| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 25 Şubat 2017 21:44

Trabzonspor tam 4 maç sonra...

Bordo mavili takım 4 maçın ardından kalesinde gol gördü

Haber61 Spor Servisi

Süper Lig'in 22. haftasında Trabzonspor deplasmanda Konyaspor ile 1-1 berabere kaldı.

Bordo mavililer bu karşılaşmada Süper Lig'de 4 maçın ardından gol yedi.

Trabzonspor iyi başladığı 2017 yılında ligde oynadığı Kasımpaşa maçını 1-0,  Gaziantepspor maçını 4-0, Osmanlıspor maçını 1-0 ve Alanyaspor maçını 0-0 tamamlamıştı.

Bordo mavili takım Konyaspor karşısında bu istatistiğine son verdi. Konyaspor'da karşılaşmanın 47. dakikasında Rangelov frikikten golü atan ve Trabzonspor'un gol yememe serisini bitren isim oldu.

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!