
8 yıl önceNasıl bir kafadır bu. Yenilmiyoruz eziliyoruz ve beceriksiz yönetim iyi yoldayız izlenimi peşinde hala. Allahınızdan bulasınız.
adnan
8 yıl öncets baskani parasiz biri olmaliki olan mali belli dir calarsa bulunur parasi olan hirsizlar goremiyoruz soymaya geliyorlar
ömer
8 yıl önceYÖNETİM İSTİFA!!!!
Ts61
8 yıl önceYönetim diyor burak yakaladign sanslari degerlenditme ugur penaltiyi atma .sabir sabir lazim. 30sena boyunca sampiyon olma sonra gelen giteni giten geleni aratsin gelen yönetim gelen hoca dahami iyi olacak olsaydi bundan önce olurdu seneye 2-3 transfer bu takim sampiyonluga oynar
lazon
8 yıl öncesezon basindan beri yasanan durum icin tek baslik: REZİLLİK
isa
8 yıl önceTrabzonspor anca PTT 2. liginde şampiyon olur. Boşuna hayal kurmayın. Her yıl aynı terane.
sedat
8 yıl önceyönetimmi oynadi yoksa milyonluk ardanin arkadisimi
Ali atalar
8 yıl önceYöneticisi hocası Cehennem olup gitsinler bu şehirden....
sedat
8 yıl önceyönetim baskanla beraber fifaya gitmeyi kararlastirmis kupamizi vermiyorlar diye
Bayro
8 yıl önceTaraftar maça gitmeyin paranıza yazık.gitmeyin bu yönetim gidene kadar maça gitmeyin sıfır taraftara oynasınlar bu takıma verilecek her kuruş haramdır.
Bende istifa ettim
8 yıl önceArkadaslar artık dayanılacak gibi değil. Bende ts nin maçlarına bakmıyorum artık. Yönetim siz istifa etmiyorsunuz artık taraftar istifa ediyor. Zaten sizde birazcık yüz olsa çekip gidersiniz. Bütün taraftarlarımızıda maça gitmemeye davet ediyorum
Alp Türk
8 yıl öncebu kulübün kasasına ne girdi ne çıktı? kim hesap soracak? olmayan yönetimi istifaya davet ediyoruz...
halil
8 yıl önceşok bir sonuç değil arkadaşlar bu takım ve oyuncularla normal bir şey
King...
8 yıl öncebaşarısızlığı sahada yada teknik kadroda aramaktan ziyade ortada yönetim yok...para yok...nerede futbolcu alacakları? ne yaptın? nereden para geldi nereye gitti? kuruşuna kadar kim hesap soracak arkadaş?
Ahmet
8 yıl önceBu sene böyle geçti sayılır. Borç çok bu borç la yapacak bişey yok. Futbolcu satmadan hiç bir şey yapamazsın. Gerçek bu. Satmadan alt yapımızı güçlendirmek gerekiyor tek çıkış yolu bu
Artvinli
8 yıl önceBASIN TESISLERI!!
ŞEHZADE
8 yıl öncekeşke berabere kaldığımız maçlarda 2 galibiyet 3 yenilgi olsaydı 6 puan alırdık değilmi.Beraberlikle öğünmektense.
Kerim yıldırım
8 yıl önceArkadaşlar bir takım içerisinde birileri telaffüz edemediğim kadar para alıp sahada gezinirken birileri de onların almış olduğu paralarım 3/1 alamıyorsa var ciğeriyle oynuyorsa yönetim bunları görmezden geliyorsa bu takımdan ne bekliyoruz normal yönetim Trabzon’u şampiyon yapmak için gelmediği verdiği sözleri yerine getirmediğinden belli yazıklar olsun
azak
8 yıl önceRıza hoca basın toplantısında sow yapıyorsun bu takım yenilmiyor diye layenmede yenmiyorsun 35 sene oldu hep aynı hikayeleri dinliyoruz