| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 08 Ocak 2018 14:24

Trabzonspor Sosa ile devam ediyor

Trabzonspor durumu merak konusu olan Sosa ile devam edecek.

Haber61 - Spor Servisi - Antalya - Trabzonspor’da sezon başında Milan’dan transfer edilen ve Mali Fair Play sıkıntısı nedeniyle ilk aşamada yarım sezonluk kiralanan Jose Sosa’nın kiralık sözleşmesi 15 Ocak’ta sona erecekti.  Mali Fair Play kurallarına takılmamak için yapılan bu uygulama sonrasında Sosa’nın bonservisinin alınacağı bildirildi.


Takıma geldiği günden beri performansı tartışma konusu olan ve sözleşmesi nedeniyle gönderilip gönderilmeyeceği konuşulan Arjantinli oyuncu Jose Sosa için Milan’a gerekli ödemenin kısa süre içinde yapılacağı kaydedildi.

Böylece bordo mavili takım Milan’a kiralama bedeli olan 1 Milyon 350 Bin Euro’nun yanı sıra 3 Milyon 400 Bin Euro daha ödeyecek.

İlk dönem Trabzonspor’dan 1 Milyon 620 Bin Euro kazanan Jose Sosa ikinci dönem de aynı rakamı alacak ve sonrasında 2018-19’da yıllık 3.320.000 Euro 2019-20’de 3 Milyon 240 Bin Euro alacak.
 

Yorumlar (35)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

K
Kologlu
8 yıl önce

Almayin bu adami..

E
Ekrem
8 yıl önce

yönetim istifa

B
Baba
8 yıl önce

Filmin adi: Son Vurgun Yönetmen: Muharrem UstaBaşroller: Sosa ve Trabzonspor YönetimiSİNEMADA FALAN DEĞİL. GÖZÜ AÇIK OLAN HERKES AYAN BEYAN İZLEYEBİLİR.

N
Nihat
8 yıl önce

Yatarak para kazanacak,ayni RvP gibi,yazık paramıza.

A
Almanci
8 yıl önce

Ben Anlamiyorum sifir verim aldik arti yasli biri yani iyi olur durumuda yok niye geri vermeyip bürsürü parayi cöpe atariz.Anlamiyorum

Tüm Yorumlar (35)

K
Kologlu
8 yıl önce

Almayin bu adami..

E
Ekrem
8 yıl önce

yönetim istifa

B
Baba
8 yıl önce

Filmin adi: Son Vurgun Yönetmen: Muharrem UstaBaşroller: Sosa ve Trabzonspor YönetimiSİNEMADA FALAN DEĞİL. GÖZÜ AÇIK OLAN HERKES AYAN BEYAN İZLEYEBİLİR.

N
Nihat
8 yıl önce

Yatarak para kazanacak,ayni RvP gibi,yazık paramıza.

A
Almanci
8 yıl önce

Ben Anlamiyorum sifir verim aldik arti yasli biri yani iyi olur durumuda yok niye geri vermeyip bürsürü parayi cöpe atariz.Anlamiyorum

B
battuk
8 yıl önce

uuuyyyyiii o ne biçim paradur taa! almayın almayın almayın onii.

Y
Yusuf
8 yıl önce

Almayın derim faydalı olacağını sanmıyorum aynı parçayla

A
Alp turk
8 yıl önce

Bu sözleşme kulübe ihanettir...cebinden oduyorsun dimi usta? Adam yatar parayı kapar tabi...

Y
Yusuf
8 yıl önce

Aynı parayla daha iyi futbolcu alınabilir para çöpe gitmesin

L
Lazito
8 yıl önce

Evet şimdilik gerçekten öyle gözüküyor...ama bu adamların da bı bildiği var...herşeye maydanoz olmayalım....adamlar 3-4mly Euro bile bile gömecek hali yok

F
Forza ts
8 yıl önce

opsiyonu kullanmayalım diyen arkadaşlar sözleşmesindeki satın alma opsiyonu falan değil. satın alma mecburiyetindeyiz. yani beğenmedim almıyorum deme gibi bir şansımız yok . maalesef o parayı verip almak zorundayız. böyle anlaşma mı olur. yazık .

S
sungur
8 yıl önce

Yüzyılın kazığını yedik yemeye devam ediyoruz. yıllardır 30 yaş ve üstü oyuncu almayın diyoruz. hele hele böyle paralara asla ama asla. kulübün borcu 1 milyar tl ye yaklaştı. her transfer dönemi ergen taraftarın sözüne bakıp böyle yanlışlar yapıyorlar. sonrada durum ortada.

Şefik
8 yıl önce

Altapıdaki o generaller bizi taşıyacak bu sosa gibi hiç bir verim alınamayanlar değil. Sözleşmeyi derhal bitirin yollayın gitsin. Yazık paralarımıza

C
Cetin
8 yıl önce

Tamamen laf cambazligi adam coktan imzalamis simdide uyguluyorlar bunlar taraftari salakmi saniyorlar

D
Davut kazancı
8 yıl önce

Yuh olsun böyle beceriksiz yönetime

K
kamil
8 yıl önce

Bu nasıl bir anlaşma adam top oynamadan para basıyor. Böyleyöneticilik mi olur bu parayı USTA cebinden versin

D
devran
8 yıl önce

beceriksiz yönetim sizin yapacaginiz is bu kadar olur ne bir transfer zamaninda yapilir ne bir dogru adam bulursunuz bosuna paralari verin

D
devran
8 yıl önce

yönetim sinifta kaldi tursucu olur sizden ancak

K
Konyalı TS
8 yıl önce

Allah sizi bildiği gibi yapsın, desenize YİNE BİZE HÜSRAN

M
Mesut
8 yıl önce

Deniz o parayı Yusuf'a Abdulkadir verin size sosanin yerinede oynasın

P
Profesör
8 yıl önce

O sözleşmeye imza atanlara söylüyorum.Alın sosayıda eve götürün.Akşam sos yaparsınız.

K
KOCAELİ
8 yıl önce

YAZIKLAR OLSUN SIZE BABANIZIN PARASI DEGILMI

T
Trabzon 61
8 yıl önce

Bu yöneticilerin hepsi iş adamı acaba kendi iş yerlerinde de işcilerine bu kadar bonkörmü hic sanmıyorum sinekten yağ çıkartıyorlar ama ts olunca salla gitsin.Bu kulüplerin bunca senelerden beri transfer sistemlerini oturtmaması bunların nekadar akıllı olduğunu gösteriyor ve bunlar bu kulüpler yönetiyor.yazık ,yazık,yazık devlette hiç bir kulübün borcunu silmesin onun yerine maaşlara zam yapsın o akıllı başkanları aferin deyip okşamayı bıraksın .o affettikleri para bizlerin vergilerinden gidiyor.

F
Fatih
8 yıl önce

Yonetimi tebrik ediyorum. Cok doğru bir karar. Turkiye'nin en kaliteli orta sahasi. Maharet simdi hocada. Oynatin kardeşim. Ki su yorumda bulunanlar yere baksin.

G
Gürhan
8 yıl önce

Albert Einstein derki “ aptallığın en açık delili aynı şeyleri defalarca deneyip farklı sonuç beklemesidir” Sosa nın geç gelmesi çok önemli mesajdı. Kesinlikle alınmamalı ve Esteban ile hemen gönderilmeliydi yada zamanında gelenlerin görev anlayışına yapılan saygısızlığı yönetim ve rıza hoca kabullenmemeliydi

A
ahmet
8 yıl önce

Yusufu bu adama olan borcu ödemek için satacaklar. Almayın. Kulübe yazık. Batırdınız bitirdiniz.

K
Kadir
8 yıl önce

Sosaya verilen paraya yazık sosa beşiktastaki gibi top oynamiyor trbzonsporda kesinlikle alinmamali alınırsa bu adam top oynamiyor zaten yattigi yerde ts den para alacak elimizde patliyacak bu adam

E
EsEs
8 yıl önce

Bundan daha aptalca bir karar olamaaaaaaz

E
ERcann
8 yıl önce

Paramız çok az ya! Ama personel be bazı oyuncular para alamaz nasıl oluyor sa!!

R
RESUL DAVULCU
8 yıl önce

Yaa gönderin şunu.Bukadar para verilmez bu yaştaki ve hiçbirşey yapmayan birine.O paraları dağıtın takımdaki gençlere.

H
Horyanlı kazim
8 yıl önce

Gönderin gitsin sorunlu futbolcuları alınmasın,

M
mustafa
8 yıl önce

aynı oyuncu milan da 1500 oynuyordu bjk almadı bize kaldı menejer kakalaması.

S
serkan
8 yıl önce

Burada gonderin gitsin diyen arkadaslar bu yonetimin hic TSnin lehine kontrat imzaladigini gordunuzmu sikiysa odemesinler milan o parayi mislilen soke soke alir bu capsizlar gonderdigi herkese tazminat oduyor hemde faizilen.

M
Muhammet kayış
8 yıl önce

Bu okuduğum rakamlar sosaiçin doğruysa başkan derhal istifaetsin muharrem usta sosaya maliyet olarak kulübüyleberaber 14/milyon yuro okudum inşAllah yanlışokumuşumdur sosa gelelibutakıma ne verdi bundansonra neverir kalitesini tartışmam ama faydasıyoksa kalitesini napiyim sosaya buparayı verirken yusufa apdülkadire ne vericen çok merak ediyorum başkan kulübe başkanlıkyap yada delikanlıgibi git senigeldiğingündenberi ençok desdekleyenlerdenim ama şuan şokdayım Tv kanalına çıkıp yusufa iyleşdirmeyaptım apdulkadire onurabisi dairealdı dedikdensonra futbolculardan feragat talepederken topoynamayan birtopcuya burakamları duyan delibile sana kıçıyla güler başkan efendi buzihniyetle nebutakım düzelir nedekülüp kareder bu hesaplara kimseyi inandıramasınız

Ümit
8 yıl önce

Şu adam ah bir 2. Yarınını şaşırtsa çok iyi futbol sergilese deniniAllah söyledikleriniz boşa gitse. Yusuf ile tek olmaz bu adama ihtiyaç varrrr