| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 04 Ekim 2019 20:45 Güncellenme tarihi: 30 Eylül 2025 13:09

Trabzonspor sponsoru açıkladı, Bakan'a teşekkür geldi

Trabzonspor'un Turkcell ve Huwaei ile sözleşme imzalanmasının ardından AK Parti Trabzon'dan Bakan Berat Albayrak'a teşekkür geldi.

Ak Parti Trabzon İl Başkan Yarımcısı Halil İbrahim Demirtaş, Trabzonspor’un son imzaladığı sponsor anlaşması sonrası Hazine ve Maliye Bakanı Berat Albayrak’a teşekkür etti.

Demirtaş şunları kaydetti:

“Biz Trabzonsporlular; Trabzonlu ve fanatik Trabzonsporlu Hazine ve Maliye Bakanımız Sayın Berat Albayrak'a kocaman bir teşekkür borçluyuz... Yakın geçmişte, borçlarından ötürü müzesindeki kupaları ve tarihi karar defterleri haciz edilme noktasına gelen Trabzonspor'umuz, Sayın Bakanımız'ın destekleri ile iflastan kurtulmuştur. Trabzonspor'umuzun tüm borçlarını yapılandırarak Karadeniz Fırtınası'nı 'futbol camiasına tek kuruş borcu olmayan tek Süper Lig takımı' haline getiren Sayın Albayrak, sponsorlarla da kulümüzü güçlendirmeye devam ediyor. Önce QNB Finansbank'ı takımımıza sponsor yapan, sonra Vestel ile sponsor anlaşmasını sağlayan Bakanımız, bugün kamuoyuna açıklandığı üzere Huwai-Turkcell sponsorluğu ile Trabzonspor'umuza 52 milyon TL kaynak sağlamıştır. Marifet iltifata tabidir. Ekonomik olarak dibe vurmuş olan Trabzonspor'umuzu ayağa kaldıran Hazine ve Maliye Bakanımız Sayın Berat Albayrak'a şükranlarımı sunuyorum.”

Yorumlar (15)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

A
Avanoz
6 yıl önce

Saygılar bakanım

H
hasan pekgoz
6 yıl önce

krallllllllllllllllllllllll

L
Lazz
6 yıl önce

Arkadaşlar ne yapiyorsunuz Bakanin veya yönetimden aciklama duydunuz mu sponsormu geldi Emegi gecenlerden Allah razi olsun diyip gecin sizde böyle yaparak külübü sisayetin icine cekiyorsunuz Teabzon spor icin ra§ üstüne taş koyanlara Slm saygilar

A
Abdullah 46&61
6 yıl önce

Destek olana teşekkür edelim bence...ekonomik olarak uçurumun kenarından döndük...

E
Eyup demirci
6 yıl önce

Helal sana berat albayrak bakani adamın dibi sin teşekkür ederiz

Tüm Yorumlar (15)

A
Avanoz
6 yıl önce

Saygılar bakanım

H
hasan pekgoz
6 yıl önce

krallllllllllllllllllllllll

L
Lazz
6 yıl önce

Arkadaşlar ne yapiyorsunuz Bakanin veya yönetimden aciklama duydunuz mu sponsormu geldi Emegi gecenlerden Allah razi olsun diyip gecin sizde böyle yaparak külübü sisayetin icine cekiyorsunuz Teabzon spor icin ra§ üstüne taş koyanlara Slm saygilar

A
Abdullah 46&61
6 yıl önce

Destek olana teşekkür edelim bence...ekonomik olarak uçurumun kenarından döndük...

E
Eyup demirci
6 yıl önce

Helal sana berat albayrak bakani adamın dibi sin teşekkür ederiz

Z
ZEKİ YILMAZ
6 yıl önce

Yabtıkları icin ADAM gibi ADAM .TEŞKÜRLER sayın Bakan .

M
Mahmut
6 yıl önce

Kim ne derse desin helal olsun bakanımıza

M
MA61
6 yıl önce

Allah böyle bakanlari başimizdan eksik etmesin. Teşekkürler sayin Albayrak.

O
Oktay
6 yıl önce

Bir bitmediniz,Nesliniz tükenmedi gitti.Yok Akp ye Yalakalık yapılmış da,Borc duruyor da,Ağaoğlu ne yaptı da.Bir bitmediniz.Sizlerin bu Takıma verdiği zararı Fenerbahce bile vermedi.5 lira Bilet parası vermezsiniz,Sesiniz herkesten fazla çikar.Berat Albayrak nereli?Bırakalım Bakan olmasını,Trabzonlu.Yani sizin memnun olmaniz için CHP veya başka bir Partiye geçerek mi Yardım edecek?Bırakın bu Fakir ama Gururlu genç ayaklarını.Imamoğlu,Hamzaçebi,Soylu,Abdül Cumali ismi her neyse.Sponsor bulsun getirsin Alnından öperim onu.Bu Takım sayesinde Binlerce Insan Ekmek götürüyor Evine.Bu Takım sayesinde Yorum yazıyoruz bu köşelere,seviniyoruz,Üzülüyoruz.Artik Stadlarda geçmiş Yıllarda ki gibi,Trabzon kümeye Tezahüratlarını duymak istemiyorum.Bu benim Gururuma dokunuyor.Sizlerin dokunmuyorsa,gidin başka Takım tutun.Transfer,transfer diye Yırtınanlar,Sponsor olmadımı ne ile alacaksin Futbolcu?Karalahana ve Mısır yarması ile mi?

T
Trabzonlu
6 yıl önce

Kral bakan be adamın dibi burada geri kafalılar anlamaz stadımızıda bunlar yaptı chp olsaydı sonuna yapardı ancak

0
05.Amasyali Bordomavi
6 yıl önce

Kimin emeği gectiyse hepsinden Allah razi olsun önemli olan birlik beraberlik iyiki varsin berat albayrak iyiki varsin ahmet ağaoglu düşmanlar catlasin

A
Akçaabatlı
6 yıl önce

Teşekkürler Sayın Bakan

5
5561
6 yıl önce

Adamsinnn..!!

Şevki YILMAZ
6 yıl önce

Trabzonsporumuza ekonomik anlamda bu kadar destek veren bunun için çalışan Sayın bakanımıza siyasi ayırım gözetmeksizin teşekkür etmemiz gerekir diye düşünüyorum. Teşekkürler Sayın Bakanım

R
Rizeli61
6 yıl önce

Hangi siyasi görüşten olursanız olun esas ola TS dur ve bakanımız elinden gelenin en iyisini TS için yapmıştır, Allah razı olsun, Trabzonspor deyip geçmeyin, bu takım olmazsa idi Karadeniz insanı özelliklere Trabzon insanının özgüveninin yarısı yok olurdu