Haber61 - Spor Servisi - Antalya - Trabzonspor’da sezon başında Milan’dan transfer edilen ve Mali Fair Play sıkıntısı nedeniyle ilk aşamada yarım sezonluk kiralanan Jose Sosa’nın kiralık sözleşmesi 15 Ocak’ta sona erecekti. Mali Fair Play kurallarına takılmamak için yapılan bu uygulama sonrasında Sosa’nın bonservisinin alınacağı bildirildi.
Takıma geldiği günden beri performansı tartışma konusu olan ve sözleşmesi nedeniyle gönderilip gönderilmeyeceği konuşulan Arjantinli oyuncu Jose Sosa için Milan’a gerekli ödemenin kısa süre içinde yapılacağı kaydedildi.
Böylece bordo mavili takım Milan’a kiralama bedeli olan 1 Milyon 350 Bin Euro’nun yanı sıra 3 Milyon 400 Bin Euro daha ödeyecek.
İlk dönem Trabzonspor’dan 1 Milyon 620 Bin Euro kazanan Jose Sosa ikinci dönem de aynı rakamı alacak ve sonrasında 2018-19’da yıllık 3.320.000 Euro 2019-20’de 3 Milyon 240 Bin Euro alacak.
Tüm Yorumlar (35)
Kologlu
8 yıl önceAlmayin bu adami..
Ekrem
8 yıl önceyönetim istifa
Baba
8 yıl önceFilmin adi: Son Vurgun Yönetmen: Muharrem UstaBaşroller: Sosa ve Trabzonspor YönetimiSİNEMADA FALAN DEĞİL. GÖZÜ AÇIK OLAN HERKES AYAN BEYAN İZLEYEBİLİR.
Nihat
8 yıl önceYatarak para kazanacak,ayni RvP gibi,yazık paramıza.
Almanci
8 yıl önceBen Anlamiyorum sifir verim aldik arti yasli biri yani iyi olur durumuda yok niye geri vermeyip bürsürü parayi cöpe atariz.Anlamiyorum
battuk
8 yıl önceuuuyyyyiii o ne biçim paradur taa! almayın almayın almayın onii.
Yusuf
8 yıl önceAlmayın derim faydalı olacağını sanmıyorum aynı parçayla
Alp turk
8 yıl önceBu sözleşme kulübe ihanettir...cebinden oduyorsun dimi usta? Adam yatar parayı kapar tabi...
Yusuf
8 yıl önceAynı parayla daha iyi futbolcu alınabilir para çöpe gitmesin
Lazito
8 yıl önceEvet şimdilik gerçekten öyle gözüküyor...ama bu adamların da bı bildiği var...herşeye maydanoz olmayalım....adamlar 3-4mly Euro bile bile gömecek hali yok
Forza ts
8 yıl önceopsiyonu kullanmayalım diyen arkadaşlar sözleşmesindeki satın alma opsiyonu falan değil. satın alma mecburiyetindeyiz. yani beğenmedim almıyorum deme gibi bir şansımız yok . maalesef o parayı verip almak zorundayız. böyle anlaşma mı olur. yazık .
sungur
8 yıl önceYüzyılın kazığını yedik yemeye devam ediyoruz. yıllardır 30 yaş ve üstü oyuncu almayın diyoruz. hele hele böyle paralara asla ama asla. kulübün borcu 1 milyar tl ye yaklaştı. her transfer dönemi ergen taraftarın sözüne bakıp böyle yanlışlar yapıyorlar. sonrada durum ortada.
Şefik
8 yıl önceAltapıdaki o generaller bizi taşıyacak bu sosa gibi hiç bir verim alınamayanlar değil. Sözleşmeyi derhal bitirin yollayın gitsin. Yazık paralarımıza
Cetin
8 yıl önceTamamen laf cambazligi adam coktan imzalamis simdide uyguluyorlar bunlar taraftari salakmi saniyorlar
Davut kazancı
8 yıl önceYuh olsun böyle beceriksiz yönetime
kamil
8 yıl önceBu nasıl bir anlaşma adam top oynamadan para basıyor. Böyleyöneticilik mi olur bu parayı USTA cebinden versin
devran
8 yıl öncebeceriksiz yönetim sizin yapacaginiz is bu kadar olur ne bir transfer zamaninda yapilir ne bir dogru adam bulursunuz bosuna paralari verin
devran
8 yıl önceyönetim sinifta kaldi tursucu olur sizden ancak
Konyalı TS
8 yıl önceAllah sizi bildiği gibi yapsın, desenize YİNE BİZE HÜSRAN
Mesut
8 yıl önceDeniz o parayı Yusuf'a Abdulkadir verin size sosanin yerinede oynasın
Profesör
8 yıl önceO sözleşmeye imza atanlara söylüyorum.Alın sosayıda eve götürün.Akşam sos yaparsınız.
KOCAELİ
8 yıl önceYAZIKLAR OLSUN SIZE BABANIZIN PARASI DEGILMI
Trabzon 61
8 yıl önceBu yöneticilerin hepsi iş adamı acaba kendi iş yerlerinde de işcilerine bu kadar bonkörmü hic sanmıyorum sinekten yağ çıkartıyorlar ama ts olunca salla gitsin.Bu kulüplerin bunca senelerden beri transfer sistemlerini oturtmaması bunların nekadar akıllı olduğunu gösteriyor ve bunlar bu kulüpler yönetiyor.yazık ,yazık,yazık devlette hiç bir kulübün borcunu silmesin onun yerine maaşlara zam yapsın o akıllı başkanları aferin deyip okşamayı bıraksın .o affettikleri para bizlerin vergilerinden gidiyor.
Fatih
8 yıl önceYonetimi tebrik ediyorum. Cok doğru bir karar. Turkiye'nin en kaliteli orta sahasi. Maharet simdi hocada. Oynatin kardeşim. Ki su yorumda bulunanlar yere baksin.
Gürhan
8 yıl önceAlbert Einstein derki “ aptallığın en açık delili aynı şeyleri defalarca deneyip farklı sonuç beklemesidir” Sosa nın geç gelmesi çok önemli mesajdı. Kesinlikle alınmamalı ve Esteban ile hemen gönderilmeliydi yada zamanında gelenlerin görev anlayışına yapılan saygısızlığı yönetim ve rıza hoca kabullenmemeliydi
ahmet
8 yıl önceYusufu bu adama olan borcu ödemek için satacaklar. Almayın. Kulübe yazık. Batırdınız bitirdiniz.
Kadir
8 yıl önceSosaya verilen paraya yazık sosa beşiktastaki gibi top oynamiyor trbzonsporda kesinlikle alinmamali alınırsa bu adam top oynamiyor zaten yattigi yerde ts den para alacak elimizde patliyacak bu adam
EsEs
8 yıl önceBundan daha aptalca bir karar olamaaaaaaz
ERcann
8 yıl önceParamız çok az ya! Ama personel be bazı oyuncular para alamaz nasıl oluyor sa!!
RESUL DAVULCU
8 yıl önceYaa gönderin şunu.Bukadar para verilmez bu yaştaki ve hiçbirşey yapmayan birine.O paraları dağıtın takımdaki gençlere.
Horyanlı kazim
8 yıl önceGönderin gitsin sorunlu futbolcuları alınmasın,
mustafa
8 yıl önceaynı oyuncu milan da 1500 oynuyordu bjk almadı bize kaldı menejer kakalaması.
serkan
8 yıl önceBurada gonderin gitsin diyen arkadaslar bu yonetimin hic TSnin lehine kontrat imzaladigini gordunuzmu sikiysa odemesinler milan o parayi mislilen soke soke alir bu capsizlar gonderdigi herkese tazminat oduyor hemde faizilen.
Muhammet kayış
8 yıl önceBu okuduğum rakamlar sosaiçin doğruysa başkan derhal istifaetsin muharrem usta sosaya maliyet olarak kulübüyleberaber 14/milyon yuro okudum inşAllah yanlışokumuşumdur sosa gelelibutakıma ne verdi bundansonra neverir kalitesini tartışmam ama faydasıyoksa kalitesini napiyim sosaya buparayı verirken yusufa apdülkadire ne vericen çok merak ediyorum başkan kulübe başkanlıkyap yada delikanlıgibi git senigeldiğingündenberi ençok desdekleyenlerdenim ama şuan şokdayım Tv kanalına çıkıp yusufa iyleşdirmeyaptım apdulkadire onurabisi dairealdı dedikdensonra futbolculardan feragat talepederken topoynamayan birtopcuya burakamları duyan delibile sana kıçıyla güler başkan efendi buzihniyetle nebutakım düzelir nedekülüp kareder bu hesaplara kimseyi inandıramasınız
Ümit
8 yıl önceŞu adam ah bir 2. Yarınını şaşırtsa çok iyi futbol sergilese deniniAllah söyledikleriniz boşa gitse. Yusuf ile tek olmaz bu adama ihtiyaç varrrr